ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

En hier nog een testfilmpje, even een kort rondje in de schemer in de Achterhoek (weekendje weg hier) en wilde even een standpunt proberen voor het monteren va de camera. HIj zit nu net onder de helm op mijn borst. Voor het mooie mag hij nog een slagje hoger om beter over de ruit te kunnen kijken, maar ik kwam nu al best vaak met mijn kin van de helm tegen de camera aan. Voordeel van deze stand t.o.v. de helm is dat hij een stuk rustiger is, op de helm komen al je bewegingen van het om je heen kijken ook door.

 
Beetje aan t klooien geweest van t weekend,en ik vind t redelijk.ik denk dat je er strax ingebouwd niets meer van ziet
20181015_120507.jpg
 
Ziet er zeker prima uit! Na inbouwen zul je er niet veel meer van zien :}


Tnx


Btw , had je dat ritje niet ff rustiger kunnen doen ,is wel erg mooi wonen daar en kortbij je werk,een soort huizentoer zeg maar
 
T nadeel van dat je een zeikert bent, is dat alles weer goed moet zijn ,ook dat wat je niet ziet, en dat is eigenlijk best wel fok,
dus ik kijk t ff als ik de boel weer in elkaar heb8)7


Wel erg fijn spul die steenslagspray die erop zit ,weer een klusje erbij, de undertray wordt een beetje kaal ,dit spul is daar perfect voor:t
 
Wat mij betreft , onzin die groeps filmpjes,als je dat voor jezelf doet prima, ik zou niet mee rijden als er gefilmd werd, ik haat alles zo n beetje van die dash/ik film alles wat ik wil ,zooi, is aan mij niet besteed:W

Sorry ik zie er de meerwaarde niet van ,als je nu lekker in je 1tje aan t knallen bent ,en je wil dat de wereld laten zien , prima!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk filmpje en nog leuker muziekje de tekst past bij ZRX rijden.:] :) 8-)
Denk dat Jan zo negatief is omdat hij een tijdje geleden op de grond heeft gelegen met de ZRX , normaal is hij lief en super enthausiast en de vrolijkheid zelve.:Y

GREETZ
 
Schijnbaar ben ik de enige die al die mini jan de bontjes op de weg helemaal ruk vindt _O-
nou ik vind t best zolang ik er niet op kom,
Toch maar is naar de fysio geweest ,ik moet 3 weken rust houden en t was beter om niet te motorrijden:(
 
nou ik vind t best zolang ik er niet op kom,
Dat weet ik, en ondanks dat jij al eerder weg was heb ik opzettelijk geen gezichten op de film gezet wat zo zouden anderen er ook over kunnen denken. Dus daarom alleen foto's van motoren en filmpjes van het rijden. ;)
 
Schijnbaar ben ik de enige die al die mini jan de bontjes op de weg helemaal ruk vindt _O-
nou ik vind t best zolang ik er niet op kom,
Toch maar is naar de fysio geweest ,ik moet 3 weken rust houden en t was beter om niet te motorrijden:(

Kolere, waar je je al niet druk over kan maken :z
 
Nog iemand interesse in originele Kawasaki remblokken voor de beide remklauwen? Ik heb nu namelijk Brembo remmen.
20181017_192643.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan