ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Bullfrog

MF veteraan
16 mrt 2005
2.353
103
60
Weert
Geen ZRX'en, maar voorouders daarvan. :+
Video gemaakt door huizebuys van de run tijdens de Classic Sprint in Eeklo op 1 september 2019 van mijzelf tegen Jonas Raeymakers. 2 dikke Zeds tegen elkaar. Wel is er meer dan 30 jaar leeftijdsverschil tussen de rijders. Toch is de het oudje eerder weg met een toch matige reactietijd van 0,177 sec. (haha) en ook eerder over de finish. De grip viel een beetje tegen.

• Like
Waarderingen: -Bart-, Coert65 en *Jan*

átopos

Die hard MF'er
6 okt 2011
663
45
30
Groningen
Zo. gisteren na 34.000km, 190 dagen en 19 landen weer thuis gekomen met de zrx.
De complete reis heeft de zrx zich (zoals verwacht) goed gehouden! hij presteerde zelfs met octaan 80!

Uiteraard zijn er wel de nodige kleine valpartijen geweest. Eerst maar eens wat uitrusten en dan gaan bekijken wat ik met de zrx ga doen! hierover later meer!

Groeten,

*Jan*

ZRX 1100 R
Donateur
2 dec 2010
18.680
6.569
58
Apeldoorn
De complete reis heeft de zrx zich (zoals verwacht) goed gehouden! hij presteerde zelfs met octaan 80!

Uiteraard zijn er wel de nodige kleine valpartijen geweest. Eerst maar eens wat uitrusten en dan gaan bekijken wat ik met de zrx ga doen! hierover later meer!

Groeten,
:}:}:}

• Like
Waarderingen: átopos

xxxjesmarco

MF'er
6 dec 2012
55
0

Groeten,
kanjer!

Thhi

Rookie
13 sep 2019
8
15
Is er hier iemand die nog een kerker uitlaat over heeft?

Zit te twijfelen tussen een black widow en een kerker.

martijn76

Die hard MF'er
13 nov 2016
360
193
Westvoorne
Nou, het gaat lekker.
Trek de een de motor plots uit de verkoop als de deal rond is, de ander verkoopt hem lekker terwijl we een afspraak hebben voor komende week.
Wat is dat met die ZRX verkopers?

• Angry
  • Wow
Waarderingen: HighKing en -Bart-

*Jan*

ZRX 1100 R
Donateur
2 dec 2010
18.680
6.569
58
Apeldoorn
Morgen nog
Nou, het gaat lekker.
Trek de een de motor plots uit de verkoop als de deal rond is, de ander verkoopt hem lekker terwijl we een afspraak hebben voor komende week.
Wat is dat met die ZRX verkopers?

Tja man das mooi fuck van beiden , afspraken staan nergens meer voor , en waarom t.k aanbieden als je niet wil verkopen :?

meij0206

MF'er
Donateur
5 mei 2010
232
123
54
Heerhugowaard
Ben er ook heel blij mee zoals de zeteriks nu is. Nu alleen nog de niet zichtbare dingen doen en nog een paar kleine blokdelen polijsten en dan een 1100 opknapper zien te krijgen....

GreyCat

MF'er
1 jul 2019
60
60
Apeldoorn
Weer kunnen genieten van de ZRXpower. Machtig. Gebutste akra klinkt lekker.
Op de snelweg even doorgetrokken, verliest bij 5000 toeren opeens koppel, jaagt hem hoog in de toeren pakt na een paar tellen weer op. Zowel in 3, 4 als 5.
Ik denk dan aan koppelingsplaten, maar las ook iets over cdi-unit, of zelfs verkeerde olie in het blok. Heb er Belray halfsynt in zitten. Voor de schuiver had ik er geen last van. Of ik heb toen erg rustig gereden....:Z
Iemand ervaring mee?

meij0206

MF'er
Donateur
5 mei 2010
232
123
54
Heerhugowaard
Weer kunnen genieten van de ZRXpower. Machtig. Gebutste akra klinkt lekker.
Op de snelweg even doorgetrokken, verliest bij 5000 toeren opeens koppel, jaagt hem hoog in de toeren pakt na een paar tellen weer op. Zowel in 3, 4 als 5.
Ik denk dan aan koppelingsplaten, maar las ook iets over cdi-unit, of zelfs verkeerde olie in het blok. Heb er Belray halfsynt in zitten. Voor de schuiver had ik er geen last van. Of ik heb toen erg rustig gereden....:Z
Iemand ervaring mee?
Wat doet de motor, in zijn vijf, rond de tweeduizend toeren naar volgas, houdt de motor dan ook in rond de vijfduizend toeren of loopt die dan wel door?

GreyCat

MF'er
1 jul 2019
60
60
Apeldoorn
Alleen met doorschakelen in de 5 gereden, niet vanaf 2000 toeren. Ik zal dit nog uitproberen. Morgen geen tijd, hopelijk komende week wat droog weer om even te testen.