ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Vorige keer had je gemeld dat niet meer zou komen, waarom nu weer terugkrabbelen. Ik praat toch de waarheid?
Mark ,je zeurt een beetje , ik heb al gezegd dat ik niet kom,de enige die wil dat ik kom is @HighKing want dan kan hij z n appelgebakje kwijt ,
maar die mag hij wel aan jou geven wat mij betreft, dan ben je ff zoet , de groeten!
 
Zo..

Nieuwe lsl crashpads besteld
En een nieuw stuur

Kuipje kijk ik aan of breng naar de spuiter

Dan ben ik gv echt door het oog vd naald gekropen dat dat echt het enigste is...
 

Bijlagen

  • 20190922_131251.jpg
    20190922_131251.jpg
    201,7 KB · Weergaven: 8
Ik vind 't ook een hele rare onderkuip (bootje). Zal wel een universeel geval zijn.
Maar hey, hij kost maar 4750. *D
 
De mensen denken allemaal dat ze goud waard zijn denk ik zo.
2 weken geleden zag ik ook een groene voor ongeveer die prijs op Facebook marketplace voorbij komen.
 
Oké ik hoor wel wat de motor doet denk inderdaad dat het meer aan iets anders ligt dan de carburatie of iets dergelijks.
Vanmiddag testritje kunnen maken. Eenmaal op de snelweg ( in 4 dacht ik) tussen ongeveer 6000 en 8000 toeren had de motor geen koppel. Vervolgens probeer ik het nog diverse malen, in verschillende versnellingen en pakt hij het gewoon goed op???
Aan het slot van de rit nog een maal doorgeslipt, tussen 7000 en 9000. Verder gewoon goed.
Ook in zijn 5 van 2000 doortrekken leverde geen probleem op. Raadselachtig. Voorlopig maar gewoon rijden.
Misschien van belang : voordat ik hem naar MVS bracht voor lassen van carter, is de tank een tijdje volledig leeg geweest.
 
Vanmiddag testritje kunnen maken. Eenmaal op de snelweg ( in 4 dacht ik) tussen ongeveer 6000 en 8000 toeren had de motor geen koppel. Vervolgens probeer ik het nog diverse malen, in verschillende versnellingen en pakt hij het gewoon goed op???
Aan het slot van de rit nog een maal doorgeslipt, tussen 7000 en 9000. Verder gewoon goed.
Ook in zijn 5 van 2000 doortrekken leverde geen probleem op. Raadselachtig. Voorlopig maar gewoon rijden.
Misschien van belang : voordat ik hem naar MVS bracht voor lassen van carter, is de tank een tijdje volledig leeg geweest.
Vuil misschien in je filter van je benzine tank waardoor de motor even niet voldoende benzine krijgt, of vuil in één van je carburateur... kan zomaar ervoor zorgen dat je motor, als deze om veel benzine vraagt, even inhoudt en dan in een keer door trekt, legio oorzaken kunnen het zijn.......
 
Vanmiddag testritje kunnen maken. Eenmaal op de snelweg ( in 4 dacht ik) tussen ongeveer 6000 en 8000 toeren had de motor geen koppel. Vervolgens probeer ik het nog diverse malen, in verschillende versnellingen en pakt hij het gewoon goed op???
Aan het slot van de rit nog een maal doorgeslipt, tussen 7000 en 9000. Verder gewoon goed.
Ook in zijn 5 van 2000 doortrekken leverde geen probleem op. Raadselachtig. Voorlopig maar gewoon rijden.
Misschien van belang : voordat ik hem naar MVS bracht voor lassen van carter, is de tank een tijdje volledig leeg geweest.
Krijgt hij wel genoeg benzine , zijn je carbs schoon , of slipt hij echt door?
 
Zal eerder iets met de carburatie te maken hebben vermoed ik. Geen idee of de carbs schoon zijn, denk dat de vorige eigenaar dit niet echt heeft bijgehouden. Volgende uitdaging dus....begrijpen hoe dat werkt. Bedankt voor het meedenken.
 
Zal eerder iets met de carburatie te maken hebben vermoed ik. Geen idee of de carbs schoon zijn, denk dat de vorige eigenaar dit niet echt heeft bijgehouden. Volgende uitdaging dus....begrijpen hoe dat werkt. Bedankt voor het meedenken.


Stelt niet al teveel voor :N ik had 4 bakjes ,en per carb alles in 1bakje gegooid ,sproeiers per carb schoongemaakt ,en de carbs met carbcleaner gedaan ,top resultaat
 
Leuke fiets op marktplaats en niet te duur...

Hèhè, de zoektocht is ten einde. Vanmiddag 'even' bekeken, komend weekend ophalen*O*. Deze wilde wel gewoon verkopen.
Twee puntjes, er zit een streepje op de tank, van te voren netjes gemeld door de verkoper (wordt toch gespoten), maar zag daar dat de remklauw rechts voor minimaal lekt, dus dat moet even gefixed worden.
Aangezien het alleen maar klote weer wordt komende dagen, ga ik wel lekker met een busje ophalen en gebruik ik die klauw wel als excuus.

Oh ja, en die einddemper zal wel beschikbaar komen, dat geluid gaat ze niet leuk vinden...
Al valt het in het niets vergeleken met de SP, daar maakte ze van schrik een klein sprongetje van 8-)
 
Daar heb je een nette aan! :t Heb je trouwens de 1100 nog thuis staan?
Ik heb een heel klein afstandsbusje nodig voor de bevestiging van het stadslichtje in het kuipje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan