ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!



idd, ik gooi er a.k week een paar cans met sap in en t is klaar ,bouw hem van de winter wel verder op8)7
ben er ff klaar mee|( 2e seizoen op rij met een klote afsluiting:r
Trap nu ,als t weer gaat de KLR wel weer aan ,lekker :]zonder ergens zuinig op te zijn *O**O*
 
winterslaap? Ik ben toch geen beer? als het mooi weer is wordt ie nog uitgelaten hoor :]

deze week komen de spatbord beugels binnen, ben benieuwd of ik het goed heb getekend :P
 
daar heb ik de GS voor :P

koe-jpg.1334316
 
gaat verbazingwekkend goed door het verkeer, behalve bij bestelbusjes, die hebben de spiegels op dezelfde hoogte :P
 
Maar jij hebt er dan geen zijkoffers aan hangen, of wel? Dat scheelt nogal.
Spiegels van bestelbusjes zijn met de V-Strom ook wel eens lastig inderdaad. Herkenbaar. Gaat toch een stuk lekkerder op de ZRX. ;)
 
neee, ding is al lomp genoeg. topkoffer wel, ding is zo lelijk dat een extra slot niet nodig is :')
 
nou de beugeltjes voor het spatbord zijn binnen, nog wel even buigen en de flex in het spatbord zetten....

0UPOmL6.jpg


werdt bezorgd in een flinke doos :?


Ik heb ze gewoon zelf gemaakt van aluminium en gepolijst uiteraard...maar netjes..
 

Bijlagen

  • 20180303_135044.jpg
    20180303_135044.jpg
    689,4 KB · Weergaven: 27
Ik heb niet echt de werktuigen om ene nette beugel te maken, en ik wilde dit bedrijfje wel eens proberen. Ben best onde rde indruk, vanaf een cad tekening maken ze in een Eigen programme meteen een offerte en kan je ook direct bestellen, super snel en makkelijk! Ik heb rvs inslagmoeren gekocht voor de bevestiging dus ik hoop dat de tolerantie van de gaten goed genoeg is :P

Voor het slot en de teller kan ik zo ook mooi vanaf tekening de passtukken laten maken :]
 
Ik zit zomaar eens bij Hyperpro op de site rond te klikken. Valt me opeens op dat ze de ZRX 1200 3x hebben staan. Een is de DEAG, die snap ik ondertussen. Maar ze maken dus ook onderscheid tussen modeljaar 2001-2003 en 2004-2008. Ik dacht dat daar geen verschil in zat?

De mijne staat sinds 2004 op kenteken, maar is in 2003 gebouwd, dus als ik iets bij Hyperpro wil bestellen dan zal ik die eerste nodig hebben. Maar het verbaasd me eigenlijk dat ze überhaupt dat onderscheid maken.
 
binnenwerk van de voorvork is anders vanaf 2004. blijkbaar vanaf 2004 niet meer mogelijk er een andere cartridge in te stoppen
 
Ah, dus eigenlijk is het vet goed dat ik een motor van 2004 heb gekocht die eigenlijk van 2003 is? :-P
 
Ik zit zomaar eens bij Hyperpro op de site rond te klikken. Valt me opeens op dat ze de ZRX 1200 3x hebben staan. Een is de DEAG, die snap ik ondertussen. Maar ze maken dus ook onderscheid tussen modeljaar 2001-2003 en 2004-2008. Ik dacht dat daar geen verschil in zat?

De mijne staat sinds 2004 op kenteken, maar is in 2003 gebouwd, dus als ik iets bij Hyperpro wil bestellen dan zal ik die eerste nodig hebben. Maar het verbaasd me eigenlijk dat ze überhaupt dat onderscheid maken.


Zomaar ….of wil je de voorkant ook aanpakken?
 
Zomaar, omdat ik benieuwd was wat het zou kosten. En omdat ik echt ontzettend blij ben met hyperpro op de V-Strom wil ik de ZRX ook wel een keer aan laten pakken. Zowel voor als achter trouwens.
 
Ik zit zomaar eens bij Hyperpro op de site rond te klikken. Valt me opeens op dat ze de ZRX 1200 3x hebben staan. Een is de DEAG, die snap ik ondertussen. Maar ze maken dus ook onderscheid tussen modeljaar 2001-2003 en 2004-2008. Ik dacht dat daar geen verschil in zat?

De mijne staat sinds 2004 op kenteken, maar is in 2003 gebouwd, dus als ik iets bij Hyperpro wil bestellen dan zal ik die eerste nodig hebben. Maar het verbaasd me eigenlijk dat ze überhaupt dat onderscheid maken.

Ik heb nog Hyperpro voorvorkveren voor een ZRX1200 t/m 2003 te koop. Het klopt dat de voorvorkveren van de modellen vanaf 2004 anders zijn.
 
Ik heb nog Hyperpro voorvorkveren voor een ZRX1200 t/m 2003 te koop. Het klopt dat de voorvorkveren van de modellen vanaf 2004 anders zijn.
Dank voor de heads-up maar ik laat het liever even daar ter plaatse doen. Dat heb ik bij de V-Strom ook gedaan en toen is er op basis van wat ik vertelde een andere achterveer opgekomen dan wat er standaard in de set zat. Dus ik ga liever met lege handen die kant op. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan