ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Ik heb degene van de advertentie hierboven een bericht gestuurd. In m'n beste duits, en dat is niet slecht, want ik heb familie in Duitsland, m'n opa was duits.
Nou even afwachten wat ik voor bericht terug krijg maar het komt vast goed. :Y
 
shiny!

Ik heb zelf ook een witte LED lamp achter, maar inkorten is beperkt, de LED strip is eigenlijk gewoon op de lamphouder geschroeft, en die steekt daardoor vrij ver uit. Ik heb hem maximaal ingekort, LEDjes zitten tegen het glas aan zo'n beetje

FDB9nSO.jpg
 
Nog maar eens omdat 't alweer een aantal pagina's geleden is... O-)

Komt allen naar de ZRX meeting, komende zaterdag 12 oktober!
Waar? Hier: Eetcafé De Schans
Wanneer? Nou, 12 oktober dus, rond 11.00
 
Weet je nog dat ik een 'maar' had, zal hem er even bij zoeken :+

Onder voorbehoud dat ik dat niet midden in de verhuizing zit zet ik hem bij deze in de agenda :Y

Gister bod gedaan op een huis (vlakbij Jan :+ :Y ) en zijn nu in onderhandeling. Morgenochtend gaat het eindbod eruit en als ze daar akkoord mee gaan moet ik met spoed mijn huis verkoopklaar maken. Zaterdag verplicht klussen ipv motorrijden :/

Enig voordeel, nieuwe huis heeft wel een geïsoleerde garage van 8x4 meter *O* Fuck yeah!
 
Weet je nog dat ik een 'maar' had, zal hem er even bij zoeken :+



Gister bod gedaan op een huis (vlakbij Jan :+ :Y ) en zijn nu in onderhandeling. Morgenochtend gaat het eindbod eruit en als ze daar akkoord mee gaan moet ik met spoed mijn huis verkoopklaar maken. Zaterdag verplicht klussen ipv motorrijden :/

Enig voordeel, nieuwe huis heeft wel een geïsoleerde garage van 8x4 meter *O* Fuck yeah!
Succes !!

T scheelt ik ben m n huis ook aan t verkoop klaar maken,
Dus mij kom je hier iig niet tegen. *O* *O*
 
Het witte achterlicht wat ik gezien heb op kleinanzeigen waar ik op gereageerd heb, gaat morgen op de post naar me.
Best wel goed contact daar met de man. En lekker goedkoop 58 euro bij mij bezorgt voor een nieuw achterlicht wat ik zo kan monteren!
 
Highking s net bij mij geweest voor het klepstel gebeuren. Top vent👍👍👍. en het is mij nu duidelijker.....
Nu kijken of ik alles gereed heb voor zaterdag aanstaande, dan een stukje rijden...
Mocht het weer beter zijn, zoals ze zeggen, en ik weer beter ben kom ik misschien ook wel mee rijden dan. Ben helaas nog steeds niet de oude...
 
Nog maar eens omdat 't alweer een aantal pagina's geleden is... O-)

Komt allen naar de ZRX meeting, komende zaterdag 12 oktober!
Waar? Hier: Eetcafé De Schans
Wanneer? Nou, 12 oktober dus, rond 11.00
Ik zit in Groningen van het weekend, dus voor mij ook geen meet.......regenpakken aan voor jullie ben ik bang;-)

Highking....heb jij niet laatst de lampjes van je km/toeren teller vervangen op de S? Ik dacht dat ik zoiets voorbij had zien komen. Kan je mij vertellen hoe ik dit doe? Hoe kom ik bij de lampjes? Ik kan in het donker niet meer zien hoe hard ik rij........Bedankt alvast. En nu je van een S naar een R gaat wil je misschien wel van dat zwarte kapje boven de km teller af. Stuur maar een pb mocht je interesse hebben om hem te verkopen.

Heren die wel naar de meet gaat, veel plezier!
 
Highking....heb jij niet laatst de lampjes van je km/toeren teller vervangen op de S? Ik dacht dat ik zoiets voorbij had zien komen. Kan je mij vertellen hoe ik dit doe? Hoe kom ik bij de lampjes? Ik kan in het donker niet meer zien hoe hard ik rij........Bedankt alvast.
Als je de tellerbak eruit hebt (ik denk dat dat alleen lukt door de kuip te verwijderen maar misschien dat andere S rijders daar meer ervaring mee hebben) dan zie je aan de onderkant van de tellerbak zwarte dopjes zitten. Als je die eruit trekt heb je het lampje in je handen.

Het zijn 12v T10 lampjes, 6 voor de verlichting en 4 voor de indicatoren. Verlichting en de indicatoren zijn niet even sterk maar ik heb er gewoon 10 dezelfde leds in geduwd. Zou wel even kijken naar warm wit en niet te sterk want bij mij is het rood een beetje roze als de verlichting de overhand krijgt. ;)

En nu je van een S naar een R gaat wil je misschien wel van dat zwarte kapje boven de km teller af. Stuur maar een pb mocht je interesse hebben om hem te verkopen.
De mijne is wel wat beschadigd (als in: de schroefgaten voor de kuipruit zijn kaput). Maak vanavond wel ff een foto voor je.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: JDW
bij mijn S doe ik het zo:
spiegels er af,
kuipruit er af,
afdekkap boven de tellerset er af,
met wat gepruts kun je de boutjes losdraaien die de tellerset vasthouden
dan kun je de lampjes uit de tellerset trekken, die zitten in een rubber hoesje om de fitting..


anders moet de hele kuip er af..
kun je er wat beter bij..
 
Waarom de spiegels eraf? Zitten die daarvoor in de weg?
Ik had sowieso de hele kuip er al af dus kon er zo bij. Maar de spiegels zitten nog aan de kuip.
 
Terug
Bovenaan Onderaan