ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Om 10u bij mij thuis. ;)

IMG_20191012_095527170.jpg
 
Persoonlijk vind ik deze ook niet mooi. Maar iemand anders misschien wel. Ik heb die van Greg Couch, vind ik een stuk mooier. :Y
 
Zo, weer thuis. Even een leuk ritje gedaan samen, maar het is overal toch wel erg nat en op dijkjes barst 't van de dunne moddersporen, grind, bladeren, etc dus toch vooral erg rustig aan gedaan. Samen een pannenkoek gegeten en daarna nog even langs Roukama geweest om plaatjes voor de knipperlichten te scoren. Hopelijk passen deze iets beter ('t leek er wel op).

Kuipje viel me niet tegen. Houdt je toch nog wel aardig uit de wind, zelfs met 't lage ruitje. Op de snelweg kon ik wel merken dat de winddruk pittig hoger was dan met de S-kuip. Maargoed, daar was 't me sowieso niet om te doen want ook met enkel de ronde koplamp vond ik 't wel uit te houden.

Even een vraagje aan de anderen die er achteraf zo'n R-kuipje op hebben gezet. Hoe hebben jullie 't kleine lampje opgelost? Die heb ik uiteraard niet aan m'n kabelboom en die van de S-kuip past er niet in (te klein, blijft niet zitten). Op CMSNL zie ik dat 't een houder met stekker in 1 is, dat lijkt me niet echt handig want dan moet je weer een contrastekker hebben die erop past. Dus daarom: hoe hebben jullie 't opgelost? Kan wel wat bedenken maar 't wiel is misschien al uitgevonden. ;)
 
Bestellen in Japan gaat ook goed, wel jammer dat er behalve btw ook afhandelingskosten gerekend worden, die stonden niet op het lijstje.
Na ja, wel weer goed passende kabels, duur setje bobines geworden :+

20191012_145330.jpg
 
Ohja, ik heb de boel nu gewoon zonder verdere behandeling even op 't stuur geschroefd maar eigenlijk moet die open wond van 't dremelen natuurlijk wel even tegen roest behandeld worden lijkt me. Wat zouden jullie daarop smeren/spuiten? Ik heb wel vloeibare pakking maar of dat nou zo'n goed idee is. :+
 
Ohja, ik heb de boel nu gewoon zonder verdere behandeling even op 't stuur geschroefd maar eigenlijk moet die open wond van 't dremelen natuurlijk wel even tegen roest behandeld worden lijkt me. Wat zouden jullie daarop smeren/spuiten? Ik heb wel vloeibare pakking maar of dat nou zo'n goed idee is. :+
ff gronden en zwart kwasten/spuiten , ik zou kwasten ,ziet toch geen mens
 
Ohja, ik heb de boel nu gewoon zonder verdere behandeling even op 't stuur geschroefd maar eigenlijk moet die open wond van 't dremelen natuurlijk wel even tegen roest behandeld worden lijkt me. Wat zouden jullie daarop smeren/spuiten? Ik heb wel vloeibare pakking maar of dat nou zo'n goed idee is. :+

Effe goed ontvetten en dan Zwarte Hammerite opbrengen met kwast , hoef je niet te gronden en is veel beter beschermd.
Vloeibare pakking ? war zou die voor zijn ?

GREETZ
 
Klinkt goed. Gaan we hammerite kopen.
Vloeibare pakking heb ik vorig jaar gekocht voor het geval dat. Maar gelukkig niet hoeven gebruiken. Werkte wel heel goed om een lekkende afvoerleiding in de badkamer lekvrij te maken. :')
 
Klinkt goed. Gaan we hammerite kopen.
Vloeibare pakking heb ik vorig jaar gekocht voor het geval dat. Maar gelukkig niet hoeven gebruiken. Werkte wel heel goed om een lekkende afvoerleiding in de badkamer lekvrij te maken. :')
En it er ,en loodgieter , kuipen opzetter , man man :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan