ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Ja zal me niks verbazen als ze dat zo van hun Ali leverancier hebben overgenomen. :')
Bij Ali waren soortgelijke ietsjes goedkoper, maarja dan zit je er een maand op te wachten en daar had ik ff geen zin in. ;)
 
Het gaat naar de spuiter...vind het niets zo...

Samen met het zx9r spatbord....kan er altijd op en weer af,ook mischien beter ter bescherming van de usd..
 

Bijlagen

  • 20191019_132300.jpg
    20191019_132300.jpg
    198,5 KB · Weergaven: 5
Ook net gehaald bij horeon..en gemonteerd...beetjje bij beetje alsof er niets gebeurd is...
 

Bijlagen

  • 20191019_134036.jpg
    20191019_134036.jpg
    240,7 KB · Weergaven: 5
ga je hem er nog een x neerleggen ?
Kolere zeg...was het niet van plan...er gaat ook voor het volgende seizoen begint een nieuwe achterband op.

Deze zat er al op toen ik de velgen kocht van de duitser...hij is op...vertrouw hem ook niet meer...nieuw erop.
 
Kolere zeg...was het niet van plan...er gaat ook voor het volgende seizoen begint een nieuwe achterband op.

Deze zat er al op toen ik de velgen kocht van de duitser...hij is op...vertrouw hem ook niet meer...nieuw erop.
Was misschien ook wel de aanleiding voor je val ,die band ?
 
Wat zonde dat je je mooie zrx gaat verkopen Mark..je kan hem toch houden voor de ritjes waar je woont?
 
Wat zonde dat je je mooie zrx gaat verkopen Mark..je kan hem toch houden voor de ritjes waar je woont?

Zit er al tijdje tegenaan te hikken, nu maar echt de knoop doorgehakt. Tijd voor wat anders waar ik al twee jaar naar zit te gluren :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan