ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Dat dacht ik ook al , of Huib is met een geheim project bezig
 
Ik hou ook van duidelijkheid. Laat weten wat je er voor wilt hebben, je zal ongetwijfeld wat in gedachte hebben ook omdat je euro 15 te weinig vindt...

ik had de stokken voor €40 thuis gestuurd , dus ik vond t bod zo verkeerd niet
 
Voelt iemand zich ongehoord op zijn/haar 1200? Ze vindt de standaard pijp veel beter...dus deze kan iemand anders blij maken. Geen idee of ie ook op een 11 past.
Doe een goed bod.

20191207_092502.jpg


20191207_092524.jpg





Of gewoon 65 euro inclusief verzenden :t
 
Zrx je wil altijd voor een dubbeltje op de 1ste rij zitten...😂😂😂

wie zegt dat hij dat niet wil liegt KEIHARD. :(
Het lukt trouwens wel ooit voor een stuiver. :Y
Nee Johan die € 15 was maar een ingeving.
Wat moet ik met die " stokken " die 1200 van mij met het Dyna setje is goed genoeg ;)

GREETZ
 
Er zit denk ik weinig vlees op de demper om hem stil te maken.
Het geluid is niet eens extreem, maar zij vindt het niks en durft dan geen gas te geven omdat misschien iemand er last van heeft.
Mij boeit dat wat minder, je kan dan overal wel mee stoppen.

Ken er eentje die het uitmaakte met zijn vriendin omdat ze toch wel erg hard ademde en dat irriteerde hem bij het tv kijken...
 
Er zit denk ik weinig vlees op de demper om hem stil te maken.
Het geluid is niet eens extreem, maar zij vindt het niks en durft dan geen gas te geven omdat misschien iemand er last van heeft.
Mij boeit dat wat minder, je kan dan overal wel mee stoppen.

Ken er eentje die het uitmaakte met zijn vriendin omdat ze toch wel erg hard zeademde en dat irriteerde hem bij het tv kijken...
Wtf , als ze een wip maken dan:?
Of zet hij dan de tv uit?
 
Feit blijft voor mij iig ,als ik wat wil verkopen en ik wil eraan verdienen dan zet ik t op m-p of hier in een verkoop topic, hier plaats ik geen handel meer ,
 
Feit blijft voor mij iig ,als ik wat wil verkopen en ik wil eraan verdienen dan zet ik t op m-p of hier in een verkoop topic, hier plaats ik geen handel meer ,

Ik redeneer heel simpel, waar tref ik makkelijk mensen met een ZRX, dat lijkt me toch hier.

Voor de rest heb ik geen research gedaan hier in NL omtrent wat ze normaal moeten opbrengen, 15 euro is leuk, maar voor dat geld ga ik me de moeite van het inpakken en versturen niet nemen, ongeacht wat ik verkoop.

Tis een vraagprijs van 75 euro, dat is een in mijn ogen relatief goedkope upgrade (corbin zadel kuch) voor de winteravond.

Ik ga mn schuur weer in :-)
 
Ik redeneer heel simpel, waar tref ik makkelijk mensen met een ZRX, dat lijkt me toch hier.

Voor de rest heb ik geen research gedaan hier in NL omtrent wat ze normaal moeten opbrengen, 15 euro is leuk, maar voor dat geld ga ik me de moeite van het inpakken en versturen niet nemen, ongeacht wat ik verkoop.

Tis een vraagprijs van 75 euro, dat is een in mijn ogen relatief goedkope upgrade (corbin zadel kuch) voor de winteravond.

Ik ga mn schuur weer in :-)


En daar verschillen jij en ik dan in , als ik iemand kan matsen hier dan doe ik dat graag , in een anoniem verkoop topic interesseert mij dat weer geen hol ,dan betalen ze gewoon de prijs en voor de rest :W

veel plezier in de schuur :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan