ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Was toch bezig..
Ik wilde die stickers er meteen maar afpeuteren, mooiere demper kopen en andere knippers erop, vergat bijna dat het niet mijn fiets is :P.

1578064647644.png
 
Eindelijk mijn motor weer in mekaar kunnen zetten, moest wachten op zeer kleine onderdelen van de carburateurs, volgende week wegbrengen, afstellen en dan tank over spuiten..... Zitten kleine krassen op en één deukje dat moet eruit gaat anders irriteren.....😂😂😂....
Gaat er nog iets van een voorjaarsrit plaatsvinden??
 
Eindelijk mijn motor weer in mekaar kunnen zetten, moest wachten op zeer kleine onderdelen van de carburateurs, volgende week wegbrengen, afstellen en dan tank over spuiten..... Zitten kleine krassen op en één deukje dat moet eruit gaat anders irriteren.....😂😂😂....
Gaat er nog iets van een voorjaarsrit plaatsvinden??
Ik moet m nog wel een x in t rond schoppen voordat ik m n beslissing neem,dus ik ben voor 👍,kan ik je de risers meebrengen 👍
 
Ik ben ook voor! De 12 is nog niet klaar, ben bezig de garage uit te bouwen ivm teveel zooi. Maar de 11 is er klaar voor! :t
20200112_151127_resized.jpg

Ben bijna klaar ermee, afgelopen week de stroom en verlichting erin gemaakt, met hulp van een andere mf'er, nu alleen de vloer nog erin en dan kan ik eindelijk weer m'n kont keren in de garage zelf. Aanbouwtje is alleen voor de onderdelen die ik heb, en dat zijn er veel..Net als tuinzooi, ladders, andere zooi. De garage word alleen voor de 4 Kawa's, werkbankje erin, alles witten, vloer coaten, koelkastje erin. Paar extra Led lampen, net als in het aanbouwtje.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Hoi Coert, lekker bezig dus.... Ben benieuwd, welke maand heeft jullie voorkeur om een ritje te maken?
 
Hoi Coert, lekker bezig dus.... Ben benieuwd, welke maand heeft jullie voorkeur om een ritje te maken?
Voor mij komt alles in Maart goed uit. Ik heb een winterstop op de verzekering van de ZRX namelijk. Eerder kan wel, maar dan kom ik met de z650.
Die heeft geen winterstop namelijk.. Ben inderdaad lekker bezig met de garage en schuurtje!*O*
 
Ik ben ook voor! De 12 is nog niet klaar, ben bezig de garage uit te bouwen ivm teveel zooi. Maar de 11 is er klaar voor! :t
Bekijk bijlage 1457354
Ben bijna klaar ermee, afgelopen week de stroom en verlichting erin gemaakt, met hulp van een andere mf'er, nu alleen de vloer nog erin en dan kan ik eindelijk weer m'n kont keren in de garage zelf. Aanbouwtje is alleen voor de onderdelen die ik heb, en dat zijn er veel..Net als tuinzooi, ladders, andere zooi. De garage word alleen voor de 4 Kawa's, werkbankje erin, alles witten, vloer coaten, koelkastje erin. Paar extra Led lampen, net als in het aanbouwtje.. ;)
Dat is een mooi aanbouwtje. Ziet er super uit.
 
Dat is een mooi aanbouwtje. Ziet er super uit.
Dank je Bart! Het aanbouwtje is 3 bij 3 dus ik kan er veel in kwijt, is wel nodig ook..Heb 6 van die Gamma stelling dingen staan met onderdelen, ook in huis genoeg spul. Dat kan nu het aanbouwtje in, en dan kan de z650, die al een jaar of 2 in de huiskamer staat ook de garage in. Ben eerlijk gezegd wel ietwat door geslagen met de hobby.. :+ :Y
 
lekker bezig! Ik moet ook weer eens de ZRX aantrappen, ding staat alweer te lang stil. eerst een nieuwe brandstof leiding en de tellers van nieuwe ringen voorzien de komende dagen.

vooruitzichten zijn redelijk, kouwe klauwen ritje doen? :]
 
Kouwen klauwen rit gaat het, van mij uit, niet worden. Motor moet eerst nog afgesteld worden wordt volgende week opgepikt hoop ik hem begin februari weer terug te hebben.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan