ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

nee moest naar het verre noorden, daar hebben ze de files alleen de andere kant op staan. Heb maar even vriendelijk gezwaaid :W
 
T Duitse cockpitje is onderweg *O* is kijken of ik daar wat van kan maken :t
 
agh , ik vind dat wel jammer , is toch een baas ZRXer :},zonde als je dan ziet dat hij m wegdoet
 
jammer, maar was al eerder van plan hem te verkopen toch? Staan er wel meer te koop van mensen die hier in het topic staan volgens mij. Ik verwacht hem nog wel even te houden, tenzij ik em helemaal verprutst heb met de verbouwing 8)7
 
ghehe , jij zal m verprutsen Erik :N, ik houd de ZRX ook lekker ,er is toch nix anders aan motoren wat mijn interesse heeft,
Ik had een beetje op die nieuwe z900 gehoopt als opvolger ,maar dat vindt ik helemaal nix ,
en ik heb de KLR :t
 
Nou, voor de klassiek UJM vind ik de ZRX nog steeds veruit de mooiste, zeker ook qua prestaties. Nieuwe spul is te klein of te.... lelijk :+

Maar een KTM super adventure of 1090R, H2SX, R1200RS etc zijn allemaal dingen die ik nog wel eens wil proberen :P En inderdaad eens gaan offroaden, lijkt me ook heel leuk.
 
ghehe , jij zal m verprutsen Erik :N, ik houd de ZRX ook lekker ,er is toch nix anders aan motoren wat mijn interesse heeft,
Ik had een beetje op die nieuwe z900 gehoopt als opvolger ,maar dat vindt ik helemaal nix ,
en ik heb de KLR :t

Ik vindt de Z900RS zeker een mooie retromotor maar haalt het niet bij de ZRX. Ik vindt het echt een misser van Kawasaki dat de DAEG niet in Europa verkocht is. Wat heb ik zitten kwijlen in Japan maar paste helaas niet in mijn koffer!
 
Ik vindt de Z900RS zeker een mooie retromotor maar haalt het niet bij de ZRX. Ik vindt het echt een misser van Kawasaki dat de DAEG niet in Europa verkocht is. Wat heb ik zitten kwijlen in Japan maar paste helaas niet in mijn koffer!

Hey Stefan
Ik snap het probleem niet ? Als jij er zo graag een wil dan kun je er toch 1 invoeren.
Wat houd je tegen.

GREETZ
 
Zo'n DAEG heeft een 6-bak, maar ook wat minder vermogen zo te zien, zal met injectiesysteem / emissieshizzle te maken hebben. Als er nou ABS opgezeten had dan zou het misschien de moeite waard zijn maar ik zie weinig voordeel tov onze machientjes.
 
Gisteren de ZRX ff afgetankt , 9,5liter op 210 km ,dat is toch :t en echt rustig is t :]niet gegaan
 
Ik rijd ook veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel rustiger als dat ik altijd zeg ,gewoon zoals t bij mijn leeftijd past ;)

Zonder gekheid , sinds ik de combi, Dynojet kit ,de veren en sproeiers en het grote Factory filter ben ik eindelijk tevreden ,
lekker levendig op t gas en ook nog zuuuunig ,daar ging t niet om maar wel leuk meegenomen :t
en geen vermogen ingeleverd ,hij loopt beter dan dat tie ooit gedan heeft
 
Hey Stefan
Ik snap het probleem niet ? Als jij er zo graag een wil dan kun je er toch 1 invoeren.
Wat houd je tegen.

GREETZ

Huibert was het maar zo makkelijk. Communiceren met Japanners gaat zeer lastig weet ik uit ervaring. Als voorbeeld toen ik bij Naps was in Hiroshima om de framebeugels te kopen communiceerden wij via Google Translate. Het Engels is zeer slecht laat staan communiceren via de mail...
 
Zo'n DAEG heeft een 6-bak, maar ook wat minder vermogen zo te zien, zal met injectiesysteem / emissieshizzle te maken hebben. Als er nou ABS opgezeten had dan zou het misschien de moeite waard zijn maar ik zie weinig voordeel tov onze machientjes.

Het vermogen zit mijn inziens wel er in maar zal middels een software update zo verholpen moeten zijn. ABS vindt ik niet zo belangrijk. Al die systemen maakt het motorrijden minder leuk. Nog even dan rijden wij motor net als auto rijden in een Tesla...
 
ABS is het enige wat ik wel belangrijk vind op een nieuwe motor, maar dat is gelukkig ook verplicht. Vind de wielen ook wel mooi van de daeg, maar die kan je volgens mij ook uit een ZZR halen.

Tesla wil ik ook wel in rijden hoor... ik ben niet kieskeurig ;)
 
:^

Al die onzin zoals rijmodi e.d. geloof ik ook wel, maar ABS lijkt me best praktisch.
Zo'n Tesla lijkt me ook geen straf idd, maar dan wel zelluf rije! ;)
 
Abs .pffffffft nou dat is overtrokken luxe .
w.s was ik dan wel overeind gebleven en dan was ik er ook achterop gebatst ,maar dan wel rechtop*O*
 
Huibert was het maar zo makkelijk. Communiceren met Japanners gaat zeer lastig weet ik uit ervaring. Als voorbeeld toen ik bij Naps was in Hiroshima om de framebeugels te kopen communiceerden wij via Google Translate. Het Engels is zeer slecht laat staan communiceren via de mail...

Spoed cursus Japanees ?
Toluk ?
Zijn maar suggesties. er is toch wel iets te verzinnen.

GREETZ
 
Terug
Bovenaan Onderaan