ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Een nieuwe tank kost al 1600 kuipje 600 kuipruitje 300 dit zijn wel org.onderdelen en nieuw weet niet wat nog meer naar de klote is.8)7
 
Een nieuwe tank kost al 1600 kuipje 600 kuipruitje 300 dit zijn wel org.onderdelen en nieuw weet niet wat nog meer naar de klote is.8)7
Idd ,nou een beetje arbeidsloon en 👍

Ik moest ook nog een ander tellerhuis ,ik dacht ik koop dat ff compleet nieuw incl tellers ,dat moet je echt niet willen ☹
 
4000? Is die fiets van goud? Zoveel schade had ie toch ook weer niet?
Die paarse zag er ook top uit, maar 4 mille kreeg ik er niet voor.
tel alles maar een bij elkaar op met oem onderdelen = spuiten en montage .
Want dat wil de verzekering zien , niet dat jij hem maakt met marktplaats onderdelen.
GREETZ
 
Zo, ben na het werk weer even aan het klussen gegaan in de garage. Bedrading van de led balken voorzien van extra pijpjes zodat ze niet door gaan hangen, en een werkbank in elkaar geknutseld. Als werkblad heb ik een 4cm dikke hardhouten deur gebruikt, lekker stevig.
Bekijk bijlage 1477150
Ben er nog niet helemaal klaar mee, maar het word wel wat zo. Morgen maar weer eens verder!
Bij mij een alu plaat op gemaakt...
tel alles maar een bij elkaar op met oem onderdelen = spuiten en montage .
Want dat wil de verzekering zien , niet dat jij hem maakt met marktplaats onderdelen.
GREETZ
Tijd om die van mij.rap te laten taxeren....
 
gisteren met de verzekering en motorzaak contact gehad en reparatie kosten drasties terug gedraaid naar een aanvaardbaar bedrag .
nu wachten op de expert
 
gisteren met de verzekering en motorzaak contact gehad en reparatie kosten drasties terug gedraaid naar een aanvaardbaar bedrag .
nu wachten op de expert
mogge Huib , je knapt m toch ook zelf op ?
 
tel alles maar een bij elkaar op met oem onderdelen = spuiten en montage .
Want dat wil de verzekering zien , niet dat jij hem maakt met marktplaats onderdelen.
GREETZ
Dat ligt aan de expert en zijn advies, dat had ik wel kunnen doen namelijk, totdat de fiets alsnog total verklaard werd omdat alles wel schade had, op het achterwiel en zadel na.
Maar mooi dat het nu opgelost is.
 
Zo, diepte investering... Ben nu alleen nog op zoek naar een volledige uitlaat (niet standaard)....

c946a914-7da3-49c4-9fb0-0080d21763ef.jpg
 
Dat ligt aan de expert en zijn advies, dat had ik wel kunnen doen namelijk, totdat de fiets alsnog total verklaard werd omdat alles wel schade had, op het achterwiel en zadel na.
Maar mooi dat het nu opgelost is.
Maar je hebt 2 soorten total los
Een = voertuig is wrak, dus mag niet meer op de weg.
Twee = economisch total los , maar deze mag wel de weg weer op
 
Maar je hebt 2 soorten total los
Een = voertuig is wrak, dus mag niet meer op de weg.
Twee = economisch total los , maar deze mag wel de weg weer op
precies ! en t spuitwerk zou ik niet via de motorzaak doen Huib , ik heb de mijne bij een industrieel spuiter laten doen ,vinden die mannen vaak leuk en ben jij voor een paar centen klaar :t
 
Maar je hebt 2 soorten total los
Een = voertuig is wrak, dus mag niet meer op de weg.
Twee = economisch total los , maar deze mag wel de weg weer op
Zo is het! Als je het schadebedrag zoals je al zei redelijk terug hebt weten te krijgen is er niks aan de hand.
Behalve dat je ZRX schade heeft natuurlijk.
Ik heb zelf hier via MF m'n z650 laten spuiten, en voor een nette prijs. Tank, zijkappen en het achterstuk van het zadel.
20180622_164948_resized.jpg


Dat heeft @FZRene voor me gedaan, hij doet wel meer hier, is een hobbyspuiter die net werk levert.

Trouwens, hij repareert ook gescheurde kappen, en kuipdelen, met abs lassen...
 
Zo is het! Als je het schadebedrag zoals je al zei redelijk terug hebt weten te krijgen is er niks aan de hand.
Behalve dat je ZRX schade heeft natuurlijk.
Ik heb zelf hier via MF m'n z650 laten spuiten, en voor een nette prijs. Tank, zijkappen en het achterstuk van het zadel.
Bekijk bijlage 1477793

Dat heeft @FZRene voor me gedaan, hij doet wel meer hier, is een hobbyspuiter die net werk levert.

Trouwens, hij repareert ook gescheurde kappen, en kuipdelen, met abs lassen...
GVD mooi gespoten , zo te zien waar woont FZRene ergens
 
precies ! en t spuitwerk zou ik niet via de motorzaak doen Huib , ik heb de mijne bij een industrieel spuiter laten doen ,vinden die mannen vaak leuk en ben jij voor een paar centen klaar :t
Tis wel CANDY LIME GREEN niet de makkelijkste kleur om te spuiten
 
Tis wel CANDY LIME GREEN niet de makkelijkste kleur om te spuiten
De z650 waar je het spuitwerk van zag is gespoten in Candy Super Red, is ie wel even mee bezig geweest eer ie het naar origineel had.
Ik had hem foto's toegestuurd van de originele kleur, het is perfect geworden. Die z650 was helemaal zwart...maar onder de tank zag je nog resten van de originele kleur.
 
De z650 waar je het spuitwerk van zag is gespoten in Candy Super Red, is ie wel even mee bezig geweest eer ie het naar origineel had.
Ik had hem foto's toegestuurd van de originele kleur, het is perfect geworden. Die z650 was helemaal zwart...

Mogge Jan en Coert
Ja het ziet heel er erg goed uit , Ridderkerk is niet om de hoek , maar is wel het overwegen waard om er een tank benzine aan te spenderen.
Of heeft iemand een adres Limburg / zuid oost Brabant
 
Gisteren die fietser gebeld hoe het met hem ging.
Kreeg eerst mevrouwtje kwek aan de lijn , man was weer gevallen was met zijn gezicht op de grond terecht gekomen , was behoorlijk geradbraakt zei mevrouw, neus, mond ,wang ,oor en handen.
Kreeg ik haar man aan de lijn , dus ik van , nou nou wat hoor ik nu , even de grond gekust , reactie och alleen wat schaafwondjes aan de handen verder eigenlijk niks , en tig keer, de jongens en de verzekering regelen het wel , zonder dat ik erna vroeg.
Ik mag het niet zeggen , maar denk dat dementie in het spel is , denk dat het een gevaar voor anderen word in het verkeer
 
Terug
Bovenaan Onderaan