ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Heeft er nog iemand van jullie een "kontje" liggen.
Ik ga voor de belijning van het 2005 model en dus moet het kontje ook opnieuw gespoten worden , en aan gezien ik er een scheur in heb zitten deze vraag aan jullie.
Ga dus voor de 2005 belijning en de zijkapjes in kleur , word de groene lijn van voor naar achter door getrokken.

GREETZ

Kontjes op EBay in duitsland voldoende te koop en dan bedoel ik wel ZRX kontjes...
 
Screenshot_20200329-110235.png
 
Goed mee uitkijken Stefan. Als iets op mp te mooi om waar te zijn lijkt, dan is het dat doorgaans ook. MP doet bijzonder weinig om malafide praktijken tegen te gaan.

Accounts van 12 jaar oud kun je ook niet vertrouwen want die kunnen gehackt zijn. Van een maand zou ik sowieso wantrouwen.

Ben zelf bij een gezocht advertentie op deze manier voor grofweg 20 euro genaaid. Aangifte van gedaan maar politie heeft geen tijd voor dit soort zaken. MP heeft het account in kwestie geblokkeerd omdat de politie dat verzocht. Dat was het. Voor dit soort bedragen: ergens afspreken, niet alleen gaan en terplaatse pas betalen. Dat kan ook via een tikkie, maar nooit vooraf overmaken.
 
Ivm privé omstandigheden is Anton van het motor forum af voor minimaal twee a drie weken
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nog mensen interesse in spullen voor de ZRX zoals:
Koppelingspomp en hendel (standaard).
Rempomp en hendel (standaard).
Zwarte remleidingen van Hell (gebruikt).
Gepolijste koppelingsdeksel (ZZR1200).
Gepolijste ontstekingsdeksel (GPZ1100).
Greg Couch 2piece sprocks cover (Dezelfde die Coert heeft alleen niet in het zwart).
Koppelingskorf standaard compleet.
Setje zwarte velgen met achtertandwiel en voorwiel schijven en banden.

U heeft een PM
 
Nog mensen interesse in spullen voor de ZRX zoals:
Koppelingspomp en hendel (standaard).
Rempomp en hendel (standaard).
Zwarte remleidingen van Hell (gebruikt).
Gepolijste koppelingsdeksel (ZZR1200).
Gepolijste ontstekingsdeksel (GPZ1100).
Greg Couch 2piece sprocks cover (Dezelfde die Coert heeft alleen niet in het zwart).
Koppelingskorf standaard compleet.
Setje zwarte velgen met achtertandwiel en voorwiel schijven en banden.

Ik zie dat je ook carburateurs te koop heb op mp. Wat exact? Foto?
 
Het is een hele set uit mekaar gehaald ik had het een der onderdelen nodig wat zoek je?
 
Het is een hele set uit mekaar gehaald ik had het een der onderdelen nodig wat zoek je?

Ik heb een los ZRX motorblok. Wellicht tzt als onderstel voor een tafeltje gebruiken. Ik dacht carburateurs er op lijkt mij wel leuk. Hoeven dus niet te werken als het uitwendig maar compleet is.
 
gisteren de ZRX maar eens gepakt voor woonwerk. Rond het vriespunt was toch wel iets frisser dan normal, maar wel lekker rustig op de weg :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan