ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Ik ben ook een blokje om geweest...
IMG-20200405-WA0005.jpg
 
Eindelijk mijn laptop weer terug. Nadat er een slok thee overeen was gevallen was het e.e.a. gesneuveld.
Behoorlijk wat pagina's teruggelezen dus ben weer helemaal bij.
Huib, sterkte met je herstel (en die van je ZRX uiteraard). Ooit heb ik ook een aanrijding gehad met een fietser en dat was ook niet mijn schuld
maar omdat het een fietser was en dus een zwakke verkeersdeelnemer had ik maar beter op moeten letten. Ik kreeg dus niks terug.....
Ik hoop voor je dat het voor jou anders uitpakt.
 
Staat er weer mooi bij Stefan! :t Ik was nog bij je in de buurt maar helaas in de vierwielert.

Bizar veel motoren op de weg gisteren. Zaterdag viel het nog wel mee in vergelijking.
 
Mogge Heren

FF 1 update.
Gisteren uitgebreid gesprek gehad met Advocaat , in eerste instantie word door mij de tegen party en in 2e instantie de wegbeheerder aansprakelijk gesteld.
formulieren van de wegen verkeer wet in moeten vullen.
Dus weer afwachten , GVD gaat lekker snel allemaal komt ook nog dat hele gedoe van de corona bij.

Zelf heb ik beter nieuws , onderdelen liggen klaar voor naar de spuiter , als de expert is geweest.
Heb gisteren de sticker set binnen gekregen van Michiel Erler ( unnu Pruus ) kan ik 2 motoren mee stickeren ? maar die witte strepen zijn zo mooi iets grover metalic ( in de USA zeggen ze sparkling ) denk dat ik in de candy lime green ook iets meer flake laat mengen .
O ja , als alles mee gaat zitten komt er ook nog een nieuwe PIEP op. ( verrassing )

GREETZ :W
 
Mogge Heren

FF 1 update.
Gisteren uitgebreid gesprek gehad met Advocaat , in eerste instantie word door mij de tegen party en in 2e instantie de wegbeheerder aansprakelijk gesteld.
formulieren van de wegen verkeer wet in moeten vullen.
Dus weer afwachten , GVD gaat lekker snel allemaal komt ook nog dat hele gedoe van de corona bij.

Zelf heb ik beter nieuws , onderdelen liggen klaar voor naar de spuiter , als de expert is geweest.
Heb gisteren de sticker set binnen gekregen van Michiel Erler ( unnu Pruus ) kan ik 2 motoren mee stickeren ? maar die witte strepen zijn zo mooi iets grover metalic ( in de USA zeggen ze sparkling ) denk dat ik in de candy lime green ook iets meer flake laat mengen .
O ja , als alles mee gaat zitten komt er ook nog een nieuwe PIEP op. ( verrassing )

GREETZ :W
80% goed nieuws Huib *O* ,en de rest is geduld ,dus t komt :t
 
Mogge Heren

FF 1 update.
Gisteren uitgebreid gesprek gehad met Advocaat , in eerste instantie word door mij de tegen party en in 2e instantie de wegbeheerder aansprakelijk gesteld.
formulieren van de wegen verkeer wet in moeten vullen.
Dus weer afwachten , GVD gaat lekker snel allemaal komt ook nog dat hele gedoe van de corona bij.

Zelf heb ik beter nieuws , onderdelen liggen klaar voor naar de spuiter , als de expert is geweest.
Heb gisteren de sticker set binnen gekregen van Michiel Erler ( unnu Pruus ) kan ik 2 motoren mee stickeren ? maar die witte strepen zijn zo mooi iets grover metalic ( in de USA zeggen ze sparkling ) denk dat ik in de candy lime green ook iets meer flake laat mengen .
O ja , als alles mee gaat zitten komt er ook nog een nieuwe PIEP op. ( verrassing )

GREETZ :W

Laat me raden: PIEP is Kerker uitlaat?
 
Terug
Bovenaan Onderaan