ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

xxxjesmarco

MF'er
6 dec 2012
53
0
Ook de beste wensen voor allen van mijn kant......

wat een ongelovelijk dikke zrx op marktplaats voor 3500... gouden vorkpoten dikke velgen..precies zoals een zrx eruit moet zien in mijn ogen!!!

037

ZRX 1200 S
Donateur
6 dec 2018
34
7
Amsterdam
Dag mannen, ik heb jullie advies/tips weer nodig. nl of jullie iemand kennen, bedrijf of vriend, waar jullie goede ervaringen mee hebben, die goed kan lassen...

Ik wil graag aan een projectje beginnen...

Dank alvast!

Megalodon

Er gaat echt niets boven een ZRX!
29 aug 2009
4.458
143
haarlemmermeer
www.servaas.biz
Dag mannen, ik heb jullie advies/tips weer nodig. nl of jullie iemand kennen, bedrijf of vriend, waar jullie goede ervaringen mee hebben, die goed kan lassen...

Ik wil graag aan een projectje beginnen...

Dank alvast!
Hangt er van af wat je wilt doen. Kijk maar eens onder de rubriek Streetfighters bij Jerryt.

jopiezrx

Kawasaki zrx for a lifetime!
16 aug 2009
1.165
170
50
zwanenburg

wat een ongelovelijk dikke zrx op marktplaats voor 3500... gouden vorkpoten dikke velgen..precies zoals een zrx eruit moet zien in mijn ogen!!!

Dirk bruce.....whoehaha....de wielen hoef ik niet meer😂😂😂

ZRXje

MF veteraan
14 feb 2011
2.243
149
54
Nederweert

Heb je de motoren hier uit onze Familie al eens goed bekeken :N :o :t

GREETZ

fptjb

MF veteraan
16 mei 2008
1.098
32
54
zo jongens , ga jullie verlaten , de zrx is verkocht aan coert65 , zal af en toe nog wel eens meelezen , stap over op een ander merk naked bike.

• Like
Waarderingen: Coert65

fptjb

MF veteraan
16 mei 2008
1.098
32
54
heb in die 8 jaar dat ik hem had altijd met plezier op gereden , hoop dat ik er geen spijt van krijg.

• Like

fptjb

MF veteraan
16 mei 2008
1.098
32
54
mijn eerste keus is een triumph speedtriple , maar een yamaha fz1 vind ik ook wel wat hebben , ga in ieder geval eerst op zoek naar een speed.

• Like

Coert65

Zed 650!
Donateur
22 apr 2015
5.750
2.021
53
Puttershoek
Goedemiddag heren, ik kom mezelf hier ook even melden! Ik heb vandaag de ZRX van Johan gekocht, deze:
rechts.jpg
maar die kennen jullie vast wel. Ik kijk nu al uit naar de mooie ritten die ik ermee ga maken.*O*:]

Johan ik hoop voor je dat je een mooie Triple vind. Bedankt voor de gezelligheid vandaag, en vooral je mooie ZRX, groet Coert.

Gerard2969

Die hard MF'er
7 dec 2012
423
71
49
HOORN
Goedemiddag heren, ik kom mezelf hier ook even melden! Ik heb vandaag de ZRX van Johan gekocht, deze:
Bekijk bijlage 1346058
maar die kennen jullie vast wel. Ik kijk nu al uit naar de mooie ritten die ik ermee ga maken.*O*:]

Johan ik hoop voor je dat je een mooie Triple vind. Bedankt voor de gezelligheid vandaag, en vooral je mooie ZRX, groet Coert.
Mooie ZRX in een mooie kleur. Welkom !

• Like

*Jan*

ZRX 1100 R
Donateur
2 dec 2010
17.804
5.410
58
Apeldoorn
Bekijk bijlage 1346058

feli Coert ,mooie aankoop!

• Like
Waarderingen: ZRXje en Coert65