ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

*Jan*

ZRX 1100 R
Donateur
2 dec 2010
17.348
4.784
58
Apeldoorn
mooi compleet kitje!zie ook een greg couch oil rail? :t

schobreker lek van het werkpaard... wat een werk om die voorste eruit te krijgen zeg....

komt straks een setje wilbers wesa op... kan ie weer even vooruit :P

tjeesus wat een wanhoop,met kleren aan vindt ik t altijd wel mooie dingen ,maar zo-O-

guntherrex

MF veteraan
Donateur
8 jun 2009
5.580
251
39
IJmuiden
nu 65k op de teller, hij is uit 2008 dus niet zo piep meer. blijkbaar gaat de achterste er rond deze kilometerstand wel aan....

vandaag de ZRX mee naar het werk, lekker hoor! (blij dat ik de voorkant er nog niet had afgehaald :+ )

• Like
Waarderingen: HighKing

jopiezrx

Kawasaki zrx for a lifetime!
16 aug 2009
1.153
167
50
zwanenburg
nu 65k op de teller, hij is uit 2008 dus niet zo piep meer. blijkbaar gaat de achterste er rond deze kilometerstand wel aan....

vandaag de ZRX mee naar het werk, lekker hoor! (blij dat ik de voorkant er nog niet had afgehaald :+ )
Volgens mij word er al gestrooid,zonde man....

HighKing

Emperor of the void 👻
Donateur
13 aug 2014
6.058
2.834
38
Heemskerk
highking.nl
Leuk. Ik begreep van Erik dat de originele koplamp van een R niet bijzonder veel licht geeft (mijn S heeft een dubbele koplamp, branden beide altijd, dus niets te klagen ;)). Ben wel benieuwd of je hiermee een betere lichtbundel hebt. :)

• Like
Waarderingen: Megalodon

Megalodon

Er gaat echt niets boven een ZRX!
29 aug 2009
4.447
123
haarlemmermeer
www.servaas.biz
Leuk. Ik begreep van Erik dat de originele koplamp van een R niet bijzonder veel licht geeft (mijn S heeft een dubbele koplamp, branden beide altijd, dus niets te klagen ;)). Ben wel benieuwd of je hiermee een betere lichtbundel hebt. :)
Ik heb in mijn huidige koplamp al een LED lamp zitten. Nu rij ik voor 99% overdag dus zal niet echt het verschil gaan merken. Maar weer wat anders hè...

• Like
Waarderingen: HighKing

guntherrex

MF veteraan
Donateur
8 jun 2009
5.580
251
39
IJmuiden
belachelijk weer dat strooien.... 4 graden en vanavond gaat het weer regenen B|

coole koplamp, zoek ook nog zoiets! waar heb je deze vandaan?

Turtle34

MF'er
13 apr 2013
90
17
Fryslân
Hallo, lees hier zo nu en dan mee. Ik heb een vraag en wellicht kunnen jullie helpen, wat is de diameter van de koplamp van een zrx?
Bvd
Groet jaap