Die staat in mijn favorieten haha. Uit welke fiets zou die vork komen?Zrx 1100 € 2.600,00 ≥ Zrx 1100 - Motoren | Kawasaki - Marktplaats.nl
Hij zakt aardig in prijs,lijkt wel een knap ding
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die staat in mijn favorieten haha. Uit welke fiets zou die vork komen?Zrx 1100 € 2.600,00 ≥ Zrx 1100 - Motoren | Kawasaki - Marktplaats.nl
Hij zakt aardig in prijs,lijkt wel een knap ding
Zx10r, ik heb dezelfde in mijn motor...Die staat in mijn favorieten haha. Uit welke fiets zou die vork komen?
Ja scheelt vijf centimeter is best fors als je rijdt..is die niet een flink stuk korter?
T zou toch een bak zijn als ik m inruil op een nieuwe Versys x300
Ik heb met de motorzaak overlegd over de carburateurs.
Ik heb hem gevraagd "ik heb de carburateurs hier gebracht, met de vraag dat ze lekken en zou je dat op willen lossen maar ze lekken nog. Hoe zie jij dat?".
Zijn antwoord was, dat ze dat niet kunnen testen en dat ze de carbs ultrasoon hebben gereinigd en een revisie set.
Hoe zouden jullie dit aanpakken?
Ik heb zelf de carbs eraf en er weer op gezet hoor.Wat een stelletje lamzakken.
Als ze het benzinetankje wat ze veelal gebruiken met synchroniseren even gebruikt hadden , was het zo duidelijk geweest of er iets lekte , tenminste in het benzine gedeelte.
Ik zou iig een deel van de kosten van de arbeid terug vragen in dit geval, dus het gedeelte van de montage van de carbs
Dan ga ik kijken om snel een "bokje" te maken voor de tank. Dan kan ik die naast de motor zetten, en hoef ik niet te wachten op een klein tankje.Inderdaad. Je kraan is vacuüm gestuurd. Lijkt me wel dat je die even moet afdoppen als je met een klein tankje gaat testen?
Ga ik doen Jan.Je kunt eerst is proberen met de carbs in de bankschroef ,workmate oid , slang een flesje erop en vullen ,dan zie je beter waar t lekt
Ik bedoelde het in elkaar zetten en het koppelen van de carbsIk heb zelf de carbs eraf en er weer op gezet hoor.
Maar ik zoek nu een andere oplossing, zijn monteur is ziek en hij weet niet hoe lang het nog gaat duren.
Ik ga nu zo een tankje bestellen, zodat de tank eraf kan blijven tijdens starten/testen.
Bekijk bijlage 1544313
Er zitten twee aansluitingen op de tankkraan. 1 voor de brandstoftoevoer (dik), en de andere (dun) gaat naar de 2de carburateur.
Kan die dunne los blijven tijdens het testen? ik begrijp niet waar die dunne slangetjes voor zijn, vacuum?
Bekijk bijlage 1544314
Als je pods gaat nemen ,kun je helemaal overnieuw aan je afstelling gaan werken ,lijkt me niet echt handigGa ik doen Jan.
Ik begin er over te denken om toch maar van de kelken achter de carbs. te monteren.
Even zien hoeveel moeite het kost om de carbs. er weer achter weg te krijgen.
Die zwarte doppen bovenop, weet je waar ik die kan kopen?
Bekijk bijlage 1544323
klopt, en het kost weer centjes.... geen optie dusAls je pods gaat nemen ,kun je helemaal overnieuw aan je afstelling gaan werken ,lijkt me niet echt handig
Je hebt 1 benz slang ,dopje vacuum heeft niets met lekkage te maken .klopt, en het kost weer centjes.... geen optie dus
En, straks kan ik het met mijn ogen dicht. Vaak genoeg gedaan
Plan van aanpak
1: carbs eruit halen
2: alle benzineslang weer controleren op lekkage, en eventueel vervangen
3: dopjes (Roukema) plaatsen
4: benzine erin, waar lekt het
5: zie ik dan wel
Mijn andere hobby is het rijden en sleutelen aan mijn Golf 2.Je hebt 1 benz slang ,dopje vacuum heeft niets met lekkage te maken .
Ik had van 3 plankjes een steuntje gemaakt kon ik de carbs in zetten ,flesje met een slangetje erboven