ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Ik ook, maar dat kun je je wel indenken.. Net een mooie ZRX gekocht, en ik kan er geen meter mee rijden nog. Winterstop verzekering en het weer is kudt.
Mijn handen jeuken als ik hem in de garage zie staan... Laat het maar snel maart, en lekker weer worden.:]:t

Gewoon rijen met dat ding , winterstop verzekering ? heb gisteren nog gereden heerlijk.
 
Ik heb een winterstop in mijn verzekering, mag niet rijden tussen 1 december en 1 maart. Ik deed het dan wel met de SV die ik eerst had, daar reed ik gewoon mee, met de ZRX ga ik wel wachten.. BTW, toen ik de ZRX opgehaald heb, heb ik tijdelijk de dekking laten veranderen, zodat ie die dag wel op de weg mocht.
 
Kijk ,kijk en dan ook is redelijk snel een meet ergens :t
ik ga proberen in mei t rondje geen gezeur te doen voor ca. 6 man ,onder t motto ;gang is alles _O-

Als er al 5 man mee wil :$
Laat op tijd weten...en bij mooi weer plof ik vraag een x een rondje mee....
 
Ook wel apart...
Screenshot_20190117-183933.png
 
hee dat lijkt peter's carbon kontje wel (van zrxoa). Hoewel.... daarbij moet je wel je subframe verzagen....

zit nu bij HK suspension in Tiel voor de GS schokbrekers..... mooi speelgoed hier :9~
 
Leuk. Die hebben mijn achterschokbrekers gereviseerd. Kwam op de V-Strom aan met de schokbrekers van de ZRX achterop gebonden. Vonden ze geloof ik wel grappig. Heel behulpzaam ook met zo verpakken dat ze weer gemakkelijk mee terug konden. :t
 
Ik ook, maar dat kun je je wel indenken.. Net een mooie ZRX gekocht, en ik kan er geen meter mee rijden nog. Winterstop verzekering en het weer is kudt.
Mijn handen jeuken als ik hem in de garage zie staan... Laat het maar snel maart, en lekker weer worden.:]:t

Hetzelfde geldt voor mij, heb vanaf begin december toch nog een paar honderd kilometer kunnen rijden, (altijd zorgvuldig afgespoeld met koud water!!, ook al was er geen zout te zien)
en nu staat de ZRX maar binnen te staan.
We gaan ieder jaar een week in Oostenrijk passen rijden, de laatste 5 jaar in Tirol geweest, we willen nu naar Karintië. Ben bezig een klein appartement te zoeken wat centraal ligt in Karintië, niet tever in een dal (anders moet je iedere dezelfde weg rijden om ergens te komen) én waar ons hondje ook mee kan. Tot vorig jaar altijd de TDM meegenomen, nu de keus om de ZRX of de 1000SX mee te nemen.
 
zrx doen. Lekker rechtop, dik Koppel en waarschijnlijk net even comfortabeler over slecht wegdek :P Gezien je de hond meeneemt neem ik aan dat de motor achter de auto hangt tot je er bent? :P Wel erg mooie reisbestemming!

Lag hier trouwens een mooi laagje ijs over de wegen, dus denk dat ik de GS ook nog maar even een pause geef tot de temperature weer wat beter zijn. Hoewel ik wel benieuwd ben wat de nieuwe vering doet met het rijden....
 
Inderdaad, de motor hangt achter de auto, als ik érgens een hekel aan heb dan is het wel het rijden op snelwegen met de motor.
Heb al eens ooit een tandemasser gekocht en die gebruiken we daarvoor, rijdt lekker stabiel, onderweg een kopje koffie en na een uurtje of 10 zonder vermoeidheid op de plaats van bestemming.
 
Ik ook, maar dat kun je je wel indenken.. Net een mooie ZRX gekocht, en ik kan er geen meter mee rijden nog. Winterstop verzekering en het weer is kudt.
Mijn handen jeuken als ik hem in de garage zie staan... Laat het maar snel maart, en lekker weer worden.:]:t

Idem hier, gedeelde smart is halve smart:)
Die van mij staat vanaf begin oktober in de garage en komt er (als het goed is) rond half maart weer uit als het weer wat beter wordt en het zout van de weg is verdwenen.
 
Zo denk ik er ook over, pekel vind ik helemaal nix.. Zeker met de gepolijste velgranden en andere alu delen op de ZRX.
Heb trouwens vandaag een origineel Kawasaki ZRX 1100 onderhoudsboek, service manual gekocht via MP.
Deze:
$_86 (38).JPG

Ik kon er wel 1 downloaden, maar ik heb liever een boek. ;):t
 
Vond ik ook! Ik had al zitten zoeken op MP, maar vond er geen één.. En gisteren zag ik deze te koop op MP, heb gelijk toegeslagen.
In nette staat zonder losse bladen, en voor mijn bouwjaar. (van de ZRX dan, niet het mijne :+) Ik verwacht hem maandag op de deurmat! *O*
 
Heb vandaag een mooi setje wielen incl schijven en banden voor de ZRX gescoort , kreeg er op de koop toe nog een benzine kraan , tankvlotter en controle lampjes afdek kapje bij , en een mooi verhaal:Y.
Ga ze (zelf)*D een mooi kleurtje geven en het bed polijsten*D .
En heb een pakketje binnen gekregen uit het verre oosten met een assortie valve shims ( 52 stuks )
En van roukama en cmsnl onderdelen voor de grote beurt div klepdeksel seals ,revisie set startmotor en dynamo , magneet , oliefilter ed.
en alle lagers en bevestigingen nalopen en carbs synchroniseren kan hij er weer een tijdje tegen:].
Dus ik ben ook weer even van de straat in de garage ( denk dat ik mij hiervoor heerlijk een paar snipperdagen opoffer ):Y

GREETZ
 
Heb vandaag een mooi setje wielen incl schijven en banden voor de ZRX gescoort , kreeg er op de koop toe nog een benzine kraan , tankvlotter en controle lampjes afdek kapje bij , en een mooi verhaal:Y.
Ga ze (zelf)*D een mooi kleurtje geven en het bed polijsten*D .
En heb een pakketje binnen gekregen uit het verre oosten met een assortie valve shims ( 52 stuks )
En van roukama en cmsnl onderdelen voor de grote beurt div klepdeksel seals ,revisie set startmotor en dynamo , magneet , oliefilter ed.
en alle lagers en bevestigingen nalopen en carbs synchroniseren kan hij er weer een tijdje tegen:].
Dus ik ben ook weer even van de straat in de garage ( denk dat ik mij hiervoor heerlijk een paar snipperdagen opoffer ):Y

GREETZ

Wat voor wielen heb je gekocht? Foto's...
 
FOTO'S HOEVEN ZEKER NIET MEER.
Ik zou er toch graag foto's van zien. Ik heb een 1200 achterwiel in mijn 1100 zitten.
Maar wat is het verschil tussen een 1100 en een 1200 achterwiel? Is een 1200 wiel breder?
Heb al zitten zoeken, maar vind er geen info over, maar misschien kijk ik niet goed.:+:t
 
Terug
Bovenaan Onderaan