ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

geloof dat het de warmte een beetje van de tank afhoudt. Ik heb gemerkt dat het wel wat warmer wordt rond de benen maar eerlijk gezegd is dat echt marginaal.
 
Als er nog is iemand zo n rekje voor de zijkapjes over heeft/of besteld, laat t mij dan ff weten aub
ik wil die kapjes er graag weer op
 
verkeerde naalden? Ik mag dan hopen vlotternaalden? Want van normale gasnaalden gaat ie niet lekken.

In ieder geval blij dat het nu opgelost is! :t
Carburateur_001.jpg
Voor de duidelijkheid
 
Zag dat onder de kleppendekselpakking aan beide zijkanten vloeibare pakking zit. Dus bij de nieuwe er ook maar weer onder doen.
Was toch bij de Kawa dealer om wat onderdelen te bestellen en vroeg ernaar. Zegt ze dat ze die niet meer gebruiken...
Dus als ik die ergens koop of bestel moet het aan bepaalde eisen voldoen ? Eén die in ieder geval de rubber en pakking niet aantast...?
 
OK....zit wat in.
Maar dat is niet wat er staat :
- pakking vernieuwen als die beschadigd is
- siliconenpakking aanbrengen
Op amerikaanse forums las ik ook dat ze het wel doen.
 
klopt, ik heb echter al vaak de pakking hergebruikt zonder vloeibare pakking, en dat blijft gewoon dicht. nadeel van die vloeibare rommel is dat je een hoop meer moet schoonmaken de volgende keer... of de pakking vernieuwen.
 
OK....zit wat in.
Maar dat is niet wat er staat :
- pakking vernieuwen als die beschadigd is
- siliconenpakking aanbrengen
Op amerikaanse forums las ik ook dat ze het wel doen.
Ik heb wel een vloeibare, met kwastje, pakking welke ik wel eens gebruik maar nooit silicone. Het risico dat er olie kanaaltjes verstopt raken is in mijn ogen veel te groot.
 
Zag dat onder de kleppendekselpakking aan beide zijkanten vloeibare pakking zit. Dus bij de nieuwe er ook maar weer onder doen.
Was toch bij de Kawa dealer om wat onderdelen te bestellen en vroeg ernaar. Zegt ze dat ze die niet meer gebruiken...
Dus als ik die ergens koop of bestel moet het aan bepaalde eisen voldoen ? Eén die in ieder geval de rubber en pakking niet aantast...?
Menig maal de kleppendeksel er af gehad.

Nooit vloeibare pakking gebruikt!

Ben ook als de dood dat die rommel ih blok komt
 
Menig maal de kleppendeksel er af gehad.

Nooit vloeibare pakking gebruikt!

Ben ook als de dood dat die rommel ih blok komt
IDD wat niet hoeft , hoeft niet. Denk als vloeibare pakking eraan te pas moet komen, dat de pakking dan vernieuwd moet worden.

GREETZ
 
Terug
Bovenaan Onderaan