ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Dat beslis ik volgend jaar ,heb je interesse ?
Wat ben je nu aan het zeveren ,( heb zelf ook ooit getwijfeld ), je bent toch niet stervende, jij overleeft ons allen ,sterke vent jij , als je hem verkocht hebt krijg je spijt en wat dan?:?
Verkoop die Baksteen Met Wielen maar daar krijg je niet zo snel spijt van :N
Doe hier je voordeel mee!!!!

GREETZ
 
Wat ben je nu aan het zeveren ,( heb zelf ook ooit getwijfeld ), je bent toch niet stervende, jij overleeft ons allen ,sterke vent jij , als je hem verkocht hebt krijg je spijt en wat dan?:?
Verkoop die Baksteen Met Wielen maar daar krijg je niet zo snel spijt van :N
Doe hier je voordeel mee!!!!

GREETZ
T woord spijt ken ik niet , t is maar materiaal ,
 
Ben het met Huibert eens verkocht is verkocht en die oude hokken leveren toch niet veel op tenzij je op een paar duizend euro verlegen zit...
 
Glimmen zul je *D
20201122_134457.jpg
 
Ook niet _O- ik heb er teveel gehad om me er druk om te maken als die weggaat ,onder t motto ;
bye bye t was leuk,t was fijn ,wat zal de volgende zijn *O*
Ik heb al een paar winters gelezen dat jij 'm wil wegdoen en zodra het voorjaar eraan komt, doe je de ZRX toch niet weg. Last van winterblues?
 
Je bent geen familie van mij toevallig 😂😂😂
In de verte misschien? :+ weet je , t "probleem"zrx is ,dat je er niet meer mee kunt rijden zoals t moet, en dat stoort me mateloos ,ik heb dit jaar bijna niet met t ding gereden ,10x zoveel lol met de Funduro, en er spelen nog wat "dingetjes"waar ik mee zit |(
 
Nou, ik hoop volgens jaar gewoon nog een leuk rondje in de omgeving Apeldoorn te doen hoor Jan, op de ZRX :]

Gisteren ding eens van de stoep getrokken en wat lucht in de banden gedaan, jemig wat rijdt dat toch goed :t Was alweer te lang geleden, racecracks stickers moest ik er nog vanaf trekken :') Ondanks de E10 geen probleem
 
Nou, ik hoop volgens jaar gewoon nog een leuk rondje in de omgeving Apeldoorn te doen hoor Jan, op de ZRX :]

Gisteren ding eens van de stoep getrokken en wat lucht in de banden gedaan, jemig wat rijdt dat toch goed :t Was alweer te lang geleden, racecracks stickers moest ik er nog vanaf trekken :') Ondanks de E10 geen probleem
Heb gisteren per ongeluk 20ltr e10 getankt in een werk bus toen toch maar de diesel erbij gedaan waar hij normaal op loopt , merk je ook niks van.
 
Wie kan mij helpen aan een werkplaatshandboek voor de ZR1100-C4?
Ik heb het internet afgezocht, maar vind alleen een PDF die slecht is ingescand.
Het gaat mij eerst om het onderhoudsschema, maar uiteindelijk ga ik, gelukkig met hulp, al het onderhoud zelf doen.

Ik woon zelf in Sneek, met familie in Zeist en Zwijndrecht.
Dan kan ik ook foto's eventueel foto's maken met de spiegelreflex, en delen met andere rijders.
 
Gave helm Stefan! Mooi spuitwerk ook, ziet er echt strak uit.

Kwam trouwens de volgende spulletjes tegen in de kelder, nog mensen interesse?
- gefreesde stuurklem met RAM bal in het midden - goede staat
- setje remklauwen, matige staat
- voorvork, redelijke staat met nieuwe seals en glijbussen
- ZZR1400 onderste kroonplaat en stuurpen los
- ZZR1400 LSL bovenste knoonplaat met fatbar klemmen, nieuw in doos
- rem- en koppelings setje
- Greg couch fork brace voor een 1200 vork, goede staat
 
Terug
Bovenaan Onderaan