ZRXje
MF veteraan
Waar zie jij die roestpitten ?Te duur met roestpitten als hij er nu zo rond de €200 voor zou vragen oké....
Maar bij Rick's motorservice zitten ze met de prijs altijd vrij hoog, dus waarom nu ook niet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waar zie jij die roestpitten ?Te duur met roestpitten als hij er nu zo rond de €200 voor zou vragen oké....
Ja klopt,de pen vd zrx moet erin geperst worden,maar dan ben je er nog niet,komt er nog een balhoofdplaat bij van een zx9 superbike,klemmen en stuur...Die zag ik inderdaad ook al vanavond voorbij komen op Kawasaki liefhehhers Nederland. €200 is wel wat goedkoper dan die op Rick's motorservice, maar moet je de ZRX balhoofdpen niet overpersen erin?
Let wel op bij rick's advertentie zit wel een kroonplaat met superbike stuur. Als je deze los wil kopen ben je aardig wat geld kwijt...Die zag ik inderdaad ook al vanavond voorbij komen op Kawasaki liefhehhers Nederland. €200 is wel wat goedkoper dan die op Rick's motorservice, maar moet je de ZRX balhoofdpen niet overpersen erin?
Op FB had je er nog zo'n mooie foto bij!'In between' operaties, vandaag toch FF blokkie om geweest.
Wel maf gezicht om in de stad allemaal van die 'dansmariekes' te zien van ADE, die al helemaal 'sky-high' van de pillen naar de volgende tent lopen hahahaha
Normaal is dat 's avonds en 's nachts en valt het minder op.
Man man, wat een leven ..........
Maar goed, live and let live, ieder zijn ding.
Is of zijn er in onze club ook heren die sleutelen en onderhoud tot kunst hebben verheven en daar ook echt goed in zijn, het leuk vinden en er plek voor hebben?
Helaas is er bij mij in de buurt geen (betaalbare)stalling te vinden en is op straat sleutelen niet echt mijn ding, zeker niet met de steeds vervelender wordende lichamelijke ongemakken.
Ik zou graag in contact komen met diegene.
Gr Fons.
Support your local Kawasaki dealer...En als je andere shims nodig hebt dan kan je die bij elke motorzaak halen of moet je echt een Kawasaki dealer hebben?
Mijn foto's zijn te groot voor hier. Had even geen zin om hem te verkleinen.Op FB had je er nog zo'n mooie foto bij!
Ik vind het sleutelen aan m'n eigen fiets wel leuk maar ben (nog) geen doorgewinterde sleutelaar, en plek heb ik ook niet (gewoon op droge dagen in de achtertuin).
Op het Bandit topic werden er ook wel eens sleutelmeets georganiseerd, voor kleppenstellen e.d., misschien ook wel eens leuk? Kleppen stellen is zoiets wat ik nog nooit alleen zelf gedaan heb, en omdat het bij de ZRX met shims is (bij de Bandit stelschroefjes), kijk ik daar wel wat tegenop.
Ja da's ook mijn voornemen. Het dichtsbij is Nol Bikker en die is op zaterdag dicht, en weekenddagen zijn m'n klusdagen. @Coert65 waar haal jij dat soort dingen vandaan/laat jij dat doen?Support your local Kawasaki dealer...
Hoi Fons,Is of zijn er in onze club ook heren die sleutelen en onderhoud tot kunst hebben verheven en daar ook echt goed in zijn, het leuk vinden en er plek voor hebben?
Helaas is er bij mij in de buurt geen (betaalbare)stalling te vinden en is op straat sleutelen niet echt mijn ding, zeker niet met de steeds vervelender wordende lichamelijke ongemakken.
Ik zou graag in contact komen met diegene.
Gr Fons.
Het moet qua afstand wel een beetje te doen zijn idd.Ja da's ook mijn voornemen. Het dichtsbij is Nol Bikker en die is op zaterdag dicht, en weekenddagen zijn m'n klusdagen. @Coert65 waar haal jij dat soort dingen vandaan/laat jij dat doen?
@don1961voor dat soort kleinonderhoud kun je het best iemand een beetje in de buurt zoeken denk ik, en laat NH nou het best represent zijn in dit topic volgend mij..
Motorzaken genoeg, maar volgens mij heb ik al gemeld dat ik in de zorg werk, dan snap je dat ik liever een andere oplossing zoek.Hoi Fons,
Ik doe eigenlijk alles aan mijn motor zelf, onderhoud , reparaties , verbeteringen , onderdelen (na)maken ,evt speciaal gereedschap zelf maken .
Mijn verwarmde Garage/werkplaats is 9x3,5 MTR dus plaats genoeg.
Het sleutelen doe ik net zo graag als het rijden .
Maar er is een grote maar , mijn schouder die steeds meer tegen werkt ( zit geen kraakbeen meer tussen dus is bot tegen bot, bewegen en vooral kracht zetten gaat minder goed )
En dan heb je ook nog de leeftijd , nu voel ik mij geen ouwe lul , maar jullie weten denk ik wel wat ik bedoel.
En dan geniet ik graag met mijn vrouwke van een wandeling in ons mooie zuid Limburg , of een mooie fietstocht met vrienden .
En anders maar naar een motorzaak zal toch wel ergens wat te vinden zijn.
Succes
Ok, dan weet ik dat.Volgens mij is er van de 1100 een N en een R. N is met ronde koplamp, R is met stuurkuipje. Verder is er geen verschil.
Bij de 1200 komt dan de S versie erbij met grote topkuip.
Ik heb zelf ook een ZRX 1100 R, maar origineel staat die R niet op de zijkapjes. Die zijkap emblemen zijn voor de R en de N gelijk. Maar er zijn wel meer verschillen tussen een 1100 en een 1200 hoor.Ok, dan weet ik dat.
Soms zie ik ze wel met ook echt ZRX1100R op de kapjes.
Nieuwsgierigheid was gewekt
Ja, maar daar vroeg ik niet om hahahaIk heb zelf ook een ZRX 1100 R, maar origineel staat die R niet op de zijkapjes. Die zijkap emblemen zijn voor de R en de N gelijk. Maar er zijn wel meer verschillen tussen een 1100 en een 1200 hoor.
Achterbrug van een 1200 is anders en de vorkpoten zijn wat dikker dan bij een 1100. Achterwiel van een 1200 is ook wat breder dan die van een 1100. Het scharnierpunt van de schakelpook van een 1200 is wat langer.
En zo is er wel meer, zoals de bevestigingsschroeven van de tankdop van beide verschilt ook. Ze zijn hetzelfde in aantal, maar het patroon ervan is anders.
Ik heb daar een .pdf van, van die verschillen. Is eigenlijk een ander blok ook.Oh. Nou ja, je weet in ieder geval weer wat meer toch?
Dat klopt.Ik heb daar een .pdf van, van die verschillen. Is eigenlijk een ander blok ook.