ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

oei, die kuipjes zijn steeds zeldzamer, zal de oogjes open houden.

Teller behuizing is eventueel ook bij aliexpress te bestellen!

Volgende keer gewoon de KLR crashen ;)
 
oei, die kuipjes zijn steeds zeldzamer, zal de oogjes open houden.

Teller behuizing is eventueel ook bij aliexpress te bestellen!

Volgende keer gewoon de KLR crashen ;)


_O-



Was t alleen de tellerbehuizing maar , t hele klokkespel is naar de kloten km std 460088)7
 
Ik ben op dit moment ook in Lutz.
Maar de motor rijd niet helmaal lekker.
Als ik rustig het gas opvoer gaat het aardig.
Maar als ik het gas wat sneller opendraaien of wat meer doortrekken gaat hij horten ,stoten en ploffen.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn.
 
Je thermostaat zit er pal boven...je zit al te kutten met die shimmetjes,dus een beetje ruimte is geen overbodige luxe.

Trouwens heerlijk rond getrapt hier in de buurt van cochem vandaag met mijn meissie....de 1000 kurvenpass....

Ziet er goed uit Johan die wielen staan goed,stuurt zeker ook wel beter want het zal wel schelen in gewicht,ben je helemaal niet meer bij te houden.:)
 
Ziet er goed uit Johan die wielen staan goed,stuurt zeker ook wel beter want het zal wel schelen in gewicht,ben je helemaal niet meer bij te houden.:)


Dank je peter,

Zijn wel een stuk lichter,maar gewogen heb ik ze niet,vind ze gewoon geweldig mooi.

Vh weekend met mijn vriendin gereddn,heeft een z750,nog niet zo heel veel ervaring,dus ik heb niet zo vreselijk hard gereden.

De usd erin dat is ook wel een aanrader...
 
wat een kutforum is t geworden om foto s te plaatsen ,|(
 

Bijlagen

  • 20180915_150547_resized.jpg
    20180915_150547_resized.jpg
    258,1 KB · Weergaven: 37
Ik ben op dit moment ook in Lutz.
Maar de motor rijd niet helmaal lekker.
Als ik rustig het gas opvoer gaat het aardig.
Maar als ik het gas wat sneller opendraaien of wat meer doortrekken gaat hij horten ,stoten en ploffen.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn.
Ik heb een keer in Duitsland vuil brandstof gehad. Was over nadatver weer voldoende vers in kon. Tank ontluchting kan ook een ding zijn. Stukkie met dop op kier rijden om te testen of kijken of hij vacuum trekt, direct na de rit.
 
Zo heerlijk gereden in de eiffel bij cochem,ketting ff lekker schoon gemaakt...
 

Bijlagen

  • 20180920_085621.jpg
    20180920_085621.jpg
    884,4 KB · Weergaven: 21
Wij zijn vorig jaar naar de Brenne (midden Frankrijk) geweest. Ik wilde met de motor maar daar had vrouwlief niet zoveel zin in. Dus motoren op een aanhanger en gaan. Achteraf wel blij mee want we hadden zo in ieder geval een flinke tent en alles kon mee. :t
 
Als je al met 2 motoren niet genoeg spul mee kunt nemen om te kamperen , dan doe je iets niet goed :N
toen m n vrouw nog meeging met de motor hadden we gewoon een tent stahoogte bij ons
 
Ik ken weinig tenten waar je met 1.98m in kan staan die normaal achterop een motorfiets gebonden kunnen worden. :P

Ik houd eigenlijk niet zo van kamperen, dus ik zou al snel in een huisje of hotel gaan. We wilden toen naar een specifieke camping (deze) omdat dit familie van m'n vrouw is, en die hadden even geen kant-en-klare tenten meer beschikbaar in de periode dat we vrij waren. Maargoed, met de auto heen en weer was ook prima. En de omgeving is best leuk om te rijden (kronkelroutes niet nodig, er zijn daar geen rechte wegen).

Ik wilde trouwens heel graag met de motor heen, maar vrouwlief zag dat niet zitten... dus de aanhanger was een mooi compromis. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan