ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Tja als ik alle uren zou optellen voor het ombouwen naar de USD vork en het wisselen van de wielen en daar mijn uurtarief tegenaan zou zetten had ik waarschijnlijk ook gewoon öhlins voor en achter kunnen kopen met een setje galespeeds. maargoed, da's de lol niet voor mij. Bovendien heb ik nog een excuus nodig om langzaam te rijden :+
 
Tja als ik alle uren zou optellen voor het ombouwen naar de USD vork en het wisselen van de wielen en daar mijn uurtarief tegenaan zou zetten had ik waarschijnlijk ook gewoon öhlins voor en achter kunnen kopen met een setje galespeeds. maargoed, da's de lol niet voor mij. Bovendien heb ik nog een excuus nodig om langzaam te rijden :+
Niet iedere ZRX is / hoeft hetzelfde te zijn en een beetje sleutelen is naast het rijden ook een leuke hobby...
 
Niet iedere ZRX is / hoeft hetzelfde te zijn en een beetje sleutelen is naast het rijden ook een leuke hobby...
Precies! Ik vind het leuk om ieders dingen zo te zien. Maar ik heb niet voor niets m'n 1200 verkocht aan @cupra4x4 . Die kan er lekker mee verder, en ik vind het leuk om te zien. Komt ie goed terecht die 12, en ik kan weer verder.
Overigens komt het stop bordje wel dichtbij nu. Voor mezelf dan, niet voor de 1100.
 
Precies! Ik vind het leuk om ieders dingen zo te zien. Maar ik heb niet voor niets m'n 1200 verkocht aan @cupra4x4 . Die kan er lekker mee verder, en ik vind het leuk om te zien. Komt ie goed terecht die 12, en ik kan weer verder.
Overigens komt het stop bordje wel dichtbij nu. Voor mezelf dan, niet voor de 1100.
Stop bordje?? Want?
 
Nee, laat me maar. Ik heb al ruim een jaar niet gereden. Misschien komt het later wel weer goed hoor. Ik weet het echt niet. Maar m'n gezondheid laat me wel in de steek dit jaar. Het is wat het is hé.
Zou de 1100 lekker in de garage laten staan misschien voel je je over een jaar beter en dan heb je spijt dat ie weg is.
 
Nee, laat me maar. Ik heb al ruim een jaar niet gereden. Misschien komt het later wel weer goed hoor. Ik weet het echt niet. Maar m'n gezondheid laat me wel in de steek dit jaar. Het is wat het is hé.
Ik zoek nog een nette 1100 naast mijn 1200s model. Mocht je hem inderdaad weg willen doen kom ik graag een keer kijken. Ik woon vlakbij in Barendrecht dus geen probleem.
 
Nou ik heb een imitatie ELS meter liggen. Deze pas gemaakt maar moest uit elkaar om dit voor elkaar te krijgen. Nu moet ik de pinnen weer in de houder zien te krijgen zonder dat deze ombuigen. Dat wordt even spannend...Bekijk bijlage 1759388
En, is het gelukt met je tellers? Zo niet, ik heb nog 2 setjes tellers voor een 1100 liggen hier.
Mocht je wat nodig hebben stuur maar een PB.
 
Ja, ik moet er eigenlijk wel bij zijn dan. Sloopkogel was de eerste die me verwelkomde op MF. En een icoon uit het Nachttopic.
Ik heb zijn uitvaart live zitten volgen op internet..dat is het voordeel van wisselende diensten op het werk.
Hij heeft best een indruk op me gemaakt, Bart.
 
Dit.
En hier de uitvaart van Bart, Sloopkogel..
 
Laatst bewerkt:
En, is het gelukt met je tellers? Zo niet, ik heb nog 2 setjes tellers voor een 1100 liggen hier.
Mocht je wat nodig hebben stuur maar een PB.
Van het weekend passen. Moet even focussen en als ik uit het werk ben is dat lastig...

Je heb standaard tellers denk. Maar deze heb ik liggen maar ging er uit en vandaar de GPS teller.
 
Terug
Bovenaan Onderaan