sluit ik me bij aanuiteraard, en dat weten wij niet. Maar ik hoop dat hij zich snel weer beter voelt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
sluit ik me bij aanuiteraard, en dat weten wij niet. Maar ik hoop dat hij zich snel weer beter voelt
Je bent er bijnaAls.ik klaar ben maar weer een meeting plannen...Bekijk bijlage 1760460
Schiet jij ook op?Je bent er bijna
hahaAls.ik klaar ben maar weer een meeting plannen...Bekijk bijlage 1760460
De 1200 zit helemaal in elkaar helaas loopt ie op 2 poten. Na een slechte bougiekabel tot de conclusie gekomen dat de carburateurs verkeerd stonden afgesteld blijkbaar stonden ze al helemaal fout en heb ik dat zo overgenomen.Schiet jij ook op?
is de trek kant niet gewoon de zelfde kant dan de duw kant? Maar dan op het noordelijke halfrond zeg maar..Gisteren met de zoon ketting gespannen. Ik vond ketting en tandwielen een beetje lawaaierig. Zo op het oog niets te zien, dus even het deksel van het voortandwiel gedemonteerd. Een beetje gek, heb ik nog nooit gezien: De tanden zijn aan de trek kant nog mooi, maar aan de duw kant afgesleten. Herkent iemand dat?
Wellicht iemand ook een suggestie voor een vervangingsset ? Of gewoon een bekend merk nemen.
Moet zo wie zo klinken. De ketting gaat door de achterbrug of je moet een stuk uit de achterbrug willen slijpen...Ik denk dat hij de hele ronde aan dezelfde kant trekt. De spanning houden we goed bij. In het onwaarschijnlijke geval zou de vorige eigenaar het tandwiel misschien omgedraaid kunnen hebben, vlak voor de verkoop.
En we gaan zeker niet voor de goedkopie producten. Ik ga misschien wel kijken voor een eindloze ketting, Dat klinken heb ik nog nooit gedaan. Vind ik ook wel listig bij zoveel pk's (en de pittige rijstijl van mijn spruit). Heb vroegah zelf een keer een gebroken ketting gehad onder volle acceleratie. Niet grappig.
Kunnen we gelijk een keer de achtervork lagers bestuderen en schmieren.
Bij constante snelheid vanaf 6000 toeren in de eerste 4 versnellingen. Als ik in een keer door accelereer gaat hij vol door tot de 250 a 260 zonder schokken. Je hoort het ook. In de hogere versnellingen 5 en de 6 ja ik heb er 6 voel je het niet. Zzr versnellingsbak erin. Heb ook gecontroleerd of geen leidingen dubbel zitten. De ontluchting en benzineleiding zijn goed dus nu elders zoeken. Inderdaad bougies bobine eventueel cdi unit. Stapje voor stapje controleren. Ik begin nu eerst met bougies dan bobine bekabeling Ik had gehoopt dat iemand hier dit ook al had gehad want dat is makkelijker zoeken hahahahaIk heb wel eens iridium geprobeerd maar zou persoonlijk gewoon de standaard bougies gebruiken, ik wissel toch al vaker dan voorgeschreven de bougies.
Wanneer gebeurt het schokken? Bij doortrekken, bij een specifiek toerental? of bij constante snelheid?
Oke super alvast bedankt ik ga even wat testen en meld me misschien heb ik er ook nog liggen effe zoeken op de zolder. Probleem is kan moeilijk testen mag eigenlijk niet rijden 3 mnd om medische redenen dus effe tussendoor stiekum kort testenbobine bekabeling is zeker een verdachte, ik zou de kabels even uit de connectoren schroeven, klein stukje afknippen en er weer in schroeven. Bobines gaan volgens mij niet vaak stuk, maar je kan ze nameten op weerstand geloof ik. Wellicht heb ik nog een setje bobines met kabels en pluggen liggen mocht je wat willen proberen.