ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Dat is toch een kleine moeite om te doen zeg,met een kijkglaasje in je deksel...
Als je een keer in de zoveel tijd een rondje om de kerk maakt en de zrx op de paddockstand zet na iedere rit, ja dan zou je dat iedere keer kunnen checken idd .
Maar als ik iedere dag de zrx gebruik voor woon/werk verkeer dan ga ik die echt niet iedere dag op de paddock zetten en er omheen springen voor alles te controleren , dat word dan 's zaterdags 1 controle voor de hele week = meer dan genoeg dacht ik
 
Dat van het stijgend oliepeil begrijp ik maar er zijn dagen dat ik het peil niet check voor ik ga rijden...........
Nee dat is bij mij ook niet het geval, als dat rode lampje aan gaat van de olie heb je nog tijd om bij te vullen, en dat benzine kraantje gaat ook niet om de dag lekken en al zeker niet als je de motor regelmatig gebruikt , met regelmatige langere stilstand zoals hier bij sommige het geval is zal dit niet ten goede komen voor het o-ringetje en membraam in de benzine kraan, wat begrijpelijk is lijkt mij
 
Nee dat is bij mij ook niet het geval, als dat rode lampje aan gaat van de olie heb je nog tijd om bij te vullen, en dat benzine kraantje gaat ook niet om de dag lekken en al zeker niet als je de motor regelmatig gebruikt , met regelmatige langere stilstand zoals hier bij sommige het geval is zal dit niet ten goede komen voor het o-ringetje en membraam in de benzine kraan, wat begrijpelijk is lijkt mij
Klopt.
Een motorfiets is gemaakt om te rijden.
Zoniet, drogen je rubbers en pakkingen uit en veranderd de benzine in smurrie.
Ik rij ook iedere dag, vind 'ie lekker.
 
  • KAWASAKI ZRX 1200 R (bj 2004)
Deze staat te koop op MP, best wel een zeldzame kleur, zilver.
 
  • KAWASAKI ZRX 1200 R (bj 2004)
Deze staat te koop op MP, best wel een zeldzame kleur, zilver.
Zag hem staan...niet eens zo duur.

Maar teksten kawasaki niet op de tank,kuipje niet in de kleuren...bijzonder.

Dacht in eerste instantie ombouw van s naar r versie...
 
€ 2400,- is wel verdacht goedkoop.
Precies, en als je naar de foto's goed kijkt, zie je op een foto ook wat bubbeltjes onder de lak van de tank zitten, net voor de tankdop.
Dat kan roest zijn, of slechts slecht spuitwerk dat loslaat. Even goed is zilver destijds wel geleverd, maar niet veel verkocht hier in NL.
In de US ook niet, daar staan ze ook als zeldzaam bekend.
 
Nee dat is bij mij ook niet het geval, als dat rode lampje aan gaat van de olie heb je nog tijd om bij te vullen, en dat benzine kraantje gaat ook niet om de dag lekken en al zeker niet als je de motor regelmatig gebruikt , met regelmatige langere stilstand zoals hier bij sommige het geval is zal dit niet ten goede komen voor het o-ringetje en membraam in de benzine kraan, wat begrijpelijk is lijkt mij
Precies, ik heb nog een motor (Ninja 1000SX) maar ik rij zeer regelmatig op de ZRX, toch wel 1x per week minimaal 50 km.
 
Als je een keer in de zoveel tijd een rondje om de kerk maakt en de zrx op de paddockstand zet na iedere rit, ja dan zou je dat iedere keer kunnen checken idd .
Maar als ik iedere dag de zrx gebruik voor woon/werk verkeer dan ga ik die echt niet iedere dag op de paddock zetten en er omheen springen voor alles te controleren , dat word dan 's zaterdags 1 controle voor de hele week = meer dan genoeg dacht ik
 
Offtopic aan :

Hier op het eiland nog geen ZRX of uberhaupt een Kawasaki gevonden, maar deze uitvoering staat hierom bekend... Rara waar ben ik...
20221012_120848.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan