ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Ik denk galespeed velgen,rond de 1500 euro,ben daar ooit eens mee bezig geweest,maar liep toen tegen de huidige velgen aan die er nu in zitten..
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230129_122344_Google.jpg
    Screenshot_20230129_122344_Google.jpg
    92,8 KB · Weergaven: 7
Weet iemand of je het rubber aan de binnenkant van je tankdop los kan krijgen of moet ik een nieuwe tankdop bestellen.
 
uit m'n hoofd zit dat rubber er vast in, maar kan ook een andere motor geweest zijn. even een half uurtje schroeven op de keukentafel en je weet het zeker :+

welkom @Diver2000 mocht je de ZRX aanschaffen. 80k is geen probleem zolang de vorige eigenaar er netjes mee is geweest uiteraard ;)
 
uit m'n hoofd zit dat rubber er vast in, maar kan ook een andere motor geweest zijn. even een half uurtje schroeven op de keukentafel en je weet het zeker :+

welkom @Diver2000 mocht je de ZRX aanschaffen. 80k is geen probleem zolang de vorige eigenaar er netjes mee is geweest uiteraard ;)
Wordt hem niet. Hij wilde dat ik naar Klazienaveen zou rijden en daar zou kijken naar de motor en dan bij interesse daar ruilen. Ben momenteel blij dat ik 10 minuten met de hond kan wandelen.
 
Bij het demonteren van de radiateur zat er achter de radiateur aan de bovenkant van de cilinders een soort rubberflap, wie weet wat de naam is van dat ding zodat ik hem kan bestellen (is gedeeltelijk vergaan), ik kon het op de tekeningen niet goed zien.
 
Hoi zijn er hier mensen die een vork brace hebben? Zo ja merk je veel verschil qua sturen met of zonder brace? Ik twijfel. Namelijk om er een aan te schaffen.
 
Bij het demonteren van de radiateur zat er achter de radiateur aan de bovenkant van de cilinders een soort rubberflap, wie weet wat de naam is van dat ding zodat ik hem kan bestellen (is gedeeltelijk vergaan), ik kon het op de tekeningen niet goed zien.
is een hitteschild, heb je alleen het rubber nodig of het plastic ding waar het aan vast zit ook?
 
Ik ben weer een stap verder in het carburateur revisie proces. Bijna alle onderdelen zijn binnen, de bodies zijn ultrasoon gereinigd. Het enige wat ik nog mis zijn de pieterpeuterig kleine o-ringetje die oa op het t-stuk van de benzine leiding zit. Niet los leverbaar bij de Kawa dealer helaas. De binnendiameter is +/- 6mm een de dikte is iets meer dan 1mm. Als iemand weet waar ik deze ringetjes kan bestellen, heel graag!

PXL_20230205_142546085.MP.jpg
 
Ik ben weer een stap verder in het carburateur revisie proces. Bijna alle onderdelen zijn binnen, de bodies zijn ultrasoon gereinigd. Het enige wat ik nog mis zijn de pieterpeuterig kleine o-ringetje die oa op het t-stuk van de benzine leiding zit. Niet los leverbaar bij de Kawa dealer helaas. De binnendiameter is +/- 6mm een de dikte is iets meer dan 1mm. Als iemand weet waar ik deze ringetjes kan bestellen, heel graag!

Bekijk bijlage 1845580
Google maar even op Technirub
 
Iemand nog interesse?
 

Bijlagen

  • 366371E8-D975-46AE-A861-268FC7375E1B.jpeg
    366371E8-D975-46AE-A861-268FC7375E1B.jpeg
    260,4 KB · Weergaven: 12
  • B9CC2310-F0AE-4E16-8482-A215731AC7C0.jpeg
    B9CC2310-F0AE-4E16-8482-A215731AC7C0.jpeg
    230,3 KB · Weergaven: 11
Als je die inderdaad nog hebt liggen wil ik die ook wel overnemen. Kan ik hem gewoon even ophalen Ronald1234 raakt zijn airbox ook vast wel kwijt.
Ik ben even wezen kijken, maar ik heb alleen het achterste deel, waar het filter in hoort. En een heleboel electra voor een 1100, allerlei ander los spul.
Van die 1100 die ik uit elkaar gehaald heb. Alles mag weg voor weinig. Ook een radiator en zo.
 
En eigenlijk heb ik ook nog een complete voorvork van een 1200 hier liggen. In nette staat, maar ik heb een 1100, dus heb er niets aan, is van de oude motor van Jaco, die nu dus van @cupra4x4 is.
Ook die mag voor weinig weg. Ben aan het opruimen, vandaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan