ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Aanhanger is voor als tie stuk is ,voor de rest gas met dat ding :]


Bevalt mij prima op deze manier,wij hebben er zelf 1,kom ergens aan en heb nog een ronde achterband,en niet 400km snelweg naar lutz,waar geen klote aan is...

En vrouwlief kan meenemen wat ze wil...
 
Ik heb ook een eigen karretje, maar ik pak tot venlo de snelweg ,en dan lekker binnendoor ,dat is voor mij vakantie, als je achterband na 400 km niet meer rond is :?, maar eeeeeehh ieder moet doen wat tie prettig vindt :W
 
Laatst bewerkt door een moderator:
sinds begin dit jaar met mijn nieuwe baan is de ZRX mijn woon -werk verkeer.( 104 KM )
ben erachter dat de ZRX en ik trouwens ook goed tegen een spatje regen kunnen , weer of geen weer , met de motor nog nooit een regenpak aangehad.
En de heen en terug reis is de kers op de taart iedere dag weer.
Wilde een tijd geleden de ZRX inruilen , maar dat gebeurt voorlopig zeer zeker niet:N

GREETZ
 
Bevalt mij prima op deze manier,wij hebben er zelf 1,kom ergens aan en heb nog een ronde achterband,en niet 400km snelweg naar lutz,waar geen klote aan is...

En vrouwlief kan meenemen wat ze wil...
Had je Leo ook bij ? die is ook daar begreep ik :?.
En idd de toeristische route :} zie je nog eens wat.:Y
 
sinds begin dit jaar met mijn nieuwe baan is de ZRX mijn woon -werk verkeer.( 104 KM )
ben erachter dat de ZRX en ik trouwens ook goed tegen een spatje regen kunnen , weer of geen weer , met de motor nog nooit een regenpak aangehad.
En de heen en terug reis is de kers op de taart iedere dag weer.
Wilde een tijd geleden de ZRX inruilen , maar dat gebeurt voorlopig zeer zeker niet:N

GREETZ

Wacht maar tot het goed gaat regenen, dan is een regenpak wel aan te raden haha. En ik weet het, ik rij 260km p/d aan woonwerk met de ZRX sinds 1 augustus.
 
Ik heb inmiddels een goed goretex pak aangeschaft voor de komende winter, huidige pak is vaak nog nat als ik weer naar huis ga, dat gaat vervelen. Heb jaren met de ZRX woonwerk gereden en dat is echt niet slecht, betrouwbaar en je kan er ook lekker rustig mee rijden.

Volgend jaar is het plan een rondje pyreneeën te doen. Wellicht dat ik dan ook het stuk tot aan de spaanse grens met de auto doe... binnendoor rijden kost me anders een beetje teveel tijd :9
 
Ik heb inmiddels een goed goretex pak aangeschaft voor de komende winter, huidige pak is vaak nog nat als ik weer naar huis ga, dat gaat vervelen. Heb jaren met de ZRX woonwerk gereden en dat is echt niet slecht, betrouwbaar en je kan er ook lekker rustig mee rijden.

Volgend jaar is het plan een rondje pyreneeën te doen. Wellicht dat ik dan ook het stuk tot aan de spaanse grens met de auto doe... binnendoor rijden kost me anders een beetje teveel tijd :9


Je mag m n karretje lenen hoor :Y :t
 
Anders bij Bolski, in Velsen-Noord. Krijg je er nog een mooie MF-sticker bij ook weet ik uit ervaring. :]
 
Met een beetje mazzel heb ik al een kuipje gescoord *O*ff hopen dat dat doorgaat
 
Moet ik ook weer een nieuwe Muts uit gaan zoeken,hij was ook al een 1/2 jaar oud
 
Zo blokkie klaar om erin gezet te worxen vd winter....thanks leon
 

Bijlagen

  • 20180921_145610.jpg
    20180921_145610.jpg
    570,3 KB · Weergaven: 17
Goed bezig Johan :t

Heeft er iemand btw nog een rechterblokdeksel liggen ? die is bij mij eigenlijk ook wel redelijk naar de kloten-O-

Wel een gpz 900 deksel...past ook volgens mij....wil die orginele van mij eigenlijk zelf houden...denk er maar over na
 
Goed bezig Johan :t

Heeft er iemand btw nog een rechterblokdeksel liggen ? die is bij mij eigenlijk ook wel redelijk naar de kloten-O-
Ehhh....sorry...zzr 1100 deksel...beetje in de war daar ik net met de gpz bezig was....kuipdelen los halen...voor de spuiter....
 
o.k tnx , maar wil t liefst een org deksel


Morgen jan,

Zit net te bedenken,ik heb nu 2 blokken,en dus ook 2 zijdeksels,dus ik heb er wel 1 voor je,prijs komen we hopelijk wel uit,je mag me prive je nm wel sturen om daar telefonisch over te praten,deze op de foto of de ander die in een handdoek in de garage ligt,ze zijn beide als nieuw,maw,ik heb er voor mezelf dus altijd nog 1...

Grt johan
 
Terug
Bovenaan Onderaan