ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Bijlagen

  • FB_IMG_1508352237698.jpg
    FB_IMG_1508352237698.jpg
    214,4 KB · Weergaven: 9
Mannen goedemorgen,

Naast de radiateur zit aan beide kanten dat stuk aluminium. Nu wil ik zichtbaarder zijn en dit gedeelte leent zich voor LED-strips.
Iemand ervaring hiermee? Andere en mooiere oplossingen? Kan ik in mijn richtingaanwijzers en achterlicht LEDlicht stoppen of moet daar dan een relais tussen?
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    58,3 KB · Weergaven: 3
Mannen goedemorgen,

Naast de radiateur zit aan beide kanten dat stuk aluminium. Nu wil ik zichtbaarder zijn en dit gedeelte leent zich voor LED-strips.
Iemand ervaring hiermee? Andere en mooiere oplossingen? Kan ik in mijn richtingaanwijzers en achterlicht LEDlicht stoppen of moet daar dan een relais tussen?

Bij led knipperlichten met een ander relais knipperen ze weer normaal. Ik het dit relais gekocht bij Horeon. Is plug and play.

In de achterlicht en voorlicht kan ook gewoon een led lamp. Hier geen aanpassingen verder nodig.
 
Mannen goedemorgen,

Naast de radiateur zit aan beide kanten dat stuk aluminium. Nu wil ik zichtbaarder zijn en dit gedeelte leent zich voor LED-strips.
Iemand ervaring hiermee? Andere en mooiere oplossingen? Kan ik in mijn richtingaanwijzers en achterlicht LEDlicht stoppen of moet daar dan een relais tussen?
Ik heb een led strip onder de koplamp,brand fel bij licht dimlicht uit,minder uiteraard als mijn dimlicht aan staat,verder de info van mijn broer volgen...

Tja naast de radiateur...maar smaken verschilken natuurlijk...
 

Bijlagen

  • 20160313_165252.jpg
    20160313_165252.jpg
    160,2 KB · Weergaven: 12
Ik rijd niet in het donker :+

Opgelost hahaha

Ik heb een led strip onder de koplamp,brand fel bij licht dimlicht uit,minder uiteraard als mijn dimlicht aan staat,verder de info van mijn broer volgen...

Tja naast de radiateur...maar smaken verschilken natuurlijk...

Sjieke oplossing! Mooi met die schuine kanten die doorlopen in de kuip :Y


Mijn balhoofdlagers zijn klaar :/ Naast nieuwe banden mag er snel dus ook een nieuw setje balhoofdlagers in, ik heb volgend weekend weer wat te doen :N
 
Ik heb een led strip onder de koplamp,brand fel bij licht dimlicht uit,minder uiteraard als mijn dimlicht aan staat,verder de info van mijn broer volgen...

Tja naast de radiateur...maar smaken verschilken natuurlijk...
Kijk dat is een mooie oplossing. Waar heb je die gekocht? Permanent aan is helemaal goed.
Enne...geen idee hoe de familiebanden hier in elkaar zitten. Zijn niet zoveel ZRX'en in de Haarlemmermeer?
 
Kijk dat is een mooie oplossing. Waar heb je die gekocht? Permanent aan is helemaal goed.
Enne...geen idee hoe de familiebanden hier in elkaar zitten. Zijn niet zoveel ZRX'en in de Haarlemmermeer?
Megalodon is mijn broer....en ik kom uit zwanenburg dus ook haarlemmermeer

Deze heb ik van mijn oom,het was een set van 2 die je normaal op personenauto's monteerd als dagrijverlichting.

Kijk eens bij de action...daar ligt nu ook zoiets geloof ik
 
T nieuwe org ruitje opgehaald ,blij mee :t

nu heb ik een immi ruitje over ,model als org. t.k €50 voor de liefhebbert, is nagenoeg nieuw .
 
Kijk dat is een mooie oplossing. Waar heb je die gekocht? Permanent aan is helemaal goed.
Enne...geen idee hoe de familiebanden hier in elkaar zitten. Zijn niet zoveel ZRX'en in de Haarlemmermeer?

Hier ook nog een ZRX in de Haarlemmermeer (Rijsenhout). Hoewel het er sterk op begint te lijken dat de ZRX binnenkort in de verkoop gaat O-)8)7
 
Terug
Bovenaan Onderaan