ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Ik weet nog een setje DAEG wielen te koop in België. Vraagt er euro 700 voor.
Screenshot_20190429-230641.png
 
Ha Jan,
Ben benieuwd wat je hierna gaat rijden. Kijken hoeveel ZRX'ers er hier in de buurt zitten. Rondje, schaaltje bitterballen, colaatje en een mooie foto maken.

Ik ga binnenkort kijken bij een Multistrada (oude model). Daarnaast heb ik nog wat projecten staan: 2x een Honda VF750F, waarvan er een rijdend is. Ook heb ik nog een Kawa Z750 Gp van 1982 staan waar ik momenteel mee bezig ben. Dus er blijft sowieso een Kawa in de schuur staan hoor ;).
 
🤨En iedereen aan het verbouwen:?
Ik heb mijn velgen bijna klaar 😉
Moet nog iets met carbon
en dan nog nieuwe bandjes , worden weer de Metzelers maar dan de tour variant roadtec 01 op aanraden van de motorzaak ,( 1 mans bedrijfje ) schijnen zeer geschikt te zijn voor ( zware motoren ) en lange rechte stukken met hwm indicatie

GREETZ
 
Laatst bewerkt:
Wat ben je van plan met carbon? Ik heb alles van karbon liggen, alles wat abs kunststof is maar van echt carbon. Nieuw gekocht maar nog steeds niet gemonteerd.
 
Ik denk dat t mei ritje maar een eindje verschoven moet worden , t weer voor de komende tijd ziet er zwaar k#t uit ,helaas!
Om te zitten rilkutten op de brommer zie ik ook niet zo zitten ,we organiseren maar iets spontaans denk ik
 
Ik heb ook de weersvoorspelling gezien.. echt lekker word het inderdaad niet nee.
Laten we idd maar iets spontaans doen Jan, goed plan!
Het is redelijk onvoorspelbaar dat weer, de ZRX niet, die staat klaar! :Y
 
idd ,op de langere termijn ziet t er ook niet erg best uit ,dus we schieten maar af als t weer beter is ,waar ,wanneer en hoe maakt niet uit :t
 
Nou, volgens mij zijn we nou compleet.
1. *jan*
2.Hoovie
3.Coert65
4.Guntherrex
5.Zrxman
6.037

Maar ik kan er naast zitten natuurlijk. :)

Dag mannen, even terug van weggeweest en ik was even benieuwd naar de verdere gegevens voor bovenstaande rit. Laat mij aub weten! de REXS en ik kunnen niet wachten! ;) Groet!
 
Dag mannen, even terug van weggeweest en ik was even benieuwd naar de verdere gegevens voor bovenstaande rit. Laat mij aub weten! de REXS en ik kunnen niet wachten! ;) Groet!

Je zou misschien , heel misschien, als t
kan ook ff berichtjes terug kunnen lezen :t
 
Ik denk dat t mei ritje maar een eindje verschoven moet worden , t weer voor de komende tijd ziet er zwaar k#t uit ,helaas!
Om te zitten rilkutten op de brommer zie ik ook niet zo zitten ,we organiseren maar iets spontaans denk ik

Ach joh, ik zat veel te ver in het verleden te zoeken...

en fin, het lijkt me gaaf om eens kennis te maken met andere REXers, gezien wij een zeldzaam soort zijn, dus ik houd mij aanbevolen voor een ritje als ie komt..
 
Ach joh, ik zat veel te ver in het verleden te zoeken...

en fin, het lijkt me gaaf om eens kennis te maken met andere REXers, gezien wij een zeldzaam soort zijn, dus ik houd mij aanbevolen voor een ritje als ie komt..
Ik dacht al dat je t te ver zocht ;), als ik t rondje nog ga doen bij beter weer, meld ik t hier wel:t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: 037
Mannen goedemorgen,

Naast de radiateur zit aan beide kanten dat stuk aluminium. Nu wil ik zichtbaarder zijn en dit gedeelte leent zich voor LED-strips.
Iemand ervaring hiermee? Andere en mooiere oplossingen? Kan ik in mijn richtingaanwijzers en achterlicht LEDlicht stoppen of moet daar dan een relais tussen?

Rolf, wellicht dat je eea al opgelost hebt, maar ik heb niet al te lang geleden led knipperlichtjes gemonteerd en die gaan heel goed met een nieuwe relais. Wat betreft de led strips, kan ik je niet veel vertellen, ik heb daar geen ervaring mee.
 
Rolf, wellicht dat je eea al opgelost hebt, maar ik heb niet al te lang geleden led knipperlichtjes gemonteerd en die gaan heel goed met een nieuwe relais. Wat betreft de led strips, kan ik je niet veel vertellen, ik heb daar geen ervaring mee.

Hoi 037, dank voor je bericht. Ben druk bezig met het verfraaien van de ZRX en aan de LED-lichtjes nog niet toegekomen. Ben ook van plan om op de Nol Bikker dag goed om mij heen te kijken onder het mom van 'pimp my bike'.
Ga je ook?
 
  • Leuk
Waarderingen: 037
Terug
Bovenaan Onderaan