ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Heren,
Wie kan mij vertellen wat het aanhaalmoment is van de bouten waar onderstaande valdoppen bevestigd moeten worden? Ik ben van plan deze te bestellen, maar voordat ik het schroefdraad aan gort draai dacht ik laat ik het even aan de kenners vragen........Bedankt alvast.
1557483521267.png
 
Heren,
Wie kan mij vertellen wat het aanhaalmoment is van de bouten waar onderstaande valdoppen bevestigd moeten worden? Ik ben van plan deze te bestellen, maar voordat ik het schroefdraad aan gort draai dacht ik laat ik het even aan de kenners vragen........Bedankt alvast.Bekijk bijlage 1392904
Gewoon vast is vast...wil je het zeker weten.moet ik het voor je opzoeken in mijn werplaatshandboek...
 
:t:YGisteren even een ommetje gemaakt met Kawa 14 ( Hans ) en Jos door belsj etenstijd in abdij Val dieu , en koffie pauze bij de stuwdam Gileppe.
's morgens wat regen 's middags behoorlijk wat zon . 🌞
Hans en Jos bedankt was een hele fijne rit met goed gezelschap.:Y:t
GREETZ
 

Bijlagen

  • IMG-20190511-WA0001 (Small).jpg
    IMG-20190511-WA0001 (Small).jpg
    82,8 KB · Weergaven: 8
  • IMG-20190511-WA0002.jpg
    IMG-20190511-WA0002.jpg
    110,4 KB · Weergaven: 5
Even een tip:
Ik was gisteren in zeer zonnig Epe met de auto. Prachtige omgeving en zag ook veel groepjes motorrijders. Restaurantjes met broodjes gezond tot spekpannenkoek met stroop.😛
Ideetje om mooie locaties te delen?
 
🤔
Heren,
Wie kan mij vertellen wat het aanhaalmoment is van de bouten waar onderstaande valdoppen bevestigd moeten worden? Ik ben van plan deze te bestellen, maar voordat ik het schroefdraad aan gort draai dacht ik laat ik het even aan de kenners vragen........Bedankt alvast.Bekijk bijlage 1392904
Volgens mij is dat 44NM.
Wat is vast is vast , voor de een is dat, dat iets net niet lostrilt en voor de ander zo vast dat het nooit meer los kan 🤔
 
QUOTE="rolfroemers, post: 29093820, member: 107917"]
Even een tip:
Ik was gisteren in zeer zonnig Epe met de auto. Prachtige omgeving en zag ook veel groepjes motorrijders. Restaurantjes met broodjes gezond tot spekpannenkoek met stroop.😛
Ideetje om mooie locaties te delen?
[/QUOTE]
Maar nergens iets lekkers te eten dus , jammer🍕🍔🍟🌭 je kunt ook niet alles hebben natuurlijk|(
Dan moet je een heel stuk naar het zuiden :]
 
Heren,
Wie kan mij vertellen wat het aanhaalmoment is van de bouten waar onderstaande valdoppen bevestigd moeten worden? Ik ben van plan deze te bestellen, maar voordat ik het schroefdraad aan gort draai dacht ik laat ik het even aan de kenners vragen........Bedankt alvast.Bekijk bijlage 1392904
Als je dan toch daar bezig bent , draai dan ook die slangklemmen ff t zelfde en een beetje uit t zicht:t
 
🤔
Volgens mij is dat 44NM.
Wat is vast is vast , voor de een is dat, dat iets net niet lostrilt en voor de ander zo vast dat het nooit meer los kan 🤔
Bedankt voor de reacties en alle wijsheden omtrent het vastdraaien......8)7. Normaal doe ik er ook niet zo moeilijk over, maar ik dacht omdat met deze bouten het blok vastzit aan het frame moet ik het toch even navragen.....
 
Bedankt voor de reacties en alle wijsheden omtrent het vastdraaien......8)7. Normaal doe ik er ook niet zo moeilijk over, maar ik dacht omdat met deze bouten het blok vastzit aan het frame moet ik het toch even navragen.....
Als je iets niet weet gewoon vragen , verneuken kun je het altijd nog |(
Er zijn er ook die werken verkeerd om , verneuken eerst iets , en gaan dan pas vragen stellen :Y

GREETZ
 
Laatste weken een paar keer meegemaakt dat ik m'n choke ben vergeten... :X
Na starten wacht ik altijd even totdat 'ie zo'n 3.000rpm loopt en schuif ik 'm terug tot 'ie zo'n 1.500rpm stationair draait. Ik rijd weg en na een kilometertje ofzo zet ik 'm helemaal uit. Nu dus 2 of 3x gehad dat ik op kantoor aan kwam en de schuif nog steeds halfopen stond.

Nu dacht ik opeens... hoort daar geen veer op te zitten die 'm langzaam weer dicht trekt? Verder geen problemen mee hoor, maar ik vroeg 't me zomaar af. Lijkt me vooral voor 't verbruik niet zo gunstig om 40km met halfopen choke te rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan