ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Voorlopig is er alvast als t goed is onderweg ,kuipje (tnx Stefan en Huib:t), een leeg tellerhuis(tnx Joost :t)
t gaat goed
 
122,5 pk....op het achterwiel momenteel,was ff wat bonnen aan het uitzoeken etc etc,mij benieuwen wat de zzr nokkenassen asn pk-tjes toe gaan voegen
 

Bijlagen

  • 20180923_143326.jpg
    20180923_143326.jpg
    696,1 KB · Weergaven: 18
T dipje lijkt veel maar tijdens t rijden nauwelijks merkbaar ,met zzr nokkenassen en dyno/factory kit 134 p.k en 108nm
20171222_140420.jpg
 
Zeg het gaat toch wel goed met de zrx markt of niet,was vh weekend ff bij horeon,ff wat halen,wat laten zien en ff over taxatie gehad,hij zegt foe niet 20000 euro...ivm premie...ik zeg doe normaal man...

Nou kijk ff....maar een standaard zrx gaat al weg voor 5 a 6000 euro...en kijk ff wat jij allemasl gedaan hebt en aan euroos erin hebt gestoot.

Hij zegt houd op 10000 euro...

Nou zit ff op mp...maar het gaat werkelijk nergens meer over....maw...hij gaat dus werkelijk nooit meer weg..

Kawasaki ZRX1100 Retro in pracht staat
€ 6.675,00
≥ Kawasaki ZRX1100 Retro in pracht staat - Motoren | Kawasaki - Marktplaats.nl
 
Nou zit ff op mp...maar het gaat werkelijk nergens meer over....maw...hij gaat dus werkelijk nooit meer weg..
Hij is nu €20.000,- waard dus je doet hem niet meer weg? Toch mooi? Koop jij weer een standaard ZRX, heb je weer wat te doen en centjes over. Niet? :P
 
Hij is nu €20.000,- waard dus je doet hem niet meer weg? Toch mooi? Koop jij weer een standaard ZRX, heb je weer wat te doen en centjes over. Niet? :P


Nou ik ga echt nooit geloven dat die op 20 word geschat,maar heb werkelijk geen idee wat hij waard zou zijn....maar wat ik zag op mp....6675....nou gaat werkelijk nergens over.
 
Hij is nu €20.000,- waard dus je doet hem niet meer weg? Toch mooi? Koop jij weer een standaard ZRX, heb je weer wat te doen en centjes over. Niet? :P


Zie je die afb, van mij ??? })wel met de feun ,dat dan weer wel ,de tablet is uit 1834 daar kan ik nu geen foto s meer mee plaatsen android - o,1 ofzo;(,ik heb al jaren een nieuwe klaar liggen _O-,maar dat is windows 10 en dat vindt ik fok,



Waarde van een ZRX vindt ik fictief ,een beetje gelul van wat de gek ervoor geeft, t mag natuurlijk altijd wat meer O-)
 
Tja, ik heb 3650 betaald voor een 1200... en R's waren toen (in februari) zo'n 1000/1500 euro duurder.

Maak je mij niet wijs dat je nog eens 1000/1500 euro meer ga vangen voor een 1100.
 
Tja, ik heb 3650 betaald voor een 1200... en R's waren toen (in februari) zo'n 1000/1500 euro duurder.

Maak je mij niet wijs dat je nog eens 1000/1500 euro meer ga vangen voor een 1100.[/QUOTE


loopt allemaal zo'n vaart niet , wat is de verkoopprijs ,vraagprijs is altijd te hoog, tis wat een gek ervoor geeft , niet wat een gek ervoor vraagt
€ 20.000 trapt geen 1 verzekering in. en € 10.000 ook niet!!!
Heb diverse Z1 's gehad weet waarover ik praat.

GREETZ
 
prijzen op MP zijn een stuk hoger tegenwoordig, maar een vraagprijs is nog geen verkoopprijs. Zie dat joost zijn 1100 erop heeft staan en pruttelaap ook. Beide mooie fietsen die het bedrag waard zijn, maar ben benieuwd wat er geboden wordt...

Ik heb in de 'goede' tijd 3500 betaald voor een fiets in topstaat. de eerste zrx heb ik voor 6000,- gekocht bij een dealer.

aanpassingen verlager vaak eerder de waarde dan dat ze het verhogen... maar daar doe ik het ook niet voor. Zelfs met de investeringen voor de ombouw van de vork en de wielen en alles wat eromheen zit is ie nog steeds goedkoper dan een tweedehands Z900RS, maar wel met meer vermogen, minder gewicht en meer stijl (vind ik dan). Helaas alleen geen ABS of TC.

De mijne heeft geloof ik 132 op het achterwiel, vind ik eigenlijk wel genoeg. (nouja... meer is een (te) grote investering)
 
De mijne is voor zover mij bekend op de demper na standaard, gaat mij ook hard zat. 8)7
ABS en TC... tja, je hebt het haast nooit nodig maar 't lijkt me ook wel een veilig idee. Laatst was ik 'm even bijna kwijt toen ik iets teveel gas gaf op een plek waar split lag. B|
 
20180909_122444.jpg


Heenweg Eifel ,voor de rest wel een topweek gehad :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb de zzr nokkenassen al liggen , moeten er deze winter ook maar in , binnenkort ook maar even bij NO-LIMITS in roden langs.
hebben jullie trouwens de cdi ook van een zzr geplaatst ?
 
ik heb de zzr nokkenassen al liggen , moeten er deze winter ook maar in , binnenkort ook maar even bij NO-LIMITS in roden langs.
hebben jullie trouwens de cdi ook van een zzr geplaatst ?


Ik heb alleen de nokkenassen over gezet,ook niet de extra veren,het max toerental bij een zzr 1100 begint geloof ik ong bij 14000 tpm,nou kom je bij een zrx toch niet aan,dus verwacht echt niet dat ze gaan "zweven"
 
Inderdaad als je de CDI overzet dan ook de dubbele klepveren van de ZZR vanwege de hogere toerentallen. De CDI stekker moet volgens mij wel aangepast worden om hem werkend te krijgen op de ZRX, is niet zomaar te wisselen.

mooi piepke trouwens
 
Zo weer terug van rondreis Zuid Korea en Japan. Man man man
20180923_162708.jpg
wat een motorzaken hebben ze daar! Een Jamin voor de grote jongens...
 
Terug
Bovenaan Onderaan