ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Ja, als je in het midden van NL woont is alles, relatief dan, even ver weg. Ik heb trouwens ook vaak het idee dat ik in het Midden-Oosten woon.:+


Hahaha dat heeft bij jou idd een andere reden dan bij mij _O-

Maar idd ik zit redelijk in t midden van N.L en ik woon vlakbij de kruising a1 /a50 dus als ik verder moet wip ik ff de snelweg een stukkie op :t
 
Why me???

ik zou t vlugge japie ritje doen.

ik vind nog steeds dat Limburg(Huib dus) eigenlijk wel aan de beurt is voor de Meet:t

Heb ik al vaker aangegeven , wil het nog wel eens proberen .:Y
Maar dan AUB geen gezeur van de verdere forum leden over TE VER graag , je komt of je komt niet .
Alleen het weer bepaald:Y
KZAL binnenkort een datum prikken.
GREETZ
 
Helaas is de zrx nog niet helemaal ok. Bij vertrek super, maar na een uurtje rijden heeft ie plots moeite om boven de 3500rpm te komen en af en toe een extra roffel/pruttel.
 
De bougies vervangen, de vonken gecontroleerd, 1e geen vonk.
1 bougiekabel ingekort omdat er slechts 2 koperdraadjes aan het eind zaten, dit bleek het probleem op dat moment.
Hierna liep de motor zoals het hoort, start zonder choke en nu plots weer een (anders klinkend) probleem uitdaging.
Het luchtfilter is nog vers, '98 in de tank, accu is zgan, kraantje op reserve.
Ik neig naar nieuwe bobines en kabels, prettig om dat uit te sluiten, het is tenslotte 20 jaar oud.
Omdat er niks aan de hand is bij koud wegrijden denk ik dat de carbs het probeem niet zijn, denkfout?
 
Hoppa...en weer thuis...
 

Bijlagen

  • 20190223_145752.jpg
    20190223_145752.jpg
    412,9 KB · Weergaven: 5
De bougies vervangen, de vonken gecontroleerd, 1e geen vonk.
1 bougiekabel ingekort omdat er slechts 2 koperdraadjes aan het eind zaten, dit bleek het probleem op dat moment.
Hierna liep de motor zoals het hoort, start zonder choke en nu plots weer een (anders klinkend) probleem uitdaging.
Het luchtfilter is nog vers, '98 in de tank, accu is zgan, kraantje op reserve.
Ik neig naar nieuwe bobines en kabels, prettig om dat uit te sluiten, het is tenslotte 20 jaar oud.
Omdat er niks aan de hand is bij koud wegrijden denk ik dat de carbs het probeem niet zijn, denkfout?
ik heb alle 4 kabels vernieuwd
 
Beste Johan
Dat schelden wat je nu doet vind ik te ver gaan , jij geeft rake antwoorden en ik ook , maar scheld woorden gebruik ik liever niet !!!.
Jan en ik hebben ook in de clinch gelegen maar is uit gesproken en zand erover:t hij komt zelfs deze kant op voor een ritje hier in het mooie zuiden
( ook al zal het niet snel gaan ) mag nl niet.
Ik vraag mij af wat ik jou ooit misdaan heb:? ( Lutz was nog zo'n mooi en leuk weekend )
Flippo allee maar PIK gaat mij te ver , en ik zou het op prijs stellen als je dit hier terug neemt , pik is hier in deze kon terijen nl een behoorlijk scheldwoord .
PIPO
NO GREETZ

Hee PIPO
Wacht nog steeds op openbaar antwoord hier van jou.
 
Ik ben op zoek naar een ander zadel. Het mijne is te glad en bij het optrekken glij ik naar achteren. Niet veilig.
Heb al lopen zoeken en kom op richtprijzen uit van zo'n €250 uit. Zie zadel onder.
Wie heeft tips, bekleding, custom made zadels of goed advies?
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    61 KB · Weergaven: 5
Ik ben op zoek naar een ander zadel. Het mijne is te glad en bij het optrekken glij ik naar achteren. Niet veilig.
Heb al lopen zoeken en kom op richtprijzen uit van zo'n €250 uit. Zie zadel onder.
Wie heeft tips, bekleding, custom made zadels of goed advies?

Dat glijden heb ik zelfs met mijn originele zadel niet gehad, weleens een andere broek overwogen?
Ik was 230 Euro kwijt voor het vermaken van mijn zadel bij Topsellerie met gelvulling. (zie foto een paar posts hierboven).
 
Dat glijden heb ik zelfs met mijn originele zadel niet gehad, weleens een andere broek overwogen?
Ik was 230 Euro kwijt voor het vermaken van mijn zadel bij Topsellerie met gelvulling. (zie foto een paar posts hierboven).

Hoi Gerard, dank voor je reactie.
Mooi zadel en naar zoiets ben ik op zoek. Dat steuntje voorkomt dat je wegglijdt en natuurlijk ligt het aan mijn broek maar ik koop liever een passend en mooi zadel👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan