ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!



Zal idd voor nekkedraaiers zorgen, damn wat kunnen mensen een motor verkloten:r

Er wordt veel verkloot momenteel, over een aantal jaren, wanneer de bobber rage voorbij is begint het grote terugbouwen,
Maar inderdaad, wat een lelijk ding!
 
Zo, vandaag het originele zadel wat uit de States gekomen is wezen ophalen bij het Postnl punt.
Moest ook nog douanekosten betalen.. Maar goed het is er!
Vanavond na het eten maar even passen, en kijken welke me het beste bevalt. *O*:t

Leuk detail, in het pakket zat nog een pakketje van iemand die ik helemaal niet ken..
Pakket was over gepakt op de douane locatie en die lui hebben een foutje gemaakt.
Sukkels bij Postnl..
 
Daar ben ik ook wel benieuwd naar :Y Ik kreeg net een melding dan m'n adapters voor de nieuwe remklauwen aangemeld zijn bij Post.nl. Ook dat ik 30,- invoerkosten moet dokken, maar das niet erg. Wel snel, zaterdag besteld op eBay uit China.

Hopelijk kan ik ze morgen ophalen!
 
Wat zat er in het pakketje???
Er zit een horlogebandje in, opgestuurd uit Chicago naar iemand hier in NL, dus het zal wel iets bijzonders zijn.
Ik heb het niet opengemaakt. Wel gebeld naar het telefoonnummer wat erop staat, maar die verbreekt de verbinding elke keer.
De naam/adres van die kerel staat er ook op, maar als ie niet opneemt weet ik verder ook niet wat ik ermee moet. Ik draag geen horloges..:N
 
Ja, het is wel wat apart idd. Ik heb de man 3 keer opgebeld, om te zeggen dat z'n pakketje bij mij is terechtgekomen.
En dat ik het wel naar hem wil sturen voor een postzegel maar als ie niet reageert, tsja, dan weet ik het ook niet meer.
Misschien dacht ie wel dat ik hem een verzekering of andere energieleverancier wou aansmeren.😀
 
Ja, het is wel wat apart idd. Ik heb de man 3 keer opgebeld, om te zeggen dat z'n pakketje bij mij is terechtgekomen.
En dat ik het wel naar hem wil sturen voor een postzegel maar als ie niet reageert, tsja, dan weet ik het ook niet meer.
Misschien dacht ie wel dat ik hem een verzekering of andere energieleverancier wou aansmeren.😀

Camouflage, zal wel coke in zitten, snij maar eens open.
 
Haha, zou kunnen, maar ik heb gevoeld aan het pakketje, er zit volgens mij echt een horlogebandje in.
En, ik heb zojuist nog een keer gebeld, en toen werd er wel opgenomen.
De man vertelde me dat ie dat inderdaad besteld had en betaalt, maar hij had niks ontvangen.
En dacht dat het mis was gegaan ergens, het was al 6 weken geleden dat ie het besteld had.
Klonk gewoon als een gewone kerel zoals wij allemaal.

Dus ik stuur het naar hem op voor de kosten van 1 postzegel, hij was er blij mee dat ik hem erover belde, en vond het netjes.
 
Haha, zou kunnen, maar ik heb gevoeld aan het pakketje, er zit volgens mij echt een horlogebandje in.
En, ik heb zojuist nog een keer gebeld, en toen werd er wel opgenomen.
De man vertelde me dat ie dat inderdaad besteld had en betaalt, maar hij had niks ontvangen.
En dacht dat het mis was gegaan ergens, het was al 6 weken geleden dat ie het besteld had.
Klonk gewoon als een gewone kerel zoals wij allemaal.

Dus ik stuur het naar hem op voor de kosten van 1 postzegel, hij was er blij mee dat ik hem erover belde, en vond het netjes.
:}:}
 
Tjees , vond je t zo erg dat je niet mee mocht :+
Yup. Ben er gelijk klaar mee _O-

Nee, heb een staande Twin op het oog :P
Ik houd nooit op met motor rijden. Ben er praktisch op geboren :o
Maar eerst deze verkopen. Heb geen ruimte voor 2 motoren. Niet in de garage en in de portemonnee :+
 
staande twin? dacht dat je de super adventure op het oog had? :+

Gisteren eindelijk de triples binnen! na twee weken bij de douane onderzocht te zijn vonden ze het blijkbaar niet nodig import te heffen (er staat netje 400 dollar op) 8)7

UDerkkp.jpg
 
Nee, wil een keer Engels rijden. Duitsers en Oostenrijks sla ik nog ff over.
Italiaans al gehad.
Zag een mooie Triumph Classic Twin staan.
 
staande twin? dacht dat je de super adventure op het oog had? :+

Gisteren eindelijk de triples binnen! na twee weken bij de douane onderzocht te zijn vonden ze het blijkbaar niet nodig import te heffen (er staat netje 400 dollar op) 8)7

UDerkkp.jpg
Mooie triples! :t

Wel geluk dat je geen invoer moest betalen, ik had op mijn pakket $170 staan en moest 52 euro invoer dokken. Niet dat ik daar mee zit hoor.
 
da's een ongebruikelijke bestemming, mooi!

laatste spacertje voor achter ook binnen, nu ben ik alleen de bouten van de achterbrug kwijt :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan