ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Snap ik. Sowieso rijd ik in de spits, dat helpt niet echt. En als je in Heemskerk/Beverwijk een dijk op rijdt dan zit er bijna altijd een traag koekblik voor je (als er geen split in de bochten ligt B|).

Dat was omgeving Heehugowaard een stuk fijner moet ik zeggen. Maar zelfs toen ik daar woonde keken we onze ogen uit als we een keertje de dijk over gingen in in Friesland van de grote weg afgingen. Wát een rust! *D
 
Hoi 037, dank voor je bericht. Ben druk bezig met het verfraaien van de ZRX en aan de LED-lichtjes nog niet toegekomen. Ben ook van plan om op de Nol Bikker dag goed om mij heen te kijken onder het mom van 'pimp my bike'.
Ga je ook?

Ha Rolf, te laat je bericht gezien, sorry voor mijn late reactie!

Ik zal niet bij de Nol Bikker dag zijn, maar ga as zondag wel naar het Mega Motortreffen bij Vijfhuizen en wat de ZRX verfraaien, kun je nooit klaar mee zijn heb ik het idee... ik wil het kontje wat korter maken en de voorkap eraf, maar weet nog niet hoe of wat... Success!
 
Kan iemand iets meer vertellen wat het motortreffen in de Haarlemmermeer inhoudt? Ik zie niet meer dan rijden op nieuwe bikes, grote schermen waarop je races kunt bekijken en dat is het.
 
Kan iemand iets meer vertellen wat het motortreffen in de Haarlemmermeer inhoudt? Ik zie niet meer dan rijden op nieuwe bikes, grote schermen waarop je races kunt bekijken en dat is het.

De wall of death is er ook en die schijn ook binnen afzienbare tijd niet meer opgetuigd te gaan worden, verder zijn er stuntrijders, demo's, hier en daar wat vrouwelijk schoon en uiteraard je vergapen aan vette customs, maar ook je geld kwijtraken aan de foodtrucks! :Y

oh ja, de kans dat je andere REXers tegenkomt... mocht je dat wat lijken... dat wij elkaar treffen heeft een kans van ... geen idee, ik ben er op zondag, dus je kunt ook zaterdag gaan HA HA HA😄
 
Heel vroeger....., rond 1976 kocht ik mijn eerste Honda 350 four, als je de dodemansknop op off kon je de startmotor laten draaien zonder dat de motor werd gestart.
Zo kon je mooi eerst oliedruk opbouwen voordat je werkelijk startte, indertijd werd mij dit foefje als jonge, beginnende motorrijder ook aangeraden door de dealer.
Het geintje werd ook wel gebruikt om geparkeerde motoren op off te zetten en dan te wachten totdat de eigenaar wilde wegrijden.............
Ik heb dus ook altijd de startmotor even laten draaien zonder choke om druk op te bouwen, dit ging probleemloos tot de injectiemotoren kwamen.
Olieboten???, ik heb ze nooit gehad behalve een Yamaha XS750 en TDM850 maar dit waren dat ook erkende oliezuipers.
 
Heb mijn velgen Klaar dus de vorige wielen set staat te koop .
Velgen 100% , remschijven 100% , wiellagers 100% incl nieuw Kettingwiel ( JT-42 ) en striping.

Banden hebben er 19k KM op zitten deze zijn dus helemaal op!!!!
Wielen worden als set compleet verkocht

Interesse ? , of wil je meer weten, stuur maar een pb

GREETZ
 

Bijlagen

  • 20190516_204946 (Small).jpg
    20190516_204946 (Small).jpg
    84,9 KB · Weergaven: 8
  • 20190516_205031 (Small).jpg
    20190516_205031 (Small).jpg
    79,3 KB · Weergaven: 5
  • 20190516_205119 (Small).jpg
    20190516_205119 (Small).jpg
    81,5 KB · Weergaven: 7
  • 20190516_205146 (Small).jpg
    20190516_205146 (Small).jpg
    93,5 KB · Weergaven: 8
Terug
Bovenaan Onderaan