ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Zal het zo zijn dat in Duitsland vanwege milieu eisen straks geen carburateur motoren meer op de weg mogen :?
Nou ,die moffen zijn een beetje van de pot gerukt ivm dieselmotoren...

Sprak laatst een man in wuppertal..c klasse diesel...3 jaar oud...kan hij nuet eens meer mee naar zijn werk!!

Benzine motoren niet bang voor,de verkoop man ml,q7 etc is omhoog geschiten hoorde ik laatst op de radio daar...

Die groene zijn leipo man...ook wij moeten aan al die eisen voldoen...euro 6 etc etc...
 
Nou ,die moffen zijn een beetje van de pot gerukt ivm dieselmotoren...

Sprak laatst een man in wuppertal..c klasse diesel...3 jaar oud...kan hij nuet eens meer mee naar zijn werk!!

Benzine motoren niet bang voor,de verkoop man ml,q7 etc is omhoog geschiten hoorde ik laatst op de radio daar...

Die groene zijn leipo man...ook wij moeten aan al die eisen voldoen...euro 6 etc etc...
Nou ik bedacht me zo omdat oude auto’s op carburateurs ook al de milieuzone niet inkomen (toch?) dat de volgende slachtoffers oude motoren en tweetakten zijn.
 
Zonder CO2 groeit er niks,Die linkse gekte, maar ja het schapenvolk pikt het allemaal maar.:?
CO2 uitstoot is veel hoger door menselijk toedoen en een teveel is niet goed voor onze leefomstandigheden.
De aarde overleeft wel hoor. Die heeft een tijdschema van miljarden jaren.
Maar dat de aarde in rap tempo naar de klote gaat dient niet ontkent te worden. Helemaal nu China en India dezelfde levensomstandigheden als West Europa en Amerika wilt. Zien ze op tv.

Het is van de gekke dat wij er voor moeten boeten en de onzinnige druppel op de gloeiplaat lijken maar ontkennen vind ik dommer.
Of sta je voor je plezier met je motor in de file tussen dampende diesels zonder roetfilter uit de jaren 80 :+
 
Gelukkig sta ik nooit in de file daar rij ik zo snel mogelijk doorheen,en bij het stoplicht sta ik altijd vooraan.:)
Maar deze discussie ga ik niet aan want ik geloof er geen reet van, je hebt ook nog Zonne actievetijd en wat dag je van vulkanen die overal te wereld uitbarsten
en dan krijgen wij de schuld:?
 
Gelukkig sta ik nooit in de file daar rij ik zo snel mogelijk doorheen,en bij het stoplicht sta ik altijd vooraan.:)
Maar deze discussie ga ik niet aan want ik geloof er geen reet van, je hebt ook nog Zonne actievetijd en wat dag je van vulkanen die overal te wereld uitbarsten
en dan krijgen wij de schuld:?
Exact. Er is meer dan auto en motor maar er is veel vervuiling. Niet alleen CO2
Maar je hebt gelijk. Andere topics voor ;)
 
Het gedeeltelijk of zelfs compleet verwijderen van CO2 uit de atmosfeer, zoals in linkse politieke kringen serieus wordt geopperd, zal (als dit technologisch überhaupt uitvoerbaar zou zijn) nog een veel duisterder effect hebben: ongekende hongersnoden en massa’s doden. Zonder CO2 zal namelijk al het leven op Aarde sterven.
 
Hier...leve het milieu....auto van een jaar oud...storing...komt dan uit je demper....adbleu gecristaliseerd
 

Bijlagen

  • 20190601_085718.jpg
    20190601_085718.jpg
    113,9 KB · Weergaven: 12
Zo bijdrage CO2 is weer geleverd ff driekwart tank opgebrand, wat ruikt het toch lekker die verbrande benzine alleen jammer van die wind.
Ja Johan het is te gek voor woorden,filter voor dit filter dat en of het werkt ik weet het niet.
Wat een troep komt daar uit zeg :?
 
Wij braaf niet meer Rotterdam in met onze , te oude, diesel. Komt wel heel vaak een cruiseschip binnen varen.........wat denk je dat dat vervuild. Op zee mogen ze zelfs vervuilde stookolie opbranden. Maar wij moeten het betalen.....Melkkoe van deze eeuw.
 
Wat denk je de Verkeersvliegtuigen dat zijn er MEGA veel die stoten enorm veel roetdeeltjes uit en betalen geen belasting ?
maar iedereen wil wel 1 / 2 keer op Vakantie lekker goedkoop ook dat Alie spul is lekker goedkoop . laat maar komen die handel
 
Wat denk je de Verkeersvliegtuigen dat zijn er MEGA veel die stoten enorm veel roetdeeltjes uit en betalen geen belasting ?
maar iedereen wil wel 1 / 2 keer op Vakantie lekker goedkoop ook dat Alie spul is lekker goedkoop . laat maar komen die handel
Van de week een heel stuk over cruiseschepen. Die stoten met pakweg 200 boten net zoveel uit als alle auto’s in Europa :X
 
True. Gelukkig zijn ze in de scheepvaart ook bezig met een overstap richting elektrisch.

Maar je kunt toch niet ontkennen dat je in een groene omgeving lekkerder kunt ademen dan in een drukke stad, of wel?
En die lucht wordt toch vooral door voertuigen op de weg bevuild.
 
Er is er maar 1 de verantwoordelijke voor deze kloterij en dat is de mens .
Hoe lang draait de aarde al , er komen een paar geleerde die van alles uitvinden en het gesoldemieter is aan de gang.
die aftakeling is pas +/- 150 jaar aan de gang op een leeftijd van miljarden jaren , binnen kort een vreselijke natuurramp , en de aarde hersteld weer is tot nu toe altijd zo geweest
 
Terug
Bovenaan Onderaan