ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Zo ,t eerste rondje met de andere catbs gemaakt , en hij loopt weer als een raket ,een beetje fine-tunen nog ,start weer veel beter en trekt er weer goed aan,
Waar ik wel erg aan moet wennen is die k*therrie van die pods .geen mooi geluid :N voor de rest erg tevreden *O**O*




20190804_101228.jpg
 
Grrrrr! Aaarch! @$@#$!!

Zo, dat is eruit. Vanavond nog een poging gedaan om de plug er toch nog eens in te draaien. Dat moet verdomme toch lukken? Nee dus. 3x flikkerde 'ie weer naar beneden en was ik weer blij met m'n hagelnieuwe grijpstuiver. Een keer viel 'ie wat dieper, dus zag ik 'm niet meer. Zijkapje eraf. Wil ik het boutje weer in het frame draaien zodat ik die niet kwijt raak... glipt die óók uit m'n klauw en lazert ertussen! Niet meer kunnen vinden. :(
Ben de maat even kwijt maar er is een steeksleutel die precies op het vierkantje past, maar als ik die erop zet kan ik 'm hooguit 15 graden draaien, niet voldoende om de volgende kant te pakken. Dop geprobeert, jeej dat past... maar die krijg ik er al helemaal niet tussen. Zelfs niet met een kruiskoppeling tussen dop en ratel. Pfffffff. 😤

Enige wat ik kan bedenken is de box eruit halen en dan in alle vrijheid het dopje erop draaien. Maar die box is vast niet gemakkelijk van z'n plaats te krijgen?

Misschien dan toch de oplossing van Huib maar eens bekijken. Ik heb een stuk van de slang afgesneden. Als ik daar een dop bij kan vinden (van de week ff bij de bouwmarkt langs) dan druk ik die er gewoon weer in.
 
Grrrrr! Aaarch! @$@#$!!

Zo, dat is eruit. Vanavond nog een poging gedaan om de plug er toch nog eens in te draaien. Dat moet verdomme toch lukken? Nee dus. 3x flikkerde 'ie weer naar beneden en was ik weer blij met m'n hagelnieuwe grijpstuiver. Een keer viel 'ie wat dieper, dus zag ik 'm niet meer. Zijkapje eraf. Wil ik het boutje weer in het frame draaien zodat ik die niet kwijt raak... glipt die óók uit m'n klauw en lazert ertussen! Niet meer kunnen vinden. :(
Ben de maat even kwijt maar er is een steeksleutel die precies op het vierkantje past, maar als ik die erop zet kan ik 'm hooguit 15 graden draaien, niet voldoende om de volgende kant te pakken. Dop geprobeert, jeej dat past... maar die krijg ik er al helemaal niet tussen. Zelfs niet met een kruiskoppeling tussen dop en ratel. Pfffffff. 😤

Enige wat ik kan bedenken is de box eruit halen en dan in alle vrijheid het dopje erop draaien. Maar die box is vast niet gemakkelijk van z'n plaats te krijgen?

Misschien dan toch de oplossing van Huib maar eens bekijken. Ik heb een stuk van de slang afgesneden. Als ik daar een dop bij kan vinden (van de week ff bij de bouwmarkt langs) dan druk ik die er gewoon weer in.


:? als je die dop er niet in krijgt , zou ik er maar niet aan beginnen om de airbox uit te bouwen ,dat is nogal een klusje ! doe dan maar de Huibway

t appelgebakje zal er wel niet meer inzitten-O-
 
kan je em niet van binnenuit monteren?

@meij0206: leuk even kennis te maken! Slipperclutch van de zx7r?

van het weekend de gps teller bedraad en ook de killswitch op de CDI aangesloten. De mini knippertjes hadden iets meer pas- en meetwerk nodig, moet ik nog even wat voor bedenken/testen en ook het led knipper relais heft uiteraard een andere aansluiting dan de standard... aanpassen of ander relais?

en de nieuwe reservoirs en beugels zijn inmiddels binnen dus die gaan er ook binnenkort op.... gaat nog eens wat worden zo :+
 
Dan mot je wel babyhandjes hebben ,da ga nie :N heb je niet een ratelringsleutel ?klem de dop erin en draaien maarrrrrrrrrrrrrrr, dat je zo n fokeind wegwoont anders foezelde ik t ding er wel ff in voor je
 
Een ratelringsleutel... hmmm. Nee die heb ik niet, maar dat is niet eens zo'n gek idee. Thuis even kijken welke maat dat moet zijn voor 't vierkantje.
 
@guntherrex nee niet een van een andere Kawasaki, het is een TSS slipperclutch rechtstreeks vanuit Tsjechië...
Rijdt en schakelt echt als een dolle👍👍👍
Moet wel wennen aan het klikken in je koppelingshendel maar dat is, blijkbaar, normaal volgens de mensen.
 
staat em wel goed trouwens die pods Jan! het geluid moet je maar aan wennen :+

mooi spul van TSS, kende ik nog niet.
 
staat em wel goed trouwens die pods Jan! het geluid moet je maar aan wennen :+

mooi spul van TSS, kende ik nog niet.



hahahaha , ik moet nix _O- ik heb de airbox met t grote filter er nog liggen , loopt tie ook best op ,t is alleen ff meer werk :X
 
misschien nog een alternatief, je kan met twee beugeltjes de originele airbox covers monteren, wellicht dat dat het geluid ook wat beperkt.
 
gisteren de nieuwe richting aanwijzers gemonteerd en de bekabeling gemaakt, wat een lullig kleine draadjes met die ledjes!

koplamp zit erin, heb er een LED in gestopt, dat paste eigenlijk probleemloos waarbij de ventilator buiten het rubber zit (hopelijk kan die tegen water :P ) Komt echt een allejezus grote bak licht uit, lictbeeld nog niet kunnen testen.

Ik moest ook het knipperlicht relais vervangen voor eenje die geschikt is voor LEDs, deze had een instelbare frequentie. Maar helaas is het ook Chinese meuk en de enige stand die goet werkt is standje epileptische aanval :+ dus nog even op zoek naar een betere!

nu nog de koppeingsschakelaar bedraden en de achterrem afmaken en dan is ie op wat cosmetische zaken na lekker onderweg!
 
Nieuw zadel voor de ZRX, binnen een week vanuit US via UK naar NL. Nu maar hopen dat het lekker en beter zit. Vooral tijdens de lange ritten werd het originele zadel vervelend.

20190806_103103.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan