ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Raspo is een mooie :Y Spreekt nagenoeg geen woord Engels, maar een groot fan van oude streetfighters en uiteraard de ZRX *O* Goeie ouwe tijd in 2016 dat ik daar ben geweest voor een opdracht. 5 dagen touren langs motorbouwers van Zutphen naar Parijs. Veel gezien, veel gefotografeerd en veel genoten :Y

2016-06-02,12.44.05-1400px.jpg


2016-06-02,12.27.51-1400px.jpg


2016-06-02,13.22.23-1400px.jpg


2016-06-02,12.26.08-1400px.jpg
 
Ja, dat is zo Mark. Ik zit er zelf sterk aan te denken een open tandwielcover van Greg Couch te bestellen. Vind ze echt mooi! *O*

Willik ook :Y Misschien einde maand/begin volgende maand wat bij Greg bestellen, maar dat moet ik nog even overleggen met de vrouw O-) Er moet ook verhuist worden namelijk.

Doen jullie eens een gok, hoe oud is deze vloeistof (reservoir van mijn koppeling):
1566053281.jpg


Die is half vermengt met nieuwe, schone dot4 vloeistof:
1566053352.jpg

Hoeft niet oud te zijn, mijn koppelingsvloeistof zag er ook zo uit na 4 maanden. Bleek het deksel niet goed af te sluiten :/
 
Willik ook :Y Misschien einde maand/begin volgende maand wat bij Greg bestellen, maar dat moet ik nog even overleggen met de vrouw O-) Er moet ook verhuist worden namelijk.



Hoeft niet oud te zijn, mijn koppelingsvloeistof zag er ook zo uit na 4 maanden. Bleek het deksel niet goed af te sluiten :/
Misschien een idee om ze met z'n tweeën te bestellen? Scheelt ons de helft in kosten namelijk! Die Greg Couch tandwiel-covers heb ik het dan over.
 
Lijkt me een goed plan! Heb ook even naar zijn olieleidingen gekeken maar 280 dollar voor wat leidingen en dat blok aan de zijkant is iets te gortig :X

 
Hoeft niet oud te zijn, mijn koppelingsvloeistof zag er ook zo uit na 4 maanden. Bleek het deksel niet goed af te sluiten :/
Nou Ik geloof er niks van dat de garage dit anderhalf jaar geleden ververst heeft.

Overigens, als ik de handle inknijp zonder deksel dan spuit het er aan de bovenkant uit dus ik heb de handle nu ff met een bandje ingeknepen weggezet in de hoop dat de lucht eruit gaat.
 
Ik had al op ZRXOA een bericht geplaatst voor die tandwielcover. Zal ik er dan 2 bestellen, 1 voor jou en 1 voor mij? :t
Lijkt me een goed plan! Heb ook even naar zijn olieleidingen gekeken maar 280 dollar voor wat leidingen en dat blok aan de zijkant is iets te gortig :X

 
En nu in het Nederlands, als je toch de covers besteld dan, als het nog kan, een extra voor mij erbij?
 
I know, hier iets vragen over een meeting staat garant voor gezeik maar toch :+ Ik heb op de ZRX1100/1200 Facebook-groep een oproep geplaatst of er mensen interesse hebben in een Europese ZRX meeting. Ik kan geen directe link uit FB halen, maar als je FB hebt kun je hem op deze pagina vinden:

 
I know, hier iets vragen over een meeting staat garant voor gezeik maar toch :+ Ik heb op de ZRX1100/1200 Facebook-groep een oproep geplaatst of er mensen interesse hebben in een Europese ZRX meeting. Ik kan geen directe link uit FB halen, maar als je FB hebt kun je hem op deze pagina vinden:


Afspreken in Frankrijk. Kunnen we naar Raspo...
 
En ga jij dat org, ? ik heb geen fakeboek ,dus ik kan daar geen zak van zien "gelukkig"8-)

Mooi, jij valt dus af :+ Nee hoor, als het eventueel door zou gaan neem ik het hier in de groep ook mee. Hoe meer bekendheid hoe beter!

Ik ben geen echte regelneef maar met een kleine groep wil ik het zaakje wel opzetten :Y
 
Mooi, jij valt dus af :+ Nee hoor, als het eventueel door zou gaan neem ik het hier in de groep ook mee. Hoe meer bekendheid hoe beter!

Ik ben geen echte regelneef maar met een kleine groep wil ik het zaakje wel opzetten :Y
ik wil ook best afvallen hoor , ik ben nu 100kg :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan