ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Ik kreeg er opeens een notificatie van, en dan opent fb hem opeens wel als losse pagina. Lukte me daarvoor ook niet om een directe link te vinden. Stomme site...
 
Ik dus ook, maar alleen motorsport. Al het andere word ik al moe van als ik ernaar kijk dus dat doe ik niet.
@GenesiZ , die groep kon ik nog niet, heb me er aangemeld zojuist. :t
 
Kijk sport en denk sport en iedere keer denk ik dat ik er niet naar kijk......
 
Dus om het uitje met de Europese zrx familie te volgen is dus Facebook nodig.... dan maar even account aanmaken...
 
Dus eigenlijk ben ik nog een dinosaurus dat ik geen fakeboek heb , ik dacht dat t alleen voor vr. was ,
nou ja , dan maar een dinosaurus ,t boeit me ook geen fok :N8-)
 
Nu heb ik die voetsteunverlagers voor €80 op mp staan, ik denk die ben ik zo kwijt voor die paar cent , t enige is een bod van €40 .
daar snap je toch niets van , dan laat ik ze maar lekker in de kast liggen
 
Goedemiddag, ik ben op zoek naar een Europees bedrijf die accessoires maakt of heeft voor de zrx. Bij alle accessoires moet ik of naar Japan of naar de USA, en ja die invoerrechten en btw....... Accessoires waar ik naar op zoek ben zijn de speciale dingen voor voornamelijk het motorblok (open tandwiel cover, nokkenaskettingspanner etc. etc.) Ik ben benieuwd of er nog van dit soort bedrijfjes zijn....
Nog zomaar een idee
20190810_095418.jpg
 
Vandaag niet kunnen rijden, alleen maar kunnen wassen :/

Het is ook tijd voor een nieuwe tankdop, deze is goed gebruikt :X


LRM_EXPORT_59590443843152_20190818_171626142.jpeg


LRM_EXPORT_59531067410883_20190818_171526765.jpeg
 
I know, hier iets vragen over een meeting staat garant voor gezeik maar toch :+ Ik heb op de ZRX1100/1200 Facebook-groep een oproep geplaatst of er mensen interesse hebben in een Europese ZRX meeting. Ik kan geen directe link uit FB halen, maar als je FB hebt kun je hem op deze pagina vinden:

https://www.facebook.com/groups/2393565546/

Direct voor te vinden Mark super , maar dan wel met de motor vanaf hier ( Nederland ) naar bestemming..
Heb trouwens ook geen face book , dus reacties/vragen ook graag hier plaatsen.
Wil mijn steentje trouwens ook bijdragen op de gekozen locatie als het ooit zover komt.

GREETZ
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan