ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Bijlagen

  • 20171209_140606 (Small).jpg
    20171209_140606 (Small).jpg
    68,2 KB · Weergaven: 14
Kent iemand deze bike van een vorige eigenaar , gisteren gekocht van Andre uit Heiligerlee,
hij had em weer gekocht bij Rouvoet motoren uit Hilversum in 2016 , nu 32000 km ,
deze heeft hem verkocht voor iemand uit Hillegom ?
ben benieuwt of er wat aan gebeurt is , vind em best snel eigenlijk
heeft een carbon demper van Pipe Werx , super sound komt daaruit
IMG_1108.JPG
IMG_1109.JPG
IMG_1121.JPG
 
Laatst bewerkt:
Kent iemand deze bike van een vorige eigenaar , gisteren gekocht van Andre uit Heiligerlee,
hij had em weer gekocht bij Rouvoet motoren uit Hilversum in 2016 , nu 32000 km ,
deze heeft hem verkocht voor iemand uit Hillegom ?
ben benieuwt of er wat aan gebeurt is , vind em best snel eigenlijk
heeft een carbon demper van Pipe Werx , super sound komt daaruit
[/QUOTE

Nooit tegengekomen hier in de buurt.
 
Direct voor te vinden Mark super , maar dan wel met de motor vanaf hier ( Nederland ) naar bestemming..
Heb trouwens ook geen face book , dus reacties/vragen ook graag hier plaatsen.
Wil mijn steentje trouwens ook bijdragen op de gekozen locatie als het ooit zover komt.

GREETZ

Komt voor de bakker! En een tof aanbod *O*

Uiteraard neem ik jullie mee in het geheel, speciaal FB hiervoor nemen is uiteraard niet nodig :Y
 
Kent iemand deze bike van een vorige eigenaar , gisteren gekocht van Andre uit Heiligerlee,
hij had em weer gekocht bij Rouvoet motoren uit Hilversum in 2016 , nu 32000 km ,
deze heeft hem verkocht voor iemand uit Hillegom ?
ben benieuwt of er wat aan gebeurt is , vind em best snel eigenlijk
heeft een carbon demper van Pipe Werx , super sound komt daaruit

ZRX is snel :Y Zo te zien enkel een andere einddemper, ik verwacht dat er buiten dat niet veel aan veranderd is. Je zou de luchtfilter er even uit kunnen halen om te kijken of die vervangen is voor een K&N. En op de rollerbank ermee om de PK's/NM te checken :Y
 
Zo te zien ook gewoon de standaard pijp, idd enkel met een andere dempert erop. Zo op 't oog niets niet-standaard aan te zien maar je kunt op de foto natuurlijk niet zien wat er inwendig evt aangepast zou zijn. Keertje samen dragracen om te kijken welke sneller is? De mijne is op zeker standaard (op de dempert na) namelijk. :+
 
Helaas vandaag op de V-Stom te werk... ik krijg de koppeling van de Rex niet op druk, olie spuit uit het reservoir als ik in de handle knijp. Nog even bij Erik langsgeweest om een oude master die hij nog had liggen op te halen en 't daarmee te proberen maar weinig succes. Morgenmiddag ff een revisiesetje voor master én slave halen en dan hopen dat ik 't kreng weer goed krijg.

Ding kwam nèt niet helemaal vrij maar na verversen is dat nóg erger geworden. -O-
 
Helaas vandaag op de V-Stom te werk... ik krijg de koppeling van de Rex niet op druk, olie spuit uit het reservoir als ik in de handle knijp. Nog even bij Erik langsgeweest om een oude master die hij nog had liggen op te halen en 't daarmee te proberen maar weinig succes. Morgenmiddag ff een revisiesetje voor master én slave halen en dan hopen dat ik 't kreng weer goed krijg.

Ding kwam nèt niet helemaal vrij maar na verversen is dat nóg erger geworden. -O-
Koppeling is ook wel iets meer gekut dan de rem, ik heb nu zo n ding voor op de compressor gekregen,
is kijken of dat nog makkelijker gaat dan mijn flesje
 
Waarom is 't meer gekut? Lastiger checken omdat je een koppeling _altijd_ helemaal kunt inknijpen, maar verder?

Ik heb 't met een vacuümpomp geprobeerd. Toen ik 'm boven zag springen dacht ik: misschien zit de lucht aan de bovenkant, dus met een spuit wat olie uit het reservoir gezogen en dat er van onderen weer ingespoten (dat 10x herhaald ofzo). Geen resultaat. Ook ontlucht op de banjo's, maar er komt meteen olie uit... dus ik hoop dat 't ding na revisie van beide kanten weer goed functioneert.
 
Omdat je met de rem meer druk opbouwt , en waarom heb jij een vacuümpomp ? kinky :$
ik heb tot nu bij het ontluchten altijd mijn zelfbouw ontluchter gebruikt en dat werkt :t
 
Jenny had bij haar Tiger problemen met de rem, en heeft toen zo'n pomp gekocht. En tja, als je dat ding toch hebt liggen dan ben je gek als je met de hand gaat ontluchten, toch? :P
 
Laatst bewerkt:
Helaas vandaag op de V-Stom te werk... ik krijg de koppeling van de Rex niet op druk, olie spuit uit het reservoir als ik in de handle knijp. Nog even bij Erik langsgeweest om een oude master die hij nog had liggen op te halen en 't daarmee te proberen maar weinig succes. Morgenmiddag ff een revisiesetje voor master én slave halen en dan hopen dat ik 't kreng weer goed krijg.

Ding kwam nèt niet helemaal vrij maar na verversen is dat nóg erger geworden. -O-
Het uitspuiten van de olie bij het I knijpen van de koppeligshandel heb ik ook en is volgens mij niet vreemd.
 
Het uitspuiten van de olie bij het I knijpen van de koppeligshandel heb ik ook en is volgens mij niet vreemd.
Interessant. Nouja, vanmiddag haal ik de revisiesetjes op. Ben benieuwd of 't daarna dan nog steeds gebeurd.

Kan er een andere reden zijn dat 'ie niet lekker ontkoppeld? Als de koppeling zélf versleten is zou ik 't omgekeerde verwachten (slippen), toch?
 
Maar dat hoop ik toch niet. Koppelingsplaten vervangen lijkt me ook wel een leuk klusje om eens zelf te doen... maar beetje zonde van de olie die er nog geen week in zit. :P
 
Maar dat hoop ik toch niet. Koppelingsplaten vervangen lijkt me ook wel een leuk klusje om eens zelf te doen... maar beetje zonde van de olie die er nog geen week in zit. :P
Die kan er aan de onderkant uit ,
en aan bovenkant er weer in :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan