ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Heren, ik kwam op internet een leuke site tegen met mooi spul! Kwickstand.nl, misschien al lang bekend hier, maar misschien heeft iemand er wat aan.....
 
Nee inderdaad, ik zit er 8 kilo boven. Eigenlijk hetzelfde gewicht als ik woog toen ik 20 was..
Heb het geluk niks aan te komen, wat ik ook eet. :t
 
Ghehe, ik zei laatst tegen Jenny: volgens mij weeg ik ondertussen wel weer rond de 95 kilo...
Dag later ga ik voor de gein eens op de weegschaal staan in m'n onderbroek. Oei... als m'n onderbroek 6 kilo weegt dan klopt die 95. :')
 
Oh ik heb er ook geen problemen mee hoor.
Mag wel iets aan m'n conditie doen maar met m'n gewicht kan ik prima leven. Met m'n bijna 2 meter is het ook weer niet idioot zwaar. ;)
 
Ik hou van ronde getallen, 100 is een mooi rond getal :+

Toch is (vooral onafgeveerd) gewicht verliezen op de motor wel iets wat ik merk bij (stevig) doorrijden. Daarnaast vind ik het knutselen gewoon leuk natuurlijk.

16 September wil ik een dagje zandvoort gaan doen, zijn er ng meer mensen die eens een dagje circuit willen doen?
 
Vandaag is ff een echt rondje gedaan met t hok, tot nu vindt ik t verschil tussen de pods en t grote filter nihil (buiten de pokkeherrie :X) de ' nieuwe carbs' zijn perfect ,alleen t verschil valt mij tot nu wat tegen, woensdag wordt t misschien beter , dan gaat t ding op de bank :t
 
Vandaag is ff een echt rondje gedaan met t hok, tot nu vindt ik t verschil tussen de pods en t grote filter nihil (buiten de pokkeherrie :X) de ' nieuwe carbs' zijn perfect ,alleen t verschil valt mij tot nu wat tegen, woensdag wordt t misschien beter , dan gaat t ding op de bank :t

Daartussen schijnt ook nagenoeg geen/weinig verschil tussen te zitten (naar wat ik lees op ZRXOA). Pods geven alleen een coolheidsfactor en het gemak om de carbs 'zo' los te halen zonder te kutten met de luchtfiilterbox. En je hebt meer ruimte in de kofferbak :Y
 
Eigenlijk zijn de pods dus voor luie mensen ;).

T voordeel ,ik heb t grote filter nu met Factory set up, en ook met dynojet setup gehad ,daarbij gaat dynojet toch veruit met de eer strijken ,een veel levendiger en fijn op t gas reagerende motor ,als ik de motor nu met de pods goed naar m n zin krijg met dynojet , zal ik met de tijd ook hem nog een x met de Factory kit en pods doen ,
gewoon omdat t kan *O*
 
Eigenlijk zijn de pods dus voor luie mensen ;).

T voordeel ,ik heb t grote filter nu met Factory set up, en ook met dynojet setup gehad ,daarbij gaat dynojet toch veruit met de eer strijken ,een veel levendiger en fijn op t gas reagerende motor ,als ik de motor nu met de pods goed naar m n zin krijg met dynojet , zal ik met de tijd ook hem nog een x met de Factory kit en pods doen ,
gewoon omdat t kan *O*
Gewoon de kleur van je bougies in de gaten houden, als die juist van kleur zijn en hij gaat lekker op het gas klopt het.
Zo heb ik de mijne ook gedaan voordat hij op de bank ging en hij bleek perfect. Iets rijk begonnen en toen gaan rijden en afstellen. Gewoon steeds de bougies gelezen en steeds iets armer gezet totdat de kleur goed was.
 
Gewoon de kleur van je bougies in de gaten houden, als die juist van kleur zijn en hij gaat lekker op het gas klopt het.
Zo heb ik de mijne ook gedaan voordat hij op de bank ging en hij bleek perfect. Iets rijk begonnen en toen gaan rijden en afstellen. Gewoon steeds de bougies gelezen en steeds iets armer gezet totdat de kleur goed was.
hij gaat op de bank :t
 
Gewoon de kleur van je bougies in de gaten houden, als die juist van kleur zijn en hij gaat lekker op het gas klopt het.
Zo heb ik de mijne ook gedaan voordat hij op de bank ging en hij bleek perfect. Iets rijk begonnen en toen gaan rijden en afstellen. Gewoon steeds de bougies gelezen en steeds iets armer gezet totdat de kleur goed was.

Dan liever afstellen op de bank. Elke keer de carbs er tussenuit halen is gewoon zo'n gekloot. De bougies aflezen is deels juist, in de hoge toeren kan de kleur anders zijn dan in de lage toeren.

Op de bank is niet goedkoop (200/250 euro) maar wel precies afgesteld zoals gewenst :Y
 
Dan liever afstellen op de bank. Elke keer de carbs er tussenuit halen is gewoon zo'n gekloot. De bougies aflezen is deels juist, in de hoge toeren kan de kleur anders zijn dan in de lage toeren.

Op de bank is niet goedkoop (200/250 euro) maar wel precies afgesteld zoals gewenst :Y
Ik denk dat wel meevalt wat prijs betreft, t ligt eraan hoe je erheen gaat, als je de ombouw zelf doet en de carbs in de basis goed hebt , dan heb je aan 1 of 2 runs genoeg.hij heeft voor mij nu een uurtje gerekend a.s week. Dus ik ga t zien !
 
Terug
Bovenaan Onderaan