- Onderwerp starter
- #3.251
geeft me de illusie van snelheid
mooi radiateurtje... tealdo?
mooi radiateurtje... tealdo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ruilen?Balen om op vakantie te zijn
ben jij 100kg op een carbonfiets ? ik dacht niet dat jij zo zwaar wasWe gaan toch niet lelijk doen Jan
Ruilen?
geeft me de illusie van snelheid
mooi radiateurtje... tealdo?
Whoehaha....nou inderdaad...denk dat niemand hier nog rond de 60kg weegt...agh dat gewicht ,een beetje t zelfde als een wielrenner van 100kg op een carbonfiets.
Daar heb ik m ook op aangepast natuurlijk.maar we gaan t zien!Dan zullen je carbs wel wat rijker gezet worden denk ik zo. Ze krijgen denk ik nu meer lucht dan voorheen.
Vandaag is ff een echt rondje gedaan met t hok, tot nu vindt ik t verschil tussen de pods en t grote filter nihil (buiten de pokkeherrie ) de ' nieuwe carbs' zijn perfect ,alleen t verschil valt mij tot nu wat tegen, woensdag wordt t misschien beter , dan gaat t ding op de bank
Gewoon de kleur van je bougies in de gaten houden, als die juist van kleur zijn en hij gaat lekker op het gas klopt het.Eigenlijk zijn de pods dus voor luie mensen .
T voordeel ,ik heb t grote filter nu met Factory set up, en ook met dynojet setup gehad ,daarbij gaat dynojet toch veruit met de eer strijken ,een veel levendiger en fijn op t gas reagerende motor ,als ik de motor nu met de pods goed naar m n zin krijg met dynojet , zal ik met de tijd ook hem nog een x met de Factory kit en pods doen ,
gewoon omdat t kan
hij gaat op de bankGewoon de kleur van je bougies in de gaten houden, als die juist van kleur zijn en hij gaat lekker op het gas klopt het.
Zo heb ik de mijne ook gedaan voordat hij op de bank ging en hij bleek perfect. Iets rijk begonnen en toen gaan rijden en afstellen. Gewoon steeds de bougies gelezen en steeds iets armer gezet totdat de kleur goed was.
Gewoon de kleur van je bougies in de gaten houden, als die juist van kleur zijn en hij gaat lekker op het gas klopt het.
Zo heb ik de mijne ook gedaan voordat hij op de bank ging en hij bleek perfect. Iets rijk begonnen en toen gaan rijden en afstellen. Gewoon steeds de bougies gelezen en steeds iets armer gezet totdat de kleur goed was.
Ik denk dat wel meevalt wat prijs betreft, t ligt eraan hoe je erheen gaat, als je de ombouw zelf doet en de carbs in de basis goed hebt , dan heb je aan 1 of 2 runs genoeg.hij heeft voor mij nu een uurtje gerekend a.s week. Dus ik ga t zien !Dan liever afstellen op de bank. Elke keer de carbs er tussenuit halen is gewoon zo'n gekloot. De bougies aflezen is deels juist, in de hoge toeren kan de kleur anders zijn dan in de lage toeren.
Op de bank is niet goedkoop (200/250 euro) maar wel precies afgesteld zoals gewenst