ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

ben benieuwd Jan! daarna ff visje happen in Ijmuiden en een rondje rijden om het hok goed te testen? ;)

edit: 350 voor een ketting is niet heel extreme, maar wat voor ketting en tandwielen krijg je daarvoor? want er is wel wat verschil
 
Neem eens contact op er FZRene, die weet daar wel raad mee voor een fatsoenlijke prijs :Y Hier zie je wat hij kan.

https://www.motor-forum.nl/threads/het-grote-spuiten-en-laten-spuiten-topic-deel-3.387162/page-51
Ik heb ook goede ervaringen met Rene. Die heeft de lakset van mijn Z650 van nieuwe lak voorzien, is echt supermooi geworden.
20180622_164948_resized.jpg
 
Als ik vragen mag wat kost dit? Welke zaken heb jij gedaan en wat doet René?
Ik heb de tank kaal aangeleverd, dus zonder tankdop, emblemen en benzinekraan, maar wel in de oude zwarte lak, zijkapjes ontdaan van de emblemen.
En zelf een biezenset op E-bay gescoord en erbij gedaan voor hem. Ik was 425 euro kwijt, vond ik een zeer nette prijs.
Zeker omdat het de originele Candy Super Red kleur is, die schijnt moeilijk te spuiten te zijn, hij heeft het echter perfect voor elkaar gekregen.
 
ben benieuwd Jan! daarna ff visje happen in Ijmuiden en een rondje rijden om het hok goed te testen? ;)

edit: 350 voor een ketting is niet heel extreme, maar wat voor ketting en tandwielen krijg je daarvoor? want er is wel wat verschil

Daar had men het niet over uiteraard, dus ik gok een goedkope zet waar ik de volle mep voor gerekend krijg...

Aan welke merken moet ik denken mannen? ik heb echt geen idee wat goed of slecht is.
 
Ik vind 't een vrij fors bedrag als ik eerlijk ben. Volgens mij was ik bij Lemstra nooit meer dan zo'n 250 euro kwijt voor 't vervangen van de kettingset... de duurste set die ik kan vinden kost 239, dan heb je nog 111 euro aan ab.loon voor montage. Nou met ik zeggen dat ik geen flauw idee heb wat voor ketting ik heb. :P
 
ben benieuwd Jan! daarna ff visje happen in Ijmuiden en een rondje rijden om het hok goed te testen? ;)

Waarom zou ik van Roden naar Ijmuijen rijden :? ik wou eigenlijk meer oostwaarts terug , misschien ff een stukkie Duitsland , maar Ijmuije :N


en dan nog wat ,vis :r

Ballen gehakt en kroketten :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zou mooi zijn (anders ook trouwens :P).
Toen ik de eerste regel las dacht ik even dat een total loss verklaarde motor weer te koop stond maar 't is dus juist een heel positief verhaal. :t
 
Als t zijn motor is ,had hij t ook ff kunnen melden hier:? ,mijn kopje koffie
was wel leuk geweest toch?
 
Ohja, ik zou nog een foto maken...
IMG_20190827_210624872.jpg


Bij de onderste schroef zit ook een scheur, alsof ik die heel hard aangedraaid heb (is niet zo):
IMG_20190827_210633402.jpg
 
Dat zijn een paar flinke scheuren.. -O-
Zou die kuip lekker door Rene laten fixen als ik jou was. Hij woont trouwens in Ridderkerk, heb je alvast een indicatie van de afstand.
 
Mja, ik gok niet dat hij 't kuipdeel voor om en nabij 40 euro gaat fixen.
https://www.ebay.nl/itm/Face-avant-gauche-KAWASAKI-ZRX-1200-S-2001-2002-2003/132846554621
Edit: OK, OK, die is ook niet erg netjes, maar laat een kuipdeel nou 100 euro kosten? Ik denk niet dat 'ie voor dat geld gerepareerd is.

Deze heeft alleen de verkeerde stickers, en 't is dan maar de vraag of de kleur grijs exact overeen komt... maar dan kan ik wel even wachten tot er een van de juiste soort langskomt. :)

Aan de andere kant wil ik toch ook wel eens proberen de kuip te verwijderen en óf een R-kuipje óf een losse koplamp (zeg maar '1200N') te proberen. De twijfel, de twijfel! :P
 
Laatst bewerkt:
Mja, ik gok niet dat hij 't kuipdeel voor om en nabij 40 euro gaat fixen.
https://www.ebay.nl/itm/Face-avant-gauche-KAWASAKI-ZRX-1200-S-2001-2002-2003/132846554621
Edit: OK, OK, die is ook niet erg netjes, maar laat een kuipdeel nou 100 euro kosten? Ik denk niet dat 'ie voor dat geld gerepareerd is.

Deze heeft alleen de verkeerde stickers, en 't is dan maar de vraag of de kleur grijs exact overeen komt... maar dan kan ik wel even wachten tot er een van de juiste soort langskomt. :)

Aan de andere kant wil ik toch ook wel eens proberen de kuip te verwijderen en óf een R-kuipje óf een losse koplamp (zeg maar '1200N') te proberen. De twijfel, de twijfel! :P
KAWASAKI ZRX1200 LINKS KOPKUIP KUIP FLANk LH UPPER COWLING 55028-1403-474 | eBay misschien heb je hier wat aan. Volgens mij de juiste kleur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan