ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Vandaag mijn motor weer op de testbank gehad, in eerste instantie een kleine 143 bhp op basis van de waardes een paar kleine aanpassingen gedaan en nu 147,3 bhp en 118nm...Loopt netjes ik laat het nu voor wat het is vind het even genoeg....
Maar Jan, zoals jij al aangaf, het is inderdaad na het afstellen ook voor mij een hele andere motor 👍👍👍👍
 
Vandaag mijn motor weer op de testbank gehad, in eerste instantie een kleine 143 bhp op basis van de waardes een paar kleine aanpassingen gedaan en nu 147,3 bhp en 118nm...Loopt netjes ik laat het nu voor wat het is vind het even genoeg....
Maar Jan, zoals jij al aangaf, het is inderdaad na het afstellen ook voor mij een hele andere motor 👍👍👍👍
Ik ben ff benieuwd naar jou ZRX . 147.3 pk natuurlijk achterwiel 1100 cc ? / 1200 cc? standaard blok / carbs . uitlaat ?
 
Nu ging/gaat de Limburg meet niet door -O-,wordt er verder ook weer niets georganiseerd dit jaar ?
 
Ik ben ff benieuwd naar jou ZRX . 147.3 pk natuurlijk achterwiel 1100 cc ? / 1200 cc? standaard blok / carbs . uitlaat ?
Het is een 1200 met black widow downpipes en een akra einddemper. K&N pods, standaard carbs met 136 MJ.
En inderdaad achterwiel pk's.
 
bijzonder nette waarden! Ik had rond de 130 verwacht met die mods. Hebben ze nog wat moeten aanpassen op de bank of zoals je hem had gebracht?

vandaag sticker tuning gedaan :+

ZKQwta1.jpg
 
bijzonder nette waarden! Ik had rond de 130 verwacht met die mods. Hebben ze nog wat moeten aanpassen op de bank of zoals je hem had gebracht?

vandaag sticker tuning gedaan :+

ZKQwta1.jpg
Ja de MJ moest van 134 naar 136.
Lucht benzine schroef kwart dicht en de naald een halve clip omhoog, met het ringetje dan.
Al met al niet veel maar alles moest wel weer even uit mekaar.....
 
Vandaag mijn motor weer op de testbank gehad, in eerste instantie een kleine 143 bhp op basis van de waardes een paar kleine aanpassingen gedaan en nu 147,3 bhp en 118nm...Loopt netjes ik laat het nu voor wat het is vind het even genoeg....
Maar Jan, zoals jij al aangaf, het is inderdaad na het afstellen ook voor mij een hele andere motor 👍👍👍👍
Die pk's heb ik ook maar ik vind je koppel wel erg verschil vergeleken met de mijne.
 
Muzzy systeem, is niet verkeerd...... ik zou nog graag eens een mat zwarte Kerker willen hebben, maar ja die prijzen pppppffffff
 
Wat verwacht je nu 🤔


Wat ik verwacht Huib? tja ,zo 1x p.j een meetje ergens, waar maakt mij niet zoveel uit ,maar dat is teveel schijnbaar , dus dan maar niet.
ik maak m n eigen ritjes wel ,dikke prima :t :W
 
|( |(
Wat ik verwacht Huib? tja ,zo 1x p.j een meetje ergens, waar maakt mij niet zoveel uit ,maar dat is teveel schijnbaar , dus dan maar niet.
ik maak m n eigen ritjes wel ,dikke prima :t :W
Je bent niet de enigste die zo denkt |(Tis eigenlijk van de zotte dat bijna niks te organiseren valt.
Wij rijden hier af en toe met een paar MOTORRIJDERS heerlijk door het Limburgse en Belgische landschap en maken er een leuke dag met op zijn tijd een tussen stop ( tja wij zijn Bourgondieërs en genieten van het leven ) IPV rondom de kerk te rijden of de platte randstad.
Maar ja smaken verschillen.
PS : wij moeten ook nog wat afspreken :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan