ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Niet zo janken over het niet organiseren van meetings, met jullie 'gezelligheid' heeft niemand zin om te komen. En ZRX eigenaren zijn gewoon middeljarige eigenaren met te weinig tijd en teveel andere dingen in de agenda.




Denk ik :+
 
Ik heb vanavond de kuip er weer afgehaald. Heb 't stukje frame waar de boel aan geschroefd wordt laten zitten, dan hoef ik ook nog even niets voor de tellerbak te verzinnen. Paar lillike oude spiegels op 't stuur geschroefd. Gvd! Die geven écht véél beter zicht dan die krengen op de kuip!
Even kijken of ik van 't weekend ergens goedkoop een lullig koplampje kan scoren en dan eens kijken of ik 't wat vind om kuiploos door 't leven te gaan. Zo ja gaan we 't netter proberen op te lossen, zo nee dan laten we 't linker kuipdeel fixen. :)
 
Niet zo janken over het niet organiseren van meetings, met jullie 'gezelligheid' heeft niemand zin om te komen. En ZRX eigenaren zijn gewoon middeljarige eigenaren met te weinig tijd en teveel andere dingen in de agenda.




Denk ik :+
Dat is dan hartstikke mooi , dan hoef ik iig nooit meer wat te org .of te komen :t
 
Durven jullie in oktober nog te rijden of staan die glimmende rossen dan al in de stalling? 12 oktober ff meeten ergens?
 
Dat is dan hartstikke mooi , dan hoef ik iig nooit meer wat te org .of te komen :t

Jij bent toch degene die erover klaagt maar in dezelfde post dat het niet uitmaakt en prima is.

Je mag best wat organiseren maar als je gelijk gaat klagen dat mensen toch niet komen (terwijl er vandeweek nog een kleine meet is geweest) is gewoon klagen om het klagen :Y

Het zou me heel tof lijken om met een grote groep ZRX'en wat te regelen, maar als er op voorhand als door een paar geklaagd wordt dat er toch niemand komt is de lol er snel vanaf.

Maar deze discussie is er altijd als er een aantal beginnen te klagen dat er toch geen meet komt terwijl diegene ook direct het vaakst klagen dat er toch niemand komt.

Maar nu het slechte nieuws. Vandaag en morgen niet motorrijden :N Moet met deze hitte straks strak in pak naar een bruiloft, zo geen zin in.:X
 
Jij bent toch degene die erover klaagt maar in dezelfde post dat het niet uitmaakt en prima is.

Je mag best wat organiseren maar als je gelijk gaat klagen dat mensen toch niet komen (terwijl er vandeweek nog een kleine meet is geweest) is gewoon klagen om het klagen :Y

Het zou me heel tof lijken om met een grote groep ZRX'en wat te regelen, maar als er op voorhand als door een paar geklaagd wordt dat er toch niemand komt is de lol er snel vanaf.

Maar deze discussie is er altijd als er een aantal beginnen te klagen dat er toch geen meet komt terwijl diegene ook direct het vaakst klagen dat er toch niemand komt.

Maar nu het slechte nieuws. Vandaag en morgen niet motorrijden :N Moet met deze hitte straks strak in pak naar een bruiloft, zo geen zin in.:X


Joh , ik stel wat voor v.d week , reageerd geen dooie kip op ,best ! maar moet ik dan s avonds ff naar n-h gaan voor een ritje ofzo :?
deze discussie is er idd , omdat er nooit geen ene reet gebeurd ,en daar klaag ik idd over .ik heb de afgelopen jaren wel vaker wat voorgesteld en daar wordt niet of nauwelijks op gereageerd .dus vandaar.
Maar zoals ik al vermelde ik ben er wel klaar mee , t boeit me verder niet meer :N
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In oktober van 17 t/m 27 op Kos, dus andere dag in oktober is mogelijk.....
Ik zie het wel verschijnen ....
 
Ik heb net de bedrading van de kuip even doorgemeten zodat ik weet welk adertje voor koplamp hoog/laag en de knippers is.
Misschien voor andere ook interessant (for future reference, ZRX 1200S fairing wiring / topkuip bedrading).

1567246675183.png


1: wit/geel
2: wit/rood
3: zwart/geel
4: grijs
5: groen
6: rood

De 2 H4 connectoren voor de koplampen zijn duidelijk doorgelust, ze zijn beide aan dezelfde pootjes van de konnector verbonden.
Even een plaatje van zo'n connector van 't Internet geplukt want geen zin om weer de schuur in te gaan voor een foto. :+
1567246997574.png

Volgens mij is 1 dan low beam, 2 high beam en 3 ground.

De bovenkant van de connector is dus verlichting. De onderkant is voor de knippers en stadslicht.

Knipper links: pootje 3 + 5
Kniper rechts: pootje 3 + 4
Stadslicht: pootje 3 + 6

Weet iemand of die connector (de bovenste, m'n eigen foto) een standaard connector is? Zou wel 't netst zijn als ik zoeen kan kopen zodat ik die bestaande bedrading met rust kan laten. :)
 
Laatst bewerkt:
Joh , ik stel wat voor v.d week , reageerd geen dooie kip op ,best ! maar moet ik dan s avonds ff naar n-h gaan voor een ritje ofzo :?
deze discussie is er idd , omdat er nooit geen ene reet gebeurd ,en daar klaag ik idd over .ik heb de afgelopen jaren wel vaker wat voorgesteld en daar wordt niet of nauwelijks op gereageerd .dus vandaar.
Maar zoals ik al vermelde ik ben er wel klaar mee , t boeit me verder niet meer :N

Ja dat moet, want dat doen 'echte motorrijders'. Tenminste, dat geef je eerder aan dat enkel motorrijders die met ander rijders 'echte motorrijders' zijn.

@HighKing: heb je een locatie/route in gedachten?
 
Ja dat moet, want dat doen 'echte motorrijders'. Tenminste, dat geef je eerder aan dat enkel motorrijders die met ander rijders 'echte motorrijders' zijn.

@HighKing: heb je een locatie/route in gedachten?
Wat loop je te zeuren ,ga wat leuks doen .
Ik zeg dat ik er klaar mee ben en dat gaat jou verder geen fok aan.
 
Nou nou nou wat is het weer leuk hier.:/
Maar Jan, je zou toch nog wel dat ritje voor 6 man willen doen toch? Of zit dat er ook niet meer in?
Ik woon dan wel in het westen maar ben best wel in voor een ritje op de Veluwe hoor, of in N'H.
:]:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan