ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Sprocket cover via Coert binnen gekregen vanuit de USA.
Ziet er weer top uit, Coert bedankt 👍👍👍
20190831_193901.jpg
 
Staat een ronde koplamp op mp
Ik zie het! Helaas alleen de lamp, niet het bijbehorende frame. Juist die is best interessant. Ik denk, als ik de kuip er definitief af laat dat ik dan een LED lamp wil proberen. :)

Eerst morgen even een lelijke streetfighter koplamp halen haha. Ben heul benieuwd hoe dat staat. _O-
 
Whaaaahahaha, nou ik ben weer eens lekker bezig hoor! _O-
Ik heb m'n eerdere post maar even bewerkt. Ik had namelijk alle 6 de pootjes van de stekker al gehad maar bedacht me opeens dat ik 't stadslicht helemaal nog niet gemeten had... :?

Dus die stekker nog even gepakt (terwijl de rest alweer was aangesloten op de lampjes), en ik meet een pootje op 3 en 1 pootje op zo ongeveer alle anderen. HUH!?

AAAARCH! Ik heb al die tijd zitten meten met nog minstens 1 lampje aangesloten... dus door lampjes heen zitten meten! :X
Alles opnieuw gemeten, nu uiteraard zonder ook maar 1 stekker aangesloten. Nu is alles ook opeens veel logischer. Dim/grootlicht klopte wel, maar de knippers niet. Er is dus van maar 1 min en de rest zijn plussen voor 5 verschillende lampjes.

Het kan maar duidelijk zijn. :P
Ben wel benieuwd of de aansluiting van een R hetzelfde is als die van een S. Ik denk het haast wel gezien de 2 koplampen van de S dus met dezelfde pinnen verbonden zijn (ofwel: het maakt niet uit of je daar nou 1 of 2 bolletjes aan hebt hangen).
 
Jij bent toch degene die erover klaagt maar in dezelfde post dat het niet uitmaakt en prima is.

Je mag best wat organiseren maar als je gelijk gaat klagen dat mensen toch niet komen (terwijl er vandeweek nog een kleine meet is geweest) is gewoon klagen om het klagen :Y

Het zou me heel tof lijken om met een grote groep ZRX'en wat te regelen, maar als er op voorhand als door een paar geklaagd wordt dat er toch niemand komt is de lol er snel vanaf.

Maar deze discussie is er altijd als er een aantal beginnen te klagen dat er toch geen meet komt terwijl diegene ook direct het vaakst klagen dat er toch niemand komt.

Maar nu het slechte nieuws. Vandaag en morgen niet motorrijden :N Moet met deze hitte straks strak in pak naar een bruiloft, zo geen zin in.:X

Net wat Jan zegt moet ik vanuit Limbabwe effe naar NH kachelen , dat noem je toch geen meet , dat is een leuke bijeenkomst voor ZRXers uit de buurt , dan is het ook te doen.
Maar je stelt een vraag en gelijk krijg je al , dan kan ik niet , nou de volgende kan dan niet , en weer een dan niet .
Als je een meet wil , dan 1 datum prikken en dan moet het maar.
Maar ik probeer het nooit meer.

SUCCES
 
Ja, dan ben je de sjaak. Dat rubbertje is het probleem niet bij Anton z'n ZRX, heb je zo weer veranderd natuurlijk.
En over een meet, we wonen eigenlijk allemaal wel ver uit elkaar, je kan je afvragen wat ver is natuurlijk.
Eigenlijk ben je zo overal in Nederland, zo groot is het niet.
 
Nou nou nou wat is het weer leuk hier.:/
Maar Jan, je zou toch nog wel dat ritje voor 6 man willen doen toch? Of zit dat er ook niet meer in?
Ik woon dan wel in het westen maar ben best wel in voor een ritje op de Veluwe hoor, of in N'H.
:]:)


Als ik dat doe stuur je ik wel ff een pm Coert , ik heb verder geen zin meer aan t gezeur hier over meets of ritjes .
daar is nog bijna noot wat goeds uit gekomen ,roepen en verder niets ,en dan tegen andere mensen zeggen dat die klagen ,fock-off
Laat t verder wel over aan de "echte jongens" ,die doen t tenminste :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Net wat Jan zegt moet ik vanuit Limbabwe effe naar NH kachelen , dat noem je toch geen meet , dat is een leuke bijeenkomst voor ZRXers uit de buurt , dan is het ook te doen.
Maar je stelt een vraag en gelijk krijg je al , dan kan ik niet , nou de volgende kan dan niet , en weer een dan niet .
Als je een meet wil , dan 1 datum prikken en dan moet het maar.
Maar ik probeer het nooit meer.

SUCCES
Nou Huip ,dan komen de zeikerds tenminste niet :+ ik doe nog wel een ritje limboland :t
 
Moet ook nog iets te doen hebben van de winter😂😂😂
Rubber, pakking, wielen, bougiekabels, andere bobines en heel misschien een andere voorvork......


Ik heb in mijn voorvork öhlins linieare veren en af laten stellen bij Premium (hyperpro)motors :t
En dat bevalt mij perfect , ook omdat ik usd minder mooi vindt staan in een ZRX .
 
Ik heb in mijn voorvork öhlins linieare veren en af laten stellen bij Premium (hyperpro)motors :t
En dat bevalt mij perfect , ook omdat ik usd minder mooi vindt staan in een ZRX .
Oké scheelt dat veel met de standaard veren?
En je achter veren, wat heb je daarmee laten doen?
 
achter wil ik ook wat anders desnoods aanpassen, voor is, wat jij aangeeft, misschien een goede optie, ik ga ze volgende week even bellen...
 
achter wil ik ook wat anders desnoods aanpassen, voor is, wat jij aangeeft, misschien een goede optie, ik ga ze volgende week even bellen...
Wie ga je bellen? Ik heb hem er alleen maar af laten stellen hoor. T spul komt van t net !
 
achter wil ik ook wat anders desnoods aanpassen, voor is, wat jij aangeeft, misschien een goede optie, ik ga ze volgende week even bellen...
Ik heb, net als Jan, ook Ohlins veren in m'n voorvork, dat werkt echt prima! Achter heb ik ook Ohlins, maar die zijn echt duur als je ze moet kopen..
Bij mij zaten ze er al op toen ik hem kocht van Johan. Bitubo is ook goed, en, stukken goedkoper.
 
Terug
Bovenaan Onderaan