ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Hmm balen. Nol Bikker anders eens contacten, dat is een Kawa goeroe. Een kabelboom regelen enkel voor een stekker is ook een oplossing maar wel een dure oplossing :/
 
Mja, daarom houd ik de kabel van de kuip liever heel. ;)
Nol Bikker is een goeie, ga ik ook eens aanschrijven.
 
Kun je in jouw stekker geen kleine vrouwtjes duwen, oei dat klinkt wel erg fout.
Maar snap je wat ik bedoel.?
 
Deze heb je in verschillende maten

20190902_150918.jpg
 
Oh die dingen, ja daar heb ik er zat van maar dat vind ik niet zo netjes. Liever een stevige stekker.
 
T is toch voor tijdelijk ?
Stukje binnenband afknippen , trekbandjes erom en hup met de geit!
 
jaja jij wil de mogelijkheid behouden om de S-kuip terug te bouwen :N ,
nou man ,als je 1x t nudisme hebt bedreven ,dan staat t S-kuipje rap bij de kringloop .
Succes ermee *O*
 
Scherp! Ik heb al vaker gemerkt dat de ZR7 en ZRX veel met elkaar delen maar dit had ik nog even niet bedacht.
Dank! :}
 
Wat heb je eraan gedaan dat je nu 104cc meer hebt? *D

HighKing

Je zou ook van een zr7 de ronde koplamp kunnen monteren past ook op de zrx alleen je knippers komen wat hoger heb hier een link waar nog wat te koop is Koplamp Kawasaki ZR 7 1998-2003.
En besteld! Framepje is wel de mooiste oplossing, geen bandjes om de vorkpoten heen. :)
Nogmaals bedankt voor de tip! :t

En hier vind je ook wel een cockpit,Die van een zr7 past ook eBay Kleinanzeigen
Had ik al gezien ja. Eerst even kijken of ik de huidige cockpit er gewoon op krijg. Dan komt een mooie later wel. :)
 
Dat ziet er dan toch weer net ff anders uit dan bij mij. Zou kunnen dat het een stukje van het kuipframe is, kweenie. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan