ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

hahaha!

de standaard uitlaat is veruit de grootste restrictie in de zrx motor, als je de rest aanpakt zou ik zeker voor een andere uitlaat gaan, desnoods budget.

tot dusver is pimmie in gelegenheid deze zaterdag, op een FJR... zal ik dan ook de KTM maar pakken? :+
 
Vandaag had ik eindelijk de tijd gevonden de sprocketcover van Greg Couch op m'n 1100 te monteren.
Ziet er weer prima uit! Ook ik moet echter een rubbertje vervangen zag ik, dat zie je bijna niet met het originele spulletje erop.
Komt ook weer goed.
20190904_193310_resized.jpg
20190904_193321_resized.jpg
 
Hy Allemaal,

zoek 2x voor-remschijf van mijn groene ZRX 1100. Heb 1 schijf krom. Iemand een suggestie voor een niet originele schijf ( te duur) , maar wel redelijke kwaliteit ?

gr Stan Derkx
 

Bijlagen

  • KAWAAAAAA.JPG
    KAWAAAAAA.JPG
    133,9 KB · Weergaven: 3
Laatst bewerkt:
nice! lekker fris weer met een mooie staalomvlochten leiding voor de koppeling :t

remschijven... staat een mooi setje op MP geloof ik. Anders zou ik arashi kopen als geode nieuwe budget schijven
 
Hy Allemaal,

zoek 2x voor-remschijf van mijn groene ZRX 1100. Heb 1 schijf krom. Iemand een suggestie voor een niet originele schijf ( te duur) , maar wel redelijke kwaliteit ?

gr Stan Derkx
Ik heb ze denk ik nog liggen. Durf niet te zeggen of ze recht zijn maar je mag ze hebben. Als ze niet goed zijn op Ali, ja echt waar, Arashi schijven. Schijnen goed te zijn voor weinig.
 
hahaha!

de standaard uitlaat is veruit de grootste restrictie in de zrx motor, als je de rest aanpakt zou ik zeker voor een andere uitlaat gaan, desnoods budget.

tot dusver is pimmie in gelegenheid deze zaterdag, op een FJR... zal ik dan ook de KTM maar pakken? :+

Een ZRX ritje zonder zrxen ,beter wordt t niet _O-:t
 
hehehe. Waarschijnlijk pak ik wel de ZRX hoor, wil een paar kilometers maken voordat ik zandvoort op ga :) Nu nog hopen op goed weer :+
 
Ik ga t volgend jaar is doen met t hok , maar dan wel op Assen ,dat Zandvoort is voor mij geen plek om te komen :N
 
Hy Allemaal,

zoek 2x voor-remschijf van mijn groene ZRX 1100. Heb 1 schijf krom. Iemand een suggestie voor een niet originele schijf ( te duur) , maar wel redelijke kwaliteit ?

gr Stan Derkx
Hoi Stan.
Staat een niet origine setje op marktplaats , misschien iets voor jou ?

GREETZ
 
Terug
Bovenaan Onderaan