ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Goedemiddag, misschien een rare vraag maar het voortandwiel los draaien is dat linksom of rechtsom? Ben het ff kwijt......
 
Goedemiddag, misschien een rare vraag maar het voortandwiel los draaien is dat linksom of rechtsom? Ben het ff kwijt......

Volgens mij li. ,re om is vast tegen de draairichting van de ketting ,
daarom gaat dat kreng toch ook altijd zo vast zitten, of ben ik nu gek
 
Tips voor een nette paarse ZRX zijn welkom, huidige helaas gisteren langs de Moezel naast de weg geparkeerd...|(Regen, glad, slecht asfalt..
Gelukkig is m'n meissie ok, nu op zoek naar een waardig vervanger.

Oef, gelukkig is zijzelf OK.

Paars helaas niet, ik heb alleen een groene die van eigenaar mag wisselen. O-)
 
yup, en zorg dat te iemand hebt die op de achterrem gaat staan. Die tip om een blok hout door je spaken te steken kan ik niet aanraden, vaak zit de moer zo vast dat je een balk zo doordemidden draait :')

beste is een (goede) luchttol
 
wel balen zeg. Qua werk en geld waarschijnlijk beter om een andere paarse op de kop te tikken. tanks zijn nog wel te vinden, maar topkuipen en tellers lopen al snel in de papieren, en dan heb je nog spuitwerk... De rest van het spul nog wel recht?
 
Geen idee hoe het met de rest gesteld is, was ook niet echt de prio zaterdag.
Inmiddels zijn we weer thuis en kan ik de boel gaan regelen. De verzekering houdt de boel al af, als je een verzekering afsluit dan gaan alle deuren open, maar als er uitgekeerd moet worden dan zit de zooi plots op slot.

Ik ga de motor zelf ophalen, volgens de eigenaar van het motor hotel staan de schade motoren regelmatig maanden in de opslag voordat ze naar NL gaan, daar wacht ik niet op.
De voorvork heeft een aardig klap gemaakt, dus het balhoofd ook, zo snel zag ik niks scheef staan, maar dat zegt niks.
Zoals gezegd, tank, top, cockpit, zijkant l+r, maar ook stuur, alle pedalen, uitlaat, spiegels etc. Echt geluk bij een ongeluk dat ze 'gewoon' op kon staan.
Ik heb wel foto's hoor, maar wacht ff tot de verzekering zaken geregeld zijn (en m'n vriendin wil ze niet zien).
 
Klinkt als een beste klapper! Goed dat je vriendin er zonder al teveel problemen vanaf is gekomen.
 
Nee, paars is duidelijk een must.
De bikini top en cockpit zijn versnipperd, tank heeft nog maar 2/3 van de oorspronkelijke inhoud en flank is beschadigd, dus ik kan net zo goed een andere fiets kopen die helemaal naar wens is..

Dan zal t w.s een Duitser moeten worden ,op kleinanzeigen staan ze wel in nette staat ,gewoon importeren zo n hok :t

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/kawasaki-zrx-1100/1182893290-305-16681

En anders heb je m voor een paar honderd ook wel in t paars gespoten ,een nette paarse hier vinden wordt wel lastig denk ik
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geen idee hoe het met de rest gesteld is, was ook niet echt de prio zaterdag.
Inmiddels zijn we weer thuis en kan ik de boel gaan regelen. De verzekering houdt de boel al af, als je een verzekering afsluit dan gaan alle deuren open, maar als er uitgekeerd moet worden dan zit de zooi plots op slot.

Ik ga de motor zelf ophalen, volgens de eigenaar van het motor hotel staan de schade motoren regelmatig maanden in de opslag voordat ze naar NL gaan, daar wacht ik niet op.
De voorvork heeft een aardig klap gemaakt, dus het balhoofd ook, zo snel zag ik niks scheef staan, maar dat zegt niks.
Zoals gezegd, tank, top, cockpit, zijkant l+r, maar ook stuur, alle pedalen, uitlaat, spiegels etc. Echt geluk bij een ongeluk dat ze 'gewoon' op kon staan.
Ik heb wel foto's hoor, maar wacht ff tot de verzekering zaken geregeld zijn (en m'n vriendin wil ze niet zien).

Balen hoor! Een R kuipje in het paars heb ik nog wel liggen op zolder echter aan de bovengenoemde tekst te lezen is er meer aan de hand. Gelukkig zelf niets en dat is het belangrijkste!
 
wel balen zeg. Qua werk en geld waarschijnlijk beter om een andere paarse op de kop te tikken. tanks zijn nog wel te vinden, maar topkuipen en tellers lopen al snel in de papieren, en dan heb je nog spuitwerk... De rest van het spul nog wel recht?

Nou ik ben nog op zoek naar een 1100 tank. Geen deuken en roest en de staat van het lakwerk is niet belangrijk.
 
Deze wil ik eigenlijk halen, 15 jaar in bezit, weinig km's, maar zwart..
Overspuiten gaat toch wel flink meer kosten dan een paar honderd?

1568111423384.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan