ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Hij wilde maar 120 euro hebben voor 't repareren én spuiten van m'n kuip, dus ik denk dat je bij hem inderdaad voor een paarhonderd euro wel klaar bent. :Y
 
zo te zien wordt de voorraad verkocht hier :P

maandag ziet het weer er mooi uit! goed moment om de rijkunsten wat op te poetsen ;)
 
@jopiezrx Als je er met Pimmie niet uitkomt wil ik wel een PB ontvangen met een vraagprijs. Ik zoek ook nog schokbrekers van een ZRX voor een project.
Pimmie een bericht gestuurd en foto

Anders houd ik ze zelf...laat de veren powdercoaten met de achterbrug die ik erbij heb gekocht.

Worden van die buisjes in gelast bij bakker framebouw...

Liggen mij verder goed op
 
Pimmie een bericht gestuurd en foto

Anders houd ik ze zelf...laat de veren powdercoaten met de achterbrug die ik erbij heb gekocht.

Worden van die buisjes in gelast bij bakker framebouw...

Liggen mij verder goed op
Word zo.....excenters liggen er al bij...nu de achterbrug nog....en er ff in vd winter..
 

Bijlagen

  • IMG_20190620_222028_178.jpg
    IMG_20190620_222028_178.jpg
    127,2 KB · Weergaven: 10
Mooi die excenters, waar heb je die vandaan als ik vragen mag?

Zelf ben ik nog maar net thuis van een ritje met de 1100, ben nu wel echt aan een andere achterband toe, zit al aan de slijtnokjes nu.
Gelukkig heb ik al een nieuwe liggen.
 
Mooi die excenters, waar heb je die vandaan als ik vragen mag?

Zelf ben ik nog maar net thuis van een ritje met de 1100, ben nu wel echt aan een andere achterband toe, zit al aan de slijtnokjes nu.
Gelukkig heb ik al een nieuwe liggen.
Komen uit de usa
 
Ik denk er sterk over een setje in het zilver te bestellen voor de 1200. Die wil ik, stukje bij beetje flink aanpakken. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan