ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Het is eigenlijk wel de bedoeling dat ik ga. Ik weet alleen niet hoe laat ik thuis ben uit Emmen met de 1200, en hoe de avond dan verloopt.
Voor hetzelfde geld ben ik tot diep in de nacht aan de 12 bezig. En dan word het niks op zondag, maar eigenlijk heb ik er zin in.
 
Deze begrijp ik niet, zo'n mooi ding en dan binnen een jaar de deur uit.
Sowieso vind ik de prijs van €5300 erg enthousiast, maar dat groen is ook gewoon duur hè.

1568448453427.png


Het is toch een beetje anders zoeken op het moment dan wanneer je gewoon graag iets anders wilt hebben. Minder leuk vooral.
Wat ook kut is, is dat je verplicht afstand moet doen van de motor bij total loss (volledig casco).
Dat wist ik niet en heb ik eigenlijk helemaal geen trek in, er is best nog spul te gebruiken/handig op de plank+wat emotionele waarde.
 
Deze begrijp ik niet, zo'n mooi ding en dan binnen een jaar de deur uit.
Sowieso vind ik de prijs van €5300 erg enthousiast, maar dat groen is ook gewoon duur hè.

Bekijk bijlage 1427489

Het is toch een beetje anders zoeken op het moment dan wanneer je gewoon graag iets anders wilt hebben. Minder leuk vooral.
Wat ook kut is, is dat je verplicht afstand moet doen van de motor bij total loss (volledig casco).
Dat wist ik niet en heb ik eigenlijk helemaal geen trek in, er is best nog spul te gebruiken/handig op de plank+wat emotionele waarde.


Deze groene is mooier dan een nieuwe , en zou imo door een verzamelaar gekocht moeten worden ,t is een plaatje iig :}
ik was erbij toen hij m kocht en hij heeft deze motor alleen maar verbetert ,waarom hij de motor verkoopt is aan hem zelf.
 
Zo nu de mijne met een Kerker uitlaat erop, de Kerker gaat in de winter en opknapbeurt krijgen, top geluid komt eruit. Moet wel weer even de bank op hij lijkt nu wel weer iets arm te staan......
BC140B93-D604-4EE7-9C77-28EFDA906943.jpeg
 
Zo nu de mijne met een Kerker uitlaat erop, de Kerker gaat in de winter en opknapbeurt krijgen, top geluid komt eruit. Moet wel weer even de bank op hij lijkt nu wel weer iets arm te staan......
Bekijk bijlage 1427603
Kijk uit met te arm staan. Dat kun je controleren aan de kleur van je bougies. Als hij te arm staat kun je ook weer vervelende schades krijgen.
 
Sorry voor de aardappel foto,s. Maar dit is m'n nieuwe aanwinst. Jaco z'n 12. Alles wat je verder niet ziet, zit er toch bij, zadel n andere dingen.
 
Laatst bewerkt:
Die zien er zeker netjes uit Jan!
Ik ga zo maar even de garage in, eens kijken wat ik allemaal ga doen aan de 1200.
Er zitten zoveel onderdelen bij dat de garage nu weer vol is. Al het originele spul maar ook veel nieuwe onderdelen uit de USA die nog niet eens uitgepakt zijn..
ELS spul en zo.
Ik heb er nog wel even werk aan maar dat komt goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan