ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Ohja, goeie! Als we weten wie er komen kunnen we daarvan in het midden wel een locatie pakken :Y

Wie heeft er zin/tijd om de 12e af te spreken voor een meeting? Ik neem mijn camera wel mee, dan heb je nog een leuk souvenir voor het thuisfront :]

- HighKing = Heemskerk
- Genesiz = Spijkenisse


beetje mooi weer..
beetje in de "buurt" van grunn..

wellicht ben ik van de partij
 
Lekker centraal ,mooie wegen ,bergen (posbank) in de buurt ,kortom riante positie !
 
Ik was vandaag in Dieren, fietsdrager overnemen. Kerel had een gave paarse 1100 staan. Was niet afkerig van verkoop, had ik de indruk.
Had ik de groene boven aan het lijstje en bijna een afspraak, gaat ie uit de verkoop.. Jammer.
Maar, nu dus een paarse in 't vizier.
Deurtje dicht, volgende open :).
 
Nou, ik heb weer licht.

Koplamp van @Pimmie overgenomen, die past vrij aardig. Even provisorisch aangesloten (binnenkort even bij een kennis langs die handiger met draadjes is dan ik).

Ziet er niet onaardig uit al:
IMG_20190916_213206252.jpg


De achterknippers heb ik erop gekregen met het metalen plaatje daar bij de oorspronkelijke knippers aan de binnenkant zit buitenop zetten en een ijzeren gevalletje aan de binnenkant:
IMG_20190916_213312051.jpg

IMG_20190916_213330378.jpg


Zit niet onaardig. Binnenkort ff bij roukama langs voor nette plaatjes die wel passen.
 
Hobbybob is weer lekker bezig :) Lichtbeeld ook wat beter nu?

Gisteren zandvoort gereden. in de ochtend was het nat, niet ideal maar op zich niet verkeerd om even rustig de baan te verkennen. laatste 3 sessies waren droog, dus toen kon er worden doorgereden. Was niet bij een snelle groep gaan staan, hoewel het tempo steeds beter werdt. Laatste twee rondes vrij rijden was top, heb zo'n beetje alles in de derde versnelling gereden behalve het rechte stuk even naar de 4, dus zat nog wel meer snelheid in maar wilde soepel rijden zonder teveel verstoringen en dat lukte een stuk beter dan de vorige keer.

Er was een instructeur met een paarse ZRX, leuk om te zien. Wie weet stelt ie zich hier nog voor :)
 
:Y :Y
Nou, ik heb weer licht.

Koplamp van @Pimmie overgenomen, die past vrij aardig. Even provisorisch aangesloten (binnenkort even bij een kennis langs die handiger met draadjes is dan ik).

Ziet er niet onaardig uit al:
Bekijk bijlage 1428312

De achterknippers heb ik erop gekregen met het metalen plaatje daar bij de oorspronkelijke knippers aan de binnenkant zit buitenop zetten en een ijzeren gevalletje aan de binnenkant:
Bekijk bijlage 1428315
Bekijk bijlage 1428316

Zit niet onaardig. Binnenkort ff bij roukama langs voor nette plaatjes die wel passen.
Tjonge die plaatjes zijn toch goed zelf te maken , snap het kopen en monteren niet goed.
Als je het zelf maakt heb je toch meer voldoening en eer van je werk.
 
Hobbybob is weer lekker bezig :) Lichtbeeld ook wat beter nu?
Volgens mij best prima. Gisteren nog even proefgereden in het donker. Dit is op de onverlichte st. Aagtendijk in da Beaverhood met dimlicht:
IMG_20190916_212101126.jpg

Was niet bij een snelle groep gaan staan, hoewel het tempo steeds beter werdt.
Dat verbaasd me wel. Jij rijd toch behoorlijk door. :P

Er was een instructeur met een paarse ZRX, leuk om te zien. Wie weet stelt ie zich hier nog voor :)
Laat maar komen. Misschien kan ie korting regelen om de meet op het circuit te houden. :+
 
Even een vraag voor de electra kenners hier. Ik ben bezig met de tellerset en bedrading van de 1200, en nu kom ik 2 kleine stekkertjes tegen, waarvan ik niet weet waar ze horen. De ene heeft 1 bruin/zwarte draad eraan en de andere een zwart/witte. Ze zijn erg klein.
Hier 2 foto's ervan:
20190917_195445_resized.jpg

20190917_195551_resized.jpg

De rest van de bedrading heb ik al aangesloten, maar waar deze 2 nou horen weet ik niet.
Elke hulp is welkom!
 
Zoiets dacht ik ook aan, maar die stekkers zien er bij mij anders uit. Alle verlichting is verder aangesloten?
 
Even een vraag voor de electra kenners hier. Ik ben bezig met de tellerset en bedrading van de 1200, en nu kom ik 2 kleine stekkertjes tegen, waarvan ik niet weet waar ze horen. De ene heeft 1 bruin/zwarte draad eraan en de andere een zwart/witte. Ze zijn erg klein.
Hier 2 foto's ervan:
Bekijk bijlage 1428532
Bekijk bijlage 1428533
De rest van de bedrading heb ik al aangesloten, maar waar deze 2 nou horen weet ik niet.
Elke hulp is welkom!
Niet toevallig van je twee claxons?
 
Terug
Bovenaan Onderaan