ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

De knippers zijn nog niet aangesloten, maar die bedrading ervan heeft een andere kleur. En er gaan 2 draden naar elke knipper.Een groene en een oranje.
 
Als het niet je claxons zijn kijk ik morgen even naar die stekkers op die van mij...
Ik heb trouwens, als ze er op zouden zitten , twee claxons....
 
Zo daar ben ik weer, Anton, je had gelijk! De claxon zat nog niet aangesloten, en ze passen perfect, kleuren kloppen ook volgens het bedradingsschema.
Echter heb ik er maar 1, die zit onder op het T-stuk van de voorvork, er zit bij mij trouwens een upsd vork van een ZX14 in dus standaard is ie niet. Mijn 1100 heeft er ook maar 1 trouwens. Bedankt!! :t
 
B&B genoeg kun je hier overnachten , heb je 2 dagen een mooie rit 🤔
Is ook een idee, schijnt wel een prijsje aan te hangen.
Lijkt me wel aardig een ZRX-meet mee te maken. Alle mods en pods van dichtbij zien en horen. Maar de agenda’s stemmen niet echt overeen dus...
Ben weer aan de weg aan het wennen. Valt me tegen, na zo’n schuiver.
Wel een origineel knipperlicht te pakken gekregen.
 
Ja! Maar een koelkast heb ik niet over, wel een bijna nieuwe wasmachine. *O* *O* *O*
Zo daar ben ik weer, Anton, je had gelijk! De claxon zat nog niet aangesloten, en ze passen perfect, kleuren kloppen ook volgens het bedradingsschema.
Echter heb ik er maar 1, die zit onder op het T-stuk van de voorvork, er zit bij mij trouwens een upsd vork van een ZX14 in dus standaard is ie niet. Mijn 1100 heeft er ook maar 1 trouwens. Bedankt!! :t
Toch is het wel apart dat jullie maar één claxon hebben, bij je (originele) radiateur zitten namelijk aan weerszijden ophang punten voor de twee claxons....
 
Bij de bescherm kappen aan de beide zijkanten dan van je radiateur (zie foto waar de inbus bouten in zitten
BC27DB3A-847D-43F9-A579-BD8104507791.jpeg
 
Klopt, daar horen ze eigenlijk te zitten. Bij mijn 1100 zijn die dingen verwijderd, en zit er 1 ergens anders, bij de 1200 zitten de originele
beschermkappen er niet meer op, zijn vervangen door spul uit de USA, veel lichter, beetje te vergelijken met het Greg Couch spul, zwart geanodiseerde gefreesd aluminium.
20190917_212511_resized.jpg
 
Is ook mooi..... Wil eigenlijk nog de verhogers hebben voor de achterschokbrekers maar die gasten van Raspo reageren niet echt... Mocht je nog iets bestellen uit de states Coert Laat het me dan even weten als je wilt.
 
Dat zal ik zeker doen Anton. Maar, zijn die verhogers die Jan uit Duitsland heeft gehaald niks voor je?
Die zagen er ook mooi uit, en ik heb nog gekeken in de US voor hem, maar daar hebben ze die niet, helaas.
 
Ja klopt die zijn zeker niet verkeerd, maar die Jan aangaf kan ik niet meer vinden op de website/naam die hij aangaf....
 
Ik heb trouwens geprobeerd de accu uit de 1200 op te laden, maar daar zit geen leven meer in.
Die motor heeft namelijk 3 jaar niet gereden, en de accu heeft 0 onderhoud gehad, dat word dus een nieuwe kopen.
 
Daar ga ik even naar kijken. Ik zag al dat ze ook eentje hebben zonder de Bluetooth optie, voor 109 euro.
Er zit nu een Yuasa in, maar die is ook al redelijk opgebold aan de zijkanten..dat word niks meer.
 
De paarse wordt hem ook niet denk ik.
Zij enthousiast want paars en netjes, maar ik vind de 'carbon' sticker bovenop de tank die lak schade camoufleerd niet ok, niet voor de deze vraagprijs althans.
Kijken wie er wint..
 
De paarse wordt hem ook niet denk ik.
Zij enthousiast want paars en netjes, maar ik vind de 'carbon' sticker bovenop de tank die lak schade camoufleerd niet ok, niet voor de deze vraagprijs althans.
Kijken wie er wint..
Had die sticker niet gezien als lapmiddel. Scherp.
 
Terug
Bovenaan Onderaan